Huiskamer
buufie
28-07-2026 om 18:20
Wat ga je doen vandaag?
Volgens mij is er niet meer zo'n topic, maar dit topic om te delen wat je vandaag gaat doen. En dat kan van alles zijn! En mss krijgt iemand anders weer een leuk idee erdoor.
Koettie
15-09-2026 om 07:17
Werken, opzich wel lekker dagje. Stuk fietsen voor een ochtendoverleg en daarna daklozenopvang om een collega de weg te wijzen die me overneemt in de vakantie. Hopelijk heeft ze een goede bui want ze kan nogal een stempel drukken en mijn geduld is ook toe aan vakantie!
Broodjebrie
15-09-2026 om 12:14
vanmorgen gewerkt. Was blij dat ik maar tot 11 hoefde.
Straks even boodschappen halen. Verder doe ik niet veel meer.
buufie
18-09-2026 om 07:34
laatste werkdag weer van deze week, na het werk meteen even door naar de supermarkt voor boodschappen.
Hemke
18-09-2026 om 08:00
Vandaag aanrommelen in huis,met de honden wandelen.
En uitvlooien hoe ik het de komende tijd mijn leven in een nieuw ritme kan zetten.
En het allerbelangrijkste, NEE ,zeggen tegen een persoon die mij nu al weer mailt, of ik vrijwilliger kan zijn op bepaalde dagen.
Happyapple
18-09-2026 om 08:03
Ik moet naar de Action en het pakketpunt en nog wat andere boodschappen doen en daarna ga ik helpen op de school van mijn kinderen.
Wieder
18-09-2026 om 09:23
Laatste werkdag, vanavond om 22 uur heb ik heerlijk twee weken vakantie. En omdat ik deze week onverwacht al een dag extra vrij had, viel het even tegen dat ik vandaag nog moest werken 😅
lientje69
18-09-2026 om 09:26
Hemke schreef op 18-09-2026 om 08:00:
Vandaag aanrommelen in huis,met de honden wandelen.
En uitvlooien hoe ik het de komende tijd mijn leven in een nieuw ritme kan zetten.
En het allerbelangrijkste, NEE ,zeggen tegen een persoon die mij nu al weer mailt, of ik vrijwilliger kan zijn op bepaalde dagen.
Zet 'm op Hemke, je kunt het! ( nee zeggen)
lientje69
18-09-2026 om 09:28
Ik heb gedoucht en daarmee mjjn meeste lepels van vandaag verbruikt. Heb een telefonisch consult met de neuroloog. Verder op de planning ( maar gaat waarschijnlijk niet lukken, ik zie wel wat wel of niet gaat) : strijken. Kwartiertje opruimen en/ of schoonmaken en stofzuigen. En man naar een feestje brengen en weer ophalen zodat hij een biertje kan drinken. Dat laatste is gelukkig dichtbij.
Jujubee
18-09-2026 om 09:34
Ik ben vrij en mijn deelhond komt straks naar me toe. Ik pas elke vrijdag de hele dag en avond op hem, zo gezellig. Om de dinsdag logeert hij een nachtje bij me, ook heel leuk. Daarvoor nog even boodschappen halen en een beetje planken op de mat. En een beetje yoga doen. Ik wil eigenlijk ook stofzuigen, maar ja, als de hond komt, is dat zinloos. Doe ik morgen wel. 
Broodjebrie
18-09-2026 om 12:41
ik heb vanmorgen gewerkt. Gelukkig hadden we de volledige bezetting dus om 11.00 waren we klaar. Ik had dienst tot 12u dus ik heb me vooral bezig gehouden met de was, want er zijn veel bewoners ziek helaas.
Nu dus weekend! Straks even wat boodschappen halen en thuis ook maar aan de was beginnen.
mut
18-09-2026 om 13:37
werk maar helaas 4 tussenuren met midden daarin een pauze-toezicht (leerlingen op schoolplein en leerkrachten die opletten of er niets gebeurd). Straks nog 1 uurtje lesgeven. Dan even thuis en om 19.00 word ik bij een vergadering 3 dorpen verderop verwacht.
Damoontje
18-09-2026 om 13:38
Ik moest een rustdag houden van mijn psycholoog. Maar niet in bed liggen. Ik heb aangegeven dat ik 'niets doen' ook nog best lastig vind dus daar hebben we het over gehad. Even geen huishouden, geen boodschappen, geen televisie (en al helemaal even niet de algemene beschouwingen), geen prikkels. Het zal niet haar bedoeling geweest zijn dat ik een dag ging forummen maar anders weet ik het echt even niet
Wel een telefoontje afgehandeld. Het was belangrijk en het had geen zin het te laten liggen. Verder belde vriend over iets dat mogelijk ook even actie vereist.
Verder is het koffie zetten, koffie opdrinken, thee zetten, thee opdrinken...best relaxed.
lientje69
18-09-2026 om 14:16
Damoontje schreef op 18-09-2026 om 13:38:
Ik moest een rustdag houden van mijn psycholoog. Maar niet in bed liggen. Ik heb aangegeven dat ik 'niets doen' ook nog best lastig vind dus daar hebben we het over gehad. Even geen huishouden, geen boodschappen, geen televisie (en al helemaal even niet de algemene beschouwingen), geen prikkels. Het zal niet haar bedoeling geweest zijn dat ik een dag ging forummen maar anders weet ik het echt even niet
![]()
Wel een telefoontje afgehandeld. Het was belangrijk en het had geen zin het te laten liggen. Verder belde vriend over iets dat mogelijk ook even actie vereist.
Verder is het koffie zetten, koffie opdrinken, thee zetten, thee opdrinken...best relaxed.
Wandelen, puzzelen, kleuren, handwerken. Zo breng ik mijn dagen door over het algemeen ter " niks " doen.
Ik ben nu een romcom aan het kijken die is opgenomen bij mijn vroegere buren. Ook was er net een flits van mijn ouderlijk huis in beeld. Grappig!
buufie
19-09-2026 om 12:26
vanmorgen al gesport en 2 wassen gedraaid, zo op de fiets naar een grote braderie met vrijmarkt 8 km verderop. Samen met beste vriendin. Afhankelijk van hoe laat we weer terug zijn, nog koken, of ik eet deze keer geen warme maaltijd maar neem iets van een cracker. Vanavond ws thuis.
lientje69
19-09-2026 om 12:30
Vanmorgen boodschappen gedaan. Zo meteen gaan we een nachtje weg. Dus vanavond lekker uit eten. Grieks is het plan