Huiskamer
buufie
28-07-2026 om 18:20
Wat ga je doen vandaag?
Volgens mij is er niet meer zo'n topic, maar dit topic om te delen wat je vandaag gaat doen. En dat kan van alles zijn! En mss krijgt iemand anders weer een leuk idee erdoor.
lientje69
22-08-2026 om 15:12
Ik heb samen met man de weekboodschappen gehaald. Een was gedraaid en opgevouwen. En online van alles besteld voor mijn toekomstige kittens. Verder rustig aan, had gisteren en eergisteren een slechte dag en ben nog aan het bijkomen daarvan.
ToetieToover
22-08-2026 om 15:41
Wij rusten ook een beetje uit, vooral ik want ik ben een beetje ziek. Manlief heeft de boodschappen gedaan, ik was wel mee maar mocht alleen dingen aanwijzen van hem.
Ik heb als zwaarste klus vandaag de katten ontwormen. Gaan ze meestal van spugen, dus misschien toch maar morgen doen. Kan ik achter ze aanrennen als ze een kleedje uitkiezen
want we gaan straks naar de film.
Auwereel
22-08-2026 om 15:50
Koettie schreef op 22-08-2026 om 12:21:
[..]
Het wordt delft!
Hopelijk hou je van jazz!
Koettie
22-08-2026 om 16:02
Auwereel schreef op 22-08-2026 om 15:50:
[..]
Hopelijk hou je van jazz!
Nou daar kwamen we net achter. Heel gezellig allemaal hier!
Ambra
22-08-2026 om 18:16
ToetieToover schreef op 22-08-2026 om 15:41:
Wij rusten ook een beetje uit, vooral ik want ik ben een beetje ziek. Manlief heeft de boodschappen gedaan, ik was wel mee maar mocht alleen dingen aanwijzen van hem.
Ik heb als zwaarste klus vandaag de katten ontwormen. Gaan ze meestal van spugen, dus misschien toch maar morgen doen. Kan ik achter ze aanrennen als ze een kleedje uitkiezen
want we gaan straks naar de film.
Ik heb nu pas voor het eerst ontworm middel via een pipet tussen de schouderbladen gegeven. Ik begin niet meer aan dat geworstel om die pillen erin te krijgen.
En ze hebben er niet van gespuugd.
kerst
22-08-2026 om 18:56
Een wat duurder middel te koop via (online) dierenspeciaalzaak Milbemax antiworm nooit problemen gehad , met achteraf overgeven.
vrouw92
23-08-2026 om 08:30
Gisteren 21km wandeling in Soest tijdens het Soester wandelweekend. Erg mooie route en zeker 10km door het bos. Vandaag gaat de route door de duinen, maar ik ben erg moe en mijn lijf zegt: blijf maar een dagje thuis. Dus daar luisteren we naar! Gisteren alles in huis al gedaan, dus in principe kan ik de hele dag op de bank hangen. Tussendoor een kleine wandeling en dan vind ik het wel best voor vandaag. De eerste werkweek hakte er behoorlijk in.
Broodjebrie
23-08-2026 om 08:36
ik houd het vandaag rustig. Gisterenavond teruggekomen uit Tsjechië, nu behoorlijk gaar. Vandaag koffer uitpakken, post doornemen, en vanmiddag even wandelen.
Noglangnietjarig
23-08-2026 om 08:56
ik ga vandaag met een vriendin naar de zon 💪
En ik laat lekker de boel voor de boel hier.
want, loop ik net de keuken in, gisteren schoon en netjes achtergelaten… Schrok me de tiefus wat er nu weer op het aanrecht staat.
Tot volgende week😁
Tuinfluiter
23-08-2026 om 09:10
Het was gisteren heel gezellig met de kinderen, we hebben heerlijk gegeten en ik zit nu rustig bij te komen op de bank. Na een kop koffie kijk ik nog wel of ik in de ochtend nog iets zinnigs doe.
Vanmiddag ga ik golfen en daarna lekker koken met de restjes.
buufie
23-08-2026 om 09:15
ik ga mijn bed even verschonen en terwijl de machine draait een rondje lopen. Als het droog blijft verder dan ga ik nog weer even bezig met mijn tuinmeubilair. Ik moet de poten nog van 2 stoelen en het hele onderstel van mijn tuintafel nog schuren en lakken.
Herfstappeltaart
23-08-2026 om 09:30
Er draait alweer een was. Straks even de buienradar checken en als het droog blijft met man een lekkere wandeling maken in de natuur. Misschien onder aan de duinen (of er overheen). Vanmiddag wat was strijken, even een handswiffer door de kamer en vanavond zelfgemaakte frietjes bakken.
Dolfje
23-08-2026 om 09:41
Ik doe vandaag niet zoveel. Wel nog het een en ander aan spullen terug zetten in de woonkamer en boodschappen. En misschien een rondje wandelen. Ik moet ongesteld worden en heb mega koppijn.
Man gaan vanmiddag formule 1 kijken en dan kijk ik een serie of ga lezen.
buufie
23-08-2026 om 10:02
oh ja, ik wil ook even proef inpakken voor mijn vakantie. Heb van iemand anders een koffer te leen, maar weet niet of die groot genoeg is. Dus even kijken en anders op zoek naar een andere.
ToetieToover
23-08-2026 om 10:39
kerst schreef op 22-08-2026 om 18:56:
Een wat duurder middel te koop via (online) dierenspeciaalzaak Milbemax antiworm nooit problemen gehad , met achteraf overgeven.
Ik heb inderdaad Milbemax. Daar gaan ze van spugen. Ze zijn 5,5 en 6 kilo en dan krijgen ze een tablet voor grote katten, tot 8 kilo. Ik heb altijd het idee dat het teveel is misschien. 🤔 Anyway ik zit lekker in de tuin met ze, is makkelijker kotsruimen.
Heb al heerlijk gewandeld vanochtend in het bos hierachter en na de formule 1 gaan we naar vrienden. Wij kijken niet hoor, maar zij wel
en ik heb mijn meeneem-eten al klaargezet. Haren gewassen volgens Curly girl, altijd net iets meer werk die bos krullen. Badkamer gesopt. En nu even forummen en verder schilderen aan een houten kast.
Heb een fijne dag allemaal 🙏🏻🧡🌞