Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat ga jij morgen doen?

Vertel hier over je plannen voor morgen. Iets leuks in het vooruitzicht? Iets spannends op de planning of een heel gewone dag?

Deel het hier.


RavIvaR schreef op 08-07-2021 om 17:13:

[..]

Hé wat een leuke nickname heb jij! Ik kijk al uit naar een nieuw bord-en kaartspellentopic.

Dat komt er zeker, nu wel benieuwd want jij hebt daar vast wel meegeschreven, maar nieuwe identuteit genomen?

Morgen zonnen, aquajoggen, beetje poetsen, bakken en koken. Voor de rest relaxen met een boek en/of muziek. 

🎶

RavIvaR

RavIvaR

08-07-2021 om 19:46 Topicstarter

nlies schreef op 08-07-2021 om 18:56:

[..]

Dat komt er zeker, nu wel benieuwd want jij hebt daar vast wel meegeschreven, maar nieuwe identuteit genomen?

Hé leuk! Nu ik jou zie weet ik zeker dat dat topic er komt.  

Werken.

En 's avonds het eerste stel mosselen van 't seizoen klaarmaken.

Morgenmiddag naar de camping. Eigenlijk vaste prik op vrijdag. 

Dag vrij, ik ga naar een dierentuin! Eigenlijk een spontaan idee, dat zijn de leukste 

Weekendje weg 

babykamer meubeltjes schuren en grondverven 

RavIvaR schreef op 08-07-2021 om 17:15:

[..]

Even ellende maar daarna toch vooral heel erg fijn! Heb je enig idee hoelang de oude keuken erin heeft gezeten, dat ze nu gaan vernieuwen?


Deze heeft er 26 jaar ingestaan.

De wbv hier vernieuwd keukens na 20 jaar en badkamer/wc na 30 jaar.

Dit zijn seniorenapartementen en veel ouderen willen dit liever niet laten doen. Wij nu wel, een weekje overlast en dan zijn we voorlopig hier klaar.  

Wat hebben jullie allemaal heerlijke/leuke plannen voor morgen/ t weekend!

RavIvaR

RavIvaR

08-07-2021 om 22:50 Topicstarter

Macoti schreef op 08-07-2021 om 21:59:

[..]

kan ik me beiden wel voorstellen maar lijkt me een heerlijk vooruitzicht! 

RavIvaR

RavIvaR

08-07-2021 om 22:51 Topicstarter

Siarah schreef op 08-07-2021 om 21:18:

Weekendje weg

Leuk! Waar ga je heen? En wat wil je gaan doen? 

Alvast veel plezier!

Gewoon weer werken🙃, maar voor het werk eerst nog even met mijn kleine spelen en knuffelen.🥰

Morgen eerst lekker uitslapen en 's middags visite. We gaan spelletjes doen. Nu al zin in!

Gras maaien. Is zeer noodzakelijk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.