Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat ga jij morgen doen?

Vertel hier over je plannen voor morgen. Iets leuks in het vooruitzicht? Iets spannends op de planning of een heel gewone dag?

Deel het hier.


Nou niks spannends, 's ochtends werken en 's middags thuis wat rommelen.

Jij dan?

Morgen is voor mij een hele gewone dag.

Hier morgen ook niets spannends, gewoon werken overdag en 's avonds lekker rustig aan thuis. En ergens tussendoor wat boodschappen doen. 

Morgen moeten wij helaas onze kat in laten slapen. Beestje is net 2 maar is al 1,5 jaar ziek door zeer waarschijnlijk toxoplasmose. Het enige middel wat we kunnen geven is antibiotica maar dat kan natuurlijk niet de rest van zijn leven en lijkt nu ook niet aan te slaan. Dus morgen wordt een *** dag.

Ellori schreef op 08-07-2021 om 16:12:

Morgen moeten wij helaas onze kat in laten slapen. Beestje is net 2 maar is al 1,5 jaar ziek door zeer waarschijnlijk toxoplasmose. Het enige middel wat we kunnen geven is antibiotica maar dat kan natuurlijk niet de rest van zijn leven en lijkt nu ook niet aan te slaan. Dus morgen wordt een *** dag.

Ach toch, heel veel sterkte voor morgen!

Ellori schreef op 08-07-2021 om 16:12:

Morgen moeten wij helaas onze kat in laten slapen. Beestje is net 2 maar is al 1,5 jaar ziek door zeer waarschijnlijk toxoplasmose. Het enige middel wat we kunnen geven is antibiotica maar dat kan natuurlijk niet de rest van zijn leven en lijkt nu ook niet aan te slaan. Dus morgen wordt een *** dag.

Sterkte alvast voor morgen 

Morgen borrelen met een vriendin. 

Werken, moet morgen van 8 tot half 5. Daarna tassen in de auto, kind halen bij de bso en op naar mijn ouders in Duitsland! Echt ontzettend veel zin in, ben er sinds februari niet meer geweest nu.

Ellori schreef op 08-07-2021 om 16:12:

Morgen moeten wij helaas onze kat in laten slapen. Beestje is net 2 maar is al 1,5 jaar ziek door zeer waarschijnlijk toxoplasmose. Het enige middel wat we kunnen geven is antibiotica maar dat kan natuurlijk niet de rest van zijn leven en lijkt nu ook niet aan te slaan. Dus morgen wordt een *** dag.

Och nee toch, sterkte ♥️

watertoren schreef op 08-07-2021 om 16:14:

Morgen borrelen met een vriendin.

Heel de dag ja? Doe je goed 😁

Irregular_Choice schreef op 08-07-2021 om 16:22:

Werken, moet morgen van 8 tot half 5. Daarna tassen in de auto, kind halen bij de bso en op naar mijn ouders in Duitsland! Echt ontzettend veel zin in, ben er sinds februari niet meer geweest nu.

Leuk, lekker even écht weg! Veel plezier alvast!

ButterCup schreef op 08-07-2021 om 16:27:

[..]

Heel de dag ja? Doe je goed 😁

Nee haha, vanaf een uur of 3 maar het kan wel eens tot in de late  (of vroege) uurtjes duren.

Ellori schreef op 08-07-2021 om 16:12:

Morgen moeten wij helaas onze kat in laten slapen. Beestje is net 2 maar is al 1,5 jaar ziek door zeer waarschijnlijk toxoplasmose. Het enige middel wat we kunnen geven is antibiotica maar dat kan natuurlijk niet de rest van zijn leven en lijkt nu ook niet aan te slaan. Dus morgen wordt een *** dag.

alvast sterkte voor morgen 

RavIvaR

RavIvaR

08-07-2021 om 17:00 Topicstarter

Wat naar Ellori. Alvast veel sterkte gewenst voor morgen!

Borrelen klinkt goed! Zelf ga ik in de avond ook even gebruik maken van de horeca. 😀 

RavIvaR

RavIvaR

08-07-2021 om 17:02 Topicstarter

Irregular_Choice schreef op 08-07-2021 om 16:22:

Werken, moet morgen van 8 tot half 5. Daarna tassen in de auto, kind halen bij de bso en op naar mijn ouders in Duitsland! Echt ontzettend veel zin in, ben er sinds februari niet meer geweest nu.

goed vooruitzicht, geniet ervan!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.