Huiskamer
buufie
28-07-2026 om 18:20
Wat ga je doen vandaag?
Volgens mij is er niet meer zo'n topic, maar dit topic om te delen wat je vandaag gaat doen. En dat kan van alles zijn! En mss krijgt iemand anders weer een leuk idee erdoor.
Herfstappeltaart
08-09-2026 om 08:15
Vanochtend sporten, vanmiddag kleinkinderen uit school halen en daarna met eentje naar zwemles.
Auwereel
08-09-2026 om 18:02
Ik heb vandaag college gegeven, en een deel van het college overgenomen van een collega die het vroeger gaf. Een dingetje op een presentatieslide was me niet helemaal duidelijk, een getal zonder eenheid. Daar moet je bij iemand met een natuurkunde-achtergrond (zoals ik) niet mee aankomen. Bovendien maakte het in de betekenis wel uit.
Toevalligerwijze liep deze collega net langs mijn kamer vandaag en groette, dus ik nodigde hem gelijk binnen, wees op de slide en vroeg, jij hebt dit college vroeger gegeven, wat is de eenheid hier?
Al redenerend zijn we er min of meer uitgekomen, maar hij zei, je kijkt er wel nauwkeuriger naar dan ik! Hij had ook ooit het college van iemand overgenomen, maar zich dat nooit afgevraagd. Vond ik toch wel een compliment voor mezelf.
Happyapple
09-09-2026 om 06:50
Ik moet werken maar ben bang dat ik migraine op voel komen, en mijn man kan me niet brengen vandaag want hij moet naar de tandarts. Even kijken of ik dan thuis kan werken als mijn medicijnen werken (mag daarmee een paar uur niet rijden)
lientje69
09-09-2026 om 06:54
Ik wil vandaag even naar de winkel. En een deel van een kast opruimen of een klein stukje zolder. Dat laatste is dan maximaal 20 minuten. En heel misschien stukje lopen of fietsen. Verder geen plannen voor vandaag behalve eten koken. Ik maak niet veel meer mee en heb ook niet meer veel plannen sinds ik ziek ben. Omdat ik weinig kan , kan ik ook niet veel plannen maken, want er komt toch weinig van terecht in de praktijk.
Broodjebrie
09-09-2026 om 07:55
ik ben vandaag vrij. Straks een broodpakket ophalen bij de winkel. Verder niet echt plannen, ik zie wel wat ik ga doen.
Wieder
13-09-2026 om 08:17
Ik heb gisteren mijn keuken gedeepcleaned, ga straks mijn auto schoonmaken en de bovenverdieping, morgen de woonkamer. Komende week nog twee dagen werken en dan twee werken vrij na een hele drukke periode op mijn werk. En die twee weken ga ik besteden aan iets anders dan mijn huis schoonmaken. Dus hoewel ik in mijn vakantie thuisblijf, zit dat ingebouwde gevoel van onrust dat alles gedaan moet zijn voor mijn vakantie, er gewoon ingesleten 
Broodjebrie
13-09-2026 om 08:20
straks een verjaardag van oudste nichtje, vanavond een korte avonddienst.
buufie
14-09-2026 om 08:00
Vandaag alle reisspullen opruimen, wassen, boodschappen halen. En hopelijk ook nog even rustig in het zonnetje zitten vanmiddag.
lientje69
14-09-2026 om 08:15
Met dochter naar het ziekenhuis. Die is er deze week even kind aan huis elke dag ivm onderzoeken of ze bepaalde medicatie mag gaan gebruiken. Gisteren belde ze om te vragen of ik alsjeblieft mee wilde. Ze zou alleen gaan maar zag er toch best tegenop. En dan zeg je geen nee als moeder uiteraard. Verder weet ik het nog niet. Misschien was draaien en een bed verschonen. Of zwemmen als ik me heel goed voel. Maar dat is nog even afwachten.
Broodjebrie
14-09-2026 om 09:39
ik ben vandaag vrij. Ga wat was wegwerken en even wandelen. Verder geen plannen
Grindelwald
14-09-2026 om 11:11
Hier ook vrij vandaag. Het huishouden moet weer gedaan worden. En vanmiddag ga ik een boek lezen in de tuin.
Roos57
14-09-2026 om 16:18
buufie schreef op 14-09-2026 om 08:00:
Vandaag alle reisspullen opruimen, wassen, boodschappen halen. En hopelijk ook nog even rustig in het zonnetje zitten vanmiddag.
Hoe was het ?
buufie
14-09-2026 om 16:22
Roos57 schreef op 14-09-2026 om 16:18:
[..]
Hoe was het ?
ja het was een hele mooie reis. Leuke groep en leuke kamergenoot. Heel veel gezien, mooi weer, storm en sneeuw gehad, dus alle seizoenen gezien. Was gisteren kapot toen ik thuis kwam en vandaag ook best nog wel moe. Gelukkig morgen ook nog vrij
Roos57
14-09-2026 om 16:25
buufie schreef op 14-09-2026 om 16:22:
[..]
ja het was een hele mooie reis. Leuke groep en leuke kamergenoot. Heel veel gezien, mooi weer, storm en sneeuw gehad, dus alle seizoenen gezien. Was gisteren kapot toen ik thuis kwam en vandaag ook best nog wel moe. Gelukkig morgen ook nog vrij
Fijn 🥰