Huiskamer
buufie
28-07-2026 om 18:20
Wat ga je doen vandaag?
Volgens mij is er niet meer zo'n topic, maar dit topic om te delen wat je vandaag gaat doen. En dat kan van alles zijn! En mss krijgt iemand anders weer een leuk idee erdoor.
Kampeerder
08-08-2026 om 08:15
Man en ik gaan klusjes doen. We hebben een lijstje gemaakt van allemaal kleine dingen. Heel veel klusjes die eigenlijk in vijf minuten tot een kwartier klaar kunnen zijn. Een extra runner op de gordijnrail zodat het gordijn ook vanaf de muur naar het midden open kan. (Dan waait het niet naar buiten) Smeren van piepend scharnier. Etc etc.
Dolfje
08-08-2026 om 08:27
Ik moet werken. Aan de ene kant helaas maar aan de andere kant ik ben wel ff klaar met uitvaart regelen en wil wel een gewone dag.
buufie
08-08-2026 om 08:27
ik ga straks met mijn tuinstoelen bezig, dat is gisteren niet gelukt.
MissHolmes, Terschelling is mooi, ik kan evt even naar je zwaaien als je langs mij rijdt
Broodjebrie
08-08-2026 om 08:31
Dolfje schreef op 08-08-2026 om 08:27:
Ik moet werken. Aan de ene kant helaas maar aan de andere kant ik ben wel ff klaar met uitvaart regelen en wil wel een gewone dag.
Snap ik 
Broodjebrie
08-08-2026 om 08:32
ik ga straks even sporten. En ik heb nog wat wasjes die gedraaid moeten worden.
BlairW
08-08-2026 om 08:33
Wij gaan straks op vakantie. We gaan nu voor 2 nachten naar een camping in zuid Limburg, dus rond half 11 vertrekken is vroeg genoeg 😂 Vanmiddag wilde man naar de Alfa brouwerij om daar op het terras te zitten en eventueel ook meteen te eten. Klinkt goed wat mij betreft! Heb echt zin in de vakantie, want het weer ziet er top uit ☀️
Broodjebrie
08-08-2026 om 08:34
oh heerlijk BlairW!! Ik moet nog 9 dagen wachten helaas, ik vertrek de 17e pas..
BlairW
08-08-2026 om 08:37
Broodjebrie schreef op 08-08-2026 om 08:34:
oh heerlijk BlairW!! Ik moet nog 9 dagen wachten helaas, ik vertrek de 17e pas..
Zeker! Wij gaan normaal altijd begin van de zomervakantie, half juli. Maar hebben de laatste paar jaren veel slecht weer gehad. Lag ook aan de plek (Vogezen) en gewoon pech. Maar hadden nu dus de hoop op mooi weer, omdat we heel laat pas gaan 😁 we gaan na Limburg nog door naar Duitsland voor 1,5 week en dat ziet er ook goed uit vooralsnog. Hoop voor jullie dat het na de 17e ook nog lekker blijft! 🤞🏻
Broodjebrie
08-08-2026 om 08:55
BlairW schreef op 08-08-2026 om 08:37:
[..]
Zeker! Wij gaan normaal altijd begin van de zomervakantie, half juli. Maar hebben de laatste paar jaren veel slecht weer gehad. Lag ook aan de plek (Vogezen) en gewoon pech. Maar hadden nu dus de hoop op mooi weer, omdat we heel laat pas gaan 😁 we gaan na Limburg nog door naar Duitsland voor 1,5 week en dat ziet er ook goed uit vooralsnog. Hoop voor jullie dat het na de 17e ook nog lekker blijft! 🤞🏻
Ja, wij gaan normaal gesproken ook vaak in juli, maar doordat vriendin geen vrij kon krijgen in juli, werd het augustus. Wij gaan naar Tsjechië, dus ben benieuwd hoe het weer dan is.
Bakblik
08-08-2026 om 09:26
De restjes van de puinhoop van gisteren in de keuken opruimen en dan nieuwe puinhoop maken. Vanavond barbecuen en daarvoor is gemarineerd vlees toch het lekkerste.
lientje69
08-08-2026 om 12:47
Vanmorgen met man boodschappen gedaan. Nu nog in huis een beetje opruimen en schoonmaken en dan weer op de bank. Heb ( zoals gewoonlijk tegenwoordig) weer hoofdpijn en pijn in rechterbeen dus rust dan maar weer.
Ted68
08-08-2026 om 12:55
Ben net met de beesten in het bos geweest. Ga zo boven en beneden stofzuigen. En dan in de schaduw verder met mijn boek….
Tuinfluiter
08-08-2026 om 12:59
Vanmorgen zitten lezen en avondeten al voorbereid. Zometeen lekker de wandelen in een mooi natuurgebied.
Herfstappeltaart
08-08-2026 om 13:02
Vanmorgen bed afgehaald en in de machine gestopt. Linzensoep gekookt voor vanavond. Gewandeld met logeerhond. Èn een goede daad verricht want er vloog met een harde klap een duif tegen het raam, die achterna gezeten werd door een meeuw. Het beestje viel neer en liep nog wel, naar achterin de tuin. We hebben hem in de gaten gehouden maar hij vloog niet meer weg en bleef in elkaar gedoken zitten. We hebben de dierenambulance gebeld. Die is gekomen en hebben de duif naar de egel- en vogelopvang gebracht.
Edit: de dierenambulance krijgt weer een donatie van ons, want die doen heel goed werk.
Koettie
08-08-2026 om 13:42
Veel te laat uit bed gekomen na een leuke avond dus nu even een wandeling met vriend en vanavond een verjaardag. Wordt ook weer laat vermoed ik.