Huiskamer
RavIvaR
04-04-2025 om 17:32
Wat heb jij gekocht?
Groot, klein, duur of goedkoop?
Was het lastig te vinden? Online besteld of in een fysieke winkel gekocht? Welk merk, model, kleur?
Ben je er blij mee? Vond je het leuk om uit te zoeken of was het bittere noodzaak? En mocht je een vorige variant van dit item hebben, wat het je daarmee gedaan?
Zo, dat waren heel wat vragen ter inspiratie. Kies er uit wat je wil.
RavIvaR
29-06-2025 om 21:07
Ik ben geslaagd voor kleding.
Heb een shirt en een vestje met korte mouwen gekocht.
In Duitsland lukt het altijd wel om te slagen, fijn.
Grietje2
30-06-2025 om 13:59
Drink fles voor mijn water inname. Ik drink echt te weinig.
Als ik hem 1 keer leeg heb toch 1 liter binnen.
Dolfje
30-06-2025 om 14:17
Een zomerjasje want dat had ik niet echt en een T-shirt, wordt waarschijnlijk morgen bezorgd.
En voor man 2 korte joggingbroeken.
Mukske
30-06-2025 om 18:26
Een Duux Whisper ventilator voor naast ons bed. Wel een lekker briesje, geen brommend geluid én een nachtstand en daardoor ook geen vervelend licht.
RavIvaR
30-06-2025 om 22:33
Fijn Mukske en Koettie, bijzonder wel dat iemand daar nu vanaf wil, maar een beter moment voor de verkoop /aankoop is er niet.
BlairW
01-07-2025 om 08:21
RavIvaR schreef op 30-06-2025 om 22:33:
Fijn Mukske en Koettie, bijzonder wel dat iemand daar nu vanaf wil, maar een beter moment voor de verkoop /aankoop is er niet.
Misschien hebben ze een vaste airco laten plaatsen.
Ik heb net mijn tandartsrekening betaald, dus in principe heb ik die wortelkanaalbehandeling gekocht zojuist
wat een verademing! Na jaren eindelijk geen last meer van die kies. Heb er jaren mee rondgelopen. Ene dag zeurde hij wat meer dan de andere, af en toe ook helemaal geen last van. Had geen idee dat er een grote ontsteking onder zat die toch meer klachten (ook af en toe een zere wang/kaak) gaf dan ik door had zelf. Zo blij dat ik nu eindelijk eens geen “pijn” heb in mijn mond.
Komend weekend ga ik shoppen met vriendin en dochter. Ben benieuwd waar we dan mee thuis komen
Rozi
01-07-2025 om 08:30
Waar ik altijd heel gelukkig van word is struinen in buitenlandse supermarkten op zoek naar lekker ruikende douchegels, of buitenlandse chips enz die je in NL niet hebt. Daar heb ik dan ook m’n karretje mee volgegooid met zulke dingen 
Regendrup.
01-07-2025 om 08:57
Een fijne waterbeker die goed isoleert. Wel zo lekker vandaag met de voorspelde 37 graden.
MissHolmes
01-07-2025 om 09:15
Ik heb mezelf een Dyson luchtreiniger cool cadeau gedaan nadat ik tot de conclusie kwam dat ik geen ven meer had. (Was kapot geloof ik maar dat was ik ff vergeten)
Wordt als het goed is vandaag bezorgd 
Koettie
01-07-2025 om 22:10
Eindelijk gordijnen. Kan ik weer tv kijken voor 21:00. Hopelijk komen ze snel binnen
MMcGonagall
01-07-2025 om 22:19
Rozi schreef op 01-07-2025 om 08:30:
Waar ik altijd heel gelukkig van word is struinen in buitenlandse supermarkten op zoek naar lekker ruikende douchegels, of buitenlandse chips enz die je in NL niet hebt. Daar heb ik dan ook m’n karretje mee volgegooid met zulke dingen
Zowel tijdens mijn vakantie in Oostenrijk als in IJsland trof ik hotels waar geen of heel raar douchespul en shampoo stond en moest ik dat kopen. Het komende jaar heb ik voldoende in huis 
Koettie
01-07-2025 om 22:28
RavIvaR schreef op 30-06-2025 om 22:33:
Nou, hij is ook niet zo top
hij krijgt het net twee graden koeler, na hard werken. Maja alle beetjes helpen.