Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat ga je doen vandaag?

Volgens mij is er niet meer zo'n topic, maar dit topic om te delen wat je vandaag gaat doen. En dat kan van alles zijn! En mss krijgt iemand anders weer een leuk idee erdoor. 

MissHolmes schreef op 12-08-2026 om 22:33:

Hier op Terschelling enorm genoten van de zonsverduistering, met cd's, zo'n bril hadden we niet maar met cd's ging het ook prima . Ok de plek was ook zonder zonsverduistering heel erg super maar ik heb enorm genoten. Ik vond het vooral grappig dat het ineens ging schemeren en een paar minuten later was het ineens weer een stuk lichter.

Oei......er is meerdere malen door allerlei oogartsen gewaarschuwd dat je dat NIET moest doen. Het beschermt niet voldoende en je kunt oogschade oplopen die blijvend kan zijn. Ik hoop voor jou dat dit niet is gebeurd..

1 van mijn buren had een brilletje dus we hebben om de beurt kunnen kijken. Voor sommige uit de straat was het de 1e keer dat ze dit meemaakten. Daarna nog met z'n allen een tijdje buiten gebleven. 

Vandaag ben ik vrij, weet nog niet echt wat ik ga doen. Buiten wordt het echt te warm dus ik blijf maar veel binnen. 

In de ochtend een rondje stad en markt. Hoop dat de lapjes en fournituren kraam er staat.
Vanmiddag rustig aan een spelletje spelen en hopelijk aan de slag met mijn lapje.
Vanavond maak ik een salade met hitte geen zin in een warme maaltijd. 

Vandaag heel de dag de kleinkinderen hier. Belleblaas, tentje, badje en zandbak staan al klaar. Parasol staat al open. Straks het zonnescherm naar beneden. Dat wordt waarschijnlijk pannenkoeken bakken ..

🥵

Laatste dag vakantie in Zeeland. Ik denk dat het niet meer wordt dan veerse meer en zwembad de rest spullen weer inpakken.

Herfstappeltaart schreef op 13-08-2026 om 08:48:

Vandaag heel de dag de kleinkinderen hier. Belleblaas, tentje, badje en zandbak staan al klaar. Parasol staat al open. Straks het zonnescherm naar beneden. Dat wordt waarschijnlijk pannenkoeken bakken ..

🥵

Heb je een campingkookplaat, of een electrisch plaatje en verlengsnoer? Dan kun je buiten aan tafel bakken en gelijk eten.

Ik ga mijn laatste werkdag in, neem met pijn in mijn hart afscheid van mijn werk.

Ik heb gewerkt en vrij veel met collega's gepraat over de afgelopen week. 

Dolfje schreef op 13-08-2026 om 18:17:

Ik heb gewerkt en vrij veel met collega's gepraat over de afgelopen week.

Was het fijn om het een beetje van je af te praten?

Auwereel schreef op 13-08-2026 om 18:56:

[..]

Was het fijn om het een beetje van je af te praten?

Jazeker.

Fijn dat dat kan bij je collega's Dolfje!

Kampeerder schreef op 13-08-2026 om 10:07:

[..]

Heb je een campingkookplaat, of een electrisch plaatje en verlengsnoer? Dan kun je buiten aan tafel bakken en gelijk eten.

Nou het is gelukt in de keuken. Voor een groot open raam met een hor erin 

Hemke schreef op 13-08-2026 om 12:05:

Ik ga mijn laatste werkdag in, neem met pijn in mijn hart afscheid van mijn werk.

Met pensioen? Of een andere baan?

Vandaag heerlijk gewerkt, onverwacht veel op kantoor bezig geweest. Heerlijk in de airco

Hemke gaat inderdaad met een heel dik verdiend pensioen. 
Succes vanavond nog hemke!

Ik had een druk dagje.   Nu nog even naar het paard samen met man.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.