Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat ga je doen vandaag?

Volgens mij is er niet meer zo'n topic, maar dit topic om te delen wat je vandaag gaat doen. En dat kan van alles zijn! En mss krijgt iemand anders weer een leuk idee erdoor. 

Ik werk van 8 tot 17 uur….Daaran naar huis om te koken, en nog wat te hangen…

Net hele huis gedaan, vriend heeft ochtenddienst en sta dan mee op. Alleen robotstofzuiger nog even aan als ik weg ben. 

Werken, wordt een druk rommelig dagje. Overwoog vanavond nog te werken maar geen zin dus vanavond iets lekkers eten en film kijken op de loopband denk ik. 

Ik moet straks op de fiets naar het station om naar Amsterdam te gaan. Hoop dat de regen even stopt. 

Douchen. Een cake bakken. En naar de winkel voor een paar aanbiedingen en tanken. Ook strijken en wandelen/ bewegen om mijn been te trainen staat op het programma maar ik moet even kijken hoe ik in mijn energie zit.  Kans is groot dat ik één of meerdere dingen naar morgen verplaats weer. Dat is dan het enige voordeel van ziek thuis zijn. Je kunt makkelijker schuiven met je activiteiten.  Tussendoor veel rusten maar dat komt wel goed. Voor nu lig ik ook nog heel erg moe te zijn op de bank. 

buufie

buufie

19-08-2026 om 07:34 Topicstarter

maar weer aan het werk. 

Moosey schreef op 17-08-2026 om 07:47:

Hoe vond je het eiland MissHolmes?

Vandaag werken en vanavond even langs bij vrienden met een (al niet meer zo heel erg) verse baby.

Geweldig! Ik kom graag terug, en vriend ook. We hebben het heerlijk gehad.

Ik heb gelukkig nog wel even vakantie, vandaag beetje rustig aan doen en lekker naar de nagelsalon.

Ik ga vandaag een collega helpen die gaat verhuizen en haar huidige huis aan het opruimen is. Dat lijkt me een prima klus voor vandaag, want het gaat het hier vrijwel de hele dag regenen.

Hier regent het en ik ga daarom in de ochtend allemaal dingen in huis doen.
Bed verschonen, wassen, badkamer, spulletjes voor de vakantie uitzoeken. 
Vanmiddag hangt van het weer af bijvoorkeur wandelen.

Al twee dagen doorweekt aangekomen op het werk. Even wennen, maar toch ook fijn dat herfstige gevoel. Verder gewoon weer hele dagen: 7:45-16:30 werken deze week en 's avonds sporten. Koor gaat deze week ook weer beginnen. 

Ik ga zo eerst even ontbijten en dan paar boodschappen doen. Ah en kruidvat.
Vanmiddag even werken.
Ik ben nog steeds zo moe.

Een net spannen voor de katten zodat ze snachts niet naar boven kunnen, mijn boek verder lezen en schilderijen ophangen. Vanavond naar een vriend.

Was wegwerken en de logeerkamer in orde maken en me voorbereiden op twee dagen twee kleinkinderen en een hond te logeren 

Strijken, kleding kast opruimen en kleding naar de kringloopwinkel brengen. Straks een boek lezen of een reality serie kijken. Daar is het net weer voor. Heerlijk die regen. 

Vandaag werken, na 17 uur boodschappen doen, een was draaiien, en stofzuigen….

buufie

buufie

20-08-2026 om 07:12 Topicstarter

werken, daarna naar de kapper en dan hoop ik dat ik vanavond niet helemaal kapot op de bank lig. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.