Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat ga je doen vandaag?

Volgens mij is er niet meer zo'n topic, maar dit topic om te delen wat je vandaag gaat doen. En dat kan van alles zijn! En mss krijgt iemand anders weer een leuk idee erdoor. 

buufie

buufie

05-09-2026 om 07:57 Topicstarter

Met een uurtje de auto in, om naar Schiphol te rijden. Ben nu nog de laatste dingen aan het checken. Toch nog maar een truitje bij de reistas erin gedaan, toch nog maar een spijkerbroek mee. Kan beter maar zo snel mogelijk de auto in, want ik blijf twijfelen wat er allemaal mee moet. En ws als ik terug ben, dat de helft niet aan is geweest. 

Ik ga straks met broer, schoonzus en vriendin richting Scheveningen. We gaan op het strand hopelijk genieten van de muziek van ”Het grootste zomerfeest van Nederland” 😁

BlairW schreef op 05-09-2026 om 07:59:

Ik ga straks met broer, schoonzus en vriendin richting Scheveningen. We gaan op het strand hopelijk genieten van de muziek van ”Het grootste zomerfeest van Nederland” 😁

Ooh leuk, dat wordt door qmusic georganiseerd toch? Ik hoor er weleens een reclame van. Lijkt me ook wel een keer leuk, misschien voor volgend jaar.

ik ben dit weekend vrij, en ik houd het lekker rustig. Straks even een pakketje ophalen, blijkbaar wilde de postbode het niet in mijn brievenbus doen ofzo. Vanmiddag even wandelen en verder rommelen in huis.

Fijne vakantie Dolfje en Buuffie.

Ik zit te wachten op de mannen van de dakrenovatie. Daarna ga ik boodschappen doen in Duitsland. En vanmiddag met een vriendin de stad in en op een terras zitten.

buufie schreef op 05-09-2026 om 07:57:

Met een uurtje de auto in, om naar Schiphol te rijden. Ben nu nog de laatste dingen aan het checken. Toch nog maar een truitje bij de reistas erin gedaan, toch nog maar een spijkerbroek mee. Kan beter maar zo snel mogelijk de auto in, want ik blijf twijfelen wat er allemaal mee moet. En ws als ik terug ben, dat de helft niet aan is geweest.

Oh ja! Ha ha, en dan niet de helft die je had bedacht. 

Wij namen ooit in mei toch maar één korte broek mee naar Scandinavië. Vijf van de zeven dagen aan gehad. 

In de herfstvakantie toch maar een heel warm vest mee naar Frankrijk, niet nodig gehad, maar wel de korte broeken. 

Veel plezier! 

Broodjebrie schreef op 05-09-2026 om 08:21:

[..]

Ooh leuk, dat wordt door qmusic georganiseerd toch? Ik hoor er weleens een reclame van. Lijkt me ook wel een keer leuk, misschien voor volgend jaar.

ik ben dit weekend vrij, en ik houd het lekker rustig. Straks even een pakketje ophalen, blijkbaar wilde de postbode het niet in mijn brievenbus doen ofzo. Vanmiddag even wandelen en verder rommelen in huis.

Ik weet het niet, volgens mij presenteren de dj’s van Q het wel aan elkaar ja. Maar we gaan niet naar het festival zelf, we gaan gewoon naar het strand en luisteren gratis mee 😂 picnic-zooi mee en lekker chillen. Al gaat het wel wat waaien vandaag, dus geen idee hoe lekker het wordt haha!

Jouw weekend klinkt ook lekker! Gewoon even rustig aan, niet teveel doen. Heerlijk! Geniet ervan 😁

buufie schreef op 05-09-2026 om 07:57:

Fijne vakantie! Dat twijfelen herken ik ja 🙈 wij gaan in oktober naar NY voor een week. Ik kan me nu dus al druk maken over wat er mee moet. Het kan echt alle kanten op in oktober. Hele week regen, koude wind, maar ook gewoon nog best lekker weer met een graad of 20 en zon. Ik denk dus dat het veel laagjes gaan worden 😁

BlairW schreef op 05-09-2026 om 08:35:

[..]

Ik weet het niet, volgens mij presenteren de dj’s van Q het wel aan elkaar ja. Maar we gaan niet naar het festival zelf, we gaan gewoon naar het strand en luisteren gratis mee 😂 picnic-zooi mee en lekker chillen. Al gaat het wel wat waaien vandaag, dus geen idee hoe lekker het wordt haha!

Jouw weekend klinkt ook lekker! Gewoon even rustig aan, niet teveel doen. Heerlijk! Geniet ervan 😁

Ooh zo haha! Gelijk heb je.

Ja inderdaad, heb nu mijn  1e werkweek erop zitten, dat kost best wat energie   

Veel vakantie- en muziekchill-plezier!

Ik ga vandaag op zoek naar patroonpapier en kruidnootjes, speciale wensen van mijn dochter uit Nieuw-Zeeland. Patroonpapier schijnt daar schrikbarend duur te zijn.
Ik moet sowieso geld voor haar uitgeven, ze bleek nog AH koopzegels te hebben, heb je in NZ niks aan.

Auwereel schreef op 05-09-2026 om 08:48:

Veel vakantie- en muziekchill-plezier!

Ik ga vandaag op zoek naar patroonpapier en kruidnootjes, speciale wensen van mijn dochter uit Nieuw-Zeeland. Patroonpapier schijnt daar schrikbarend duur te zijn.
Ik moet sowieso geld voor haar uitgeven, ze bleek nog AH koopzegels te hebben, heb je in NZ niks aan.

Owww leuk, pakketjes opsturen met Hollandse goodies! Ik stuur mijn dochters ook vaak een verrassingspakket, en die wonen minder ver weg. Vind ik leuk 

Ben net terug van de markt, en heb hele leuke schaaltjes voor alle kinderen gekocht….Verheug me nu al om ze te laten Kiezen….
Vandaag laatste vakantie dag; man en ik kunnen hier nog wel weken blijven…Vandaag al wat dingen inpakken, en verder nog een beetje van het zwembad genieten…

Heb de laatste boodschappen gedaan met man. En het avondeten  alvast gemaakt en mijn duolingo les. Vanmiddag naar de opticien om mijn ogen door te meten. En heel misschien met dochter naar stal om mijn soon to be kittens te knuffelen.

Eerst de onvermijdelijke boodschappen.

En dan naar de kunstmarkt en hopelijk nog zwemmen.

onderweg naar de tattoo artist. Vanavond een feestje. 
Helemaal zin in vandaag!

Een appeltaart bakken. Had nog best veel appels in voorraad die mijn smaak niet zijn om zo te eten. Dus die hak ik in de taart. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.