Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat ga je doen vandaag?

Volgens mij is er niet meer zo'n topic, maar dit topic om te delen wat je vandaag gaat doen. En dat kan van alles zijn! En mss krijgt iemand anders weer een leuk idee erdoor. 

Hier weer werken vandaag.  En ik heb dus geen zin 🫣

buufie

buufie

25-08-2026 om 06:52 Topicstarter

hier ook weer aan het werk, ik ga zo op de fiets die kant op. 

Happyapple schreef op 25-08-2026 om 06:51:

Hier weer werken vandaag. En ik heb dus geen zin 🫣

Hier hetzelfde.

Heb dus eind volgende week vakantie en heb het best druk nog met wat dingen afhandelen. Dat is op zich best fijn want dan gaan de dagen snel maar ik moet straks echt ff een goed overzichtje maken met wat perse deze en volgende week moet.

Ik heb nog een hele week vakantie en dochter begint pas volgende week met school. Man moet wel werken, dus ik ga vandaag met dochter een dagje naar Walibi 😊

ik zit net aan mijn ontbijt, heb een beetje uit kunnen slapen.
Vanmiddag met een vriendin afgesproken. 

Ik ga zo sporten, dan een paar uur uitrusten. Dan kleinkinderen uit school halen en met 1 van de 2 naar zwemles. 

Zit nu bij fysio. Voor de rest van vandaag  nog geen echte plannen behalve wat lezen.  Gisteren gezwommen en daar heb ik nogal naweeën van  helaas. Fysio hakt er ook altijd wel in dus rustdag kan weinig kwaad denk ik zo.

O en bellen naar de Arbo

Wat ze precies van me wilen en waarom ik nog steeds geen geld heb.

Veel plezier in Walibi, Blair W.

Ik wil vandaag boek lezen als het lukt. Heb het boek op Vinted te koop gezet, dus hopelijk genoeg reden om hem nu uit te lezen.

Ik werk vandaag, ik heb nu pauze. Zo nog even een kort pauzewandelingetje. Vanavond yoga.

Ik werk, nu even pauze. Vannacht beroerd geslapen, dus ik heb niet mijn beste dag. Vanavond naar de gym.

Vanochtend met lief naar de ggz geweest. Ze heeft vermoedelijk ADHD en is eindelijk zo ver dat ze naar diagnostiek gaat en vervolg. 
De Klinisch psych en de andere psych zeiden allebei dat op basis van klinische indruk ze al wel een diagnose konden geven maar ze nog wel een diagnostisch onderzoek moesten doen. 
Straks ff een pakketje halen en wandelen. Ik heb hoofdpijn dus ik doe zo min mogelijk

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.