Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat ga je doen vandaag?

Volgens mij is er niet meer zo'n topic, maar dit topic om te delen wat je vandaag gaat doen. En dat kan van alles zijn! En mss krijgt iemand anders weer een leuk idee erdoor. 

buufie

buufie

14-08-2026 om 08:18 Topicstarter

De glazenwasser zou vandaag komen, en die stond om 8 uur al voor de deur. Dus snel alles dichtgegooid aan ramen, roosters ed. Vind ik wel lekker dat hij vroeg is, is dat maar klaar. Hoef er niet thuis voor te blijven, maar alles dicht hebben vind ik zelfs met deze warmte niet lekker. 

Verder vandaag even boodschappen doen, bed verschonen (was draait al) en hoe later op de dag, hoe minder ik doe. 

Ik wil vandaag een pruimentaart maken maar dochter  heeft mijn weegschaal geleend en niet teruggebracht. En 200 gram bloem vind ik wat lastig in te schatten.  Dus moet even op zoek in haar huis.
Verder heb ik vandaag een rustig aan dag. Mijn been wil niet wat ik wil merkte ik net toen ik een brief naar de brievenbus bracht.  Zou nog een stukje wandelen maar ben omgekeerd.  Heb ook nog wat klusjes in huis maar denk dat dat ook teveel energie gaat kosten. Het feit dat mijn been niet wil zegt weer genoeg. Rust maar weer dus voor de verandering. 

Geen idee nog. Zou naar een vriend gaan maar ivm de warmte verplaatst, zouden naar Rotterdam gaan maar nu echt niet lekker. 
Straks even lopend boodschappen doen in winkelcentrum en maar bedenken wat ik ga doen! Misschien langs het water zitten met een boekje en lunch op een terras. Lekker lui

Vanavond buurtfeest. Net als boodschappen gehaald. Krijg 11 gasten. Gisteravond een polletje gestuurd wat iedereen wilde drinken.  Wordt een "heel wild feest". Cola icetea en water was aangeklikt. 

ik heb nu vakantie! En laatste werkochtend gehad bij werkgever.
Ga zo nog even wat boodschappen halen, dan hoef ik dat vanmiddag niet te doen.
Vanmiddag blijf ik binnen, ben gisteren begonnen met kleuren op nummer dus daar kan ik mooi mee verder.

Ik ben net naar de fysio geweest voor weer dry needling dus nu behoorlijk pijn. 
Krijg zometeen visite en vanmiddag komt de kapster nog. Tussendoor of daarna nog boodschappen doen voor zondag want morgen werken en naar een feestje dus geen tijd en dan hoef ik zondag helemaal niks.
En ik heb al rijst gekookt voor fried rice van vanavond.

mut

mut

14-08-2026 om 10:58

Boodschappen doen, beneden stofzuigen, was draaien en logeerkamer opfrissen want  logee ivm familiefeestje morgen (3 verjaardagen vieren). Nog onduidelijk of we met 13 of 14 gaan zijn, maar goed 1 meer of minder is geen probleem.

Was gedraaid, swiffer door de kamer. Vanmiddag naar een uitvaart van iemand uit de straat.

Boodschappen gedaan en verder een rustige dag gepland. Golfrondje afgezegd ivm hitte nu vanmiddag een spelletje, boekje en op mijn gemak koken.

mut

mut

14-08-2026 om 14:12

uitgebreider boodschappen gedaan dan gepland, was vergeten dat morgen de supermarkt waar ik heen wilde voor taarten dan dicht zit ivm 15 augustus Maria Hemelvaart. Dus vandaag al taarten gehaald. Was van plan om niets meer te doen vandaag (behalve avondeten verzorgen) maar buurvrouw stond op de stoep met een hele grote zak appels. Plan is nu om een film op te zoeken en te gaan schillen. Ook goed.

Heel erg goed geslapen, ondanks de warmte en vanmorgen werd ik wakker door REGEN! Ein-de-lijk! Ik ga vanmiddag naar de sportschool en verder chill ik wederom. Uiteraard wel wandelen. 

buufie

buufie

15-08-2026 om 08:41 Topicstarter

ik ga zo sporten, daarna nog een wasje draaien. Verder wat andere huishoudelijke klusjes. 
Vanavond mss even bij zusje langs, vanuit hun tuin muziek luisteren van festival. Morgen gaan we er zelf naar toe 

Zet zometeen de wasmachine aan en daarna ga ik naar een natuurgebied om een wandeling te maken.
Vanmiddag wat in huis klussen en lekker koken.

Ik heb net een pakketje retour gestuurd en man is nu koffie aan het maken. Over een uur moet ik naar mijn werk. Vanuit daar eerst ff naar huis douchen en omkleden en naar een feestje waar man vanmiddag al is.

ik ga zo richting het zwembad, daarna m'n koffer inpakken voor maandag. En moet nog even wat laatste dingetjes halen in de stad.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.