Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat heb jij gekocht?

RavIvaR

RavIvaR

01-07-2025 om 23:21 Topicstarter

Hier zonder airco stijgt de temperatuur elke dag een graad. Als je t zo bekijtk heb je toch al 3 graden winst.

Hier vandaag een bevroren fles water voor de ventilator gezet. De luchtstroom werd er wel koeler van. Maar de ruimte afkoelen doet het niet.

Dolfje schreef op 30-06-2025 om 14:17:

Een zomerjasje want dat had ik niet echt en een T-shirt, wordt waarschijnlijk morgen bezorgd.
En voor man 2 korte joggingbroeken.

Jasje en shirt gaan terug, shirt is te kort en jas bij de mouwen veel te wijd en lang. Staat raar.

Ik heb een schilderijtje van mijn, net overleden, kat besteld.

Loeki72 schreef op 02-07-2025 om 09:37:

Ik heb een schilderijtje van mijn, net overleden, kat besteld.

Oh wat leuk (en lief).

Goed idee trouwens

Nou, niet, maar bijna wel. Ik zag een aardige plant staan bij AH en ik aarzelde en aarzelde, want ik heb er eigenlijk al (meer dan) genoeg, en ik wist niet zeker of deze goed zou staan bij de rest, maar na veel intern geworstel pak ik hem toch maar beet en ga ermee naar de klantenservice (tenminste die kassa naast de planten) maar daar stond een bord dat hij gesloten was. Zoals meestal de laatste tijd. 

Er stond ook geen bel om een employee te waarschuwen dat er iemand nodig was bij die kassa, dus ik mikte de plant maar weer terug in het rek.

Kan nooit kwaad om drempels op te werpen als het om onnodige koopwaar gaat, maar toch was ik lichtelijk ontstemd.

rionyriony schreef op 05-07-2025 om 08:52:

Nou, niet, maar bijna wel. Ik zag een aardige plant staan bij AH en ik aarzelde en aarzelde, want ik heb er eigenlijk al (meer dan) genoeg, en ik wist niet zeker of deze goed zou staan bij de rest, maar na veel intern geworstel pak ik hem toch maar beet en ga ermee naar de klantenservice (tenminste die kassa naast de planten) maar daar stond een bord dat hij gesloten was. Zoals meestal de laatste tijd.

Er stond ook geen bel om een employee te waarschuwen dat er iemand nodig was bij die kassa, dus ik mikte de plant maar weer terug in het rek.

Kan nooit kwaad om drempels op te werpen als het om onnodige koopwaar gaat, maar toch was ik lichtelijk ontstemd.

Bij mijn ah is de servicebalie, die bij de planten, permanent gesloten. Planten moet je nu afrekenen bij een zelfscan die bij de planten staat. (voor het geval dat buj jullie ook is en je nu nooit meer een plant kan kopen omdat je denkt dat de kassa dicht is )

rionyriony schreef op 05-07-2025 om 08:52:

Bij mijn ah is de servicebalie, die bij de planten, permanent gesloten. Planten moet je nu afrekenen bij een zelfscan die bij de planten staat. (voor het geval dat buj jullie ook is en je nu nooit meer een plant kan kopen omdat je denkt dat de kassa dicht is )

Een refurbished iPhone 14. En toen in een opwelling een nieuwe popsocket en autolader erbij gekocht, toen ik er eenmaal achter was wat Magsafe is. Baalde ik achteraf van, want dat zijn ook dingen die je prima tweedehands kunt kopen natuurlijk. Gelukkig waren beide items precies niet handig dus die heb ik teruggestuurd, en alsnog een tweedehands autolader gekocht. Wel zonde van de onnodige transportjes, dus volgende keer beter nadenken. 
Verder nog twee dunne broeken op Vinted om in te werken, één heel fijn en de andere redelijk. Oh en twee goeie bh’s (nieuw) heel blij mee. 

Linnen dekbedovertrekken bij H&M Home, geen idee of dat lekker slaapt, maar ik vind het zo mooi staan. Best duur, maar bij Zara Home waren ze nog duurder, dus toch een goede deal.
Twee nieuwe kussenhoesjes voor op de bank.

Een schroefboormachine, die wilde ik al heel lang, en nu eindelijk gekocht.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

05-07-2025 om 20:25

nieuwe handdoeken bij de AH. 1+2 gratis. Van Walra, mooie dikke handdoeken. 
En nog wat nieuwe kleding, 2 jurkjes, 2 shirts. Heb mijn eigen kast opgeruimd, zal morgen weer wat op vinted zetten. Is allemaal weer te groot.

RavIvaR

RavIvaR

06-07-2025 om 12:41 Topicstarter

Wat fijn Friezinnetje! Dat lijkt me nou heerlijk opruimen en shoppen!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

06-07-2025 om 12:44

RavIvaR schreef op 06-07-2025 om 12:41:

Wat fijn Friezinnetje! Dat lijkt me nou heerlijk opruimen en shoppen!

is het ook, en omdat ik zoveel ben afgevallen, kan ik nu ook overal kleding vinden. Dat was voorheen natuurlijk anders. Dan kocht ik wel eens iets, zo van: Het past maar mijn smaak niet helemaal. 

Rozi schreef op 01-07-2025 om 08:30:

Waar ik altijd heel gelukkig van word is struinen in buitenlandse supermarkten op zoek naar lekker ruikende douchegels, of buitenlandse chips enz die je in NL niet hebt. Daar heb ik dan ook m’n karretje mee volgegooid met zulke dingen

Vroeguh vond ik dat nog leuker. Die grote supermarkten in Frankrijk waar je zo een beetje álles kon kopen onder een dak.

Nu met internet en veel winkeltjes die die spullen importeren is er heel veel ook in Nederland te koop en stiekem vind ik dat een beetje jammer. 

En zojuist heb ik bij Bol Felix kattensnoepjes besteld. 5 zakjes van 200 gram en die zijn veel goedkoper dan in de dierenwinkel of supermarkt. En mijn kat is er dol op.

Besteld bij bol.

Dvd 'Rocky Horror Picture Show'

Knutselmateriaal.

gisteren is onze douchedeur spontaan gesprongen.
Dus vandaag opzoek naar een tussen oplossing.
Douchegordijnstang + douchegordijn gekocht 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.