Huiskamer
buufie
28-07-2026 om 18:20
Wat ga je doen vandaag?
Volgens mij is er niet meer zo'n topic, maar dit topic om te delen wat je vandaag gaat doen. En dat kan van alles zijn! En mss krijgt iemand anders weer een leuk idee erdoor.
Dolfje
07-08-2026 om 08:24
Ik ga straks eerst naar de fysio en dan gaan we verder met de uitvaart. Vanavond het afscheid nemen maar ik weet nog niet of ik ga.
buufie
07-08-2026 om 08:50
ik ga zo eerst sporten, daarna hopelijk bezig met de houten poten van mijn tuinstoelen. Deze schuren en in de bootlak. En aan het eind van de middag met een groepje vrienden even op het terras zitten. Als het mooi weer blijft, dan ga ik op de fiets die kant op.
Koettie
07-08-2026 om 08:53
Ik kom niet echt op gang vandaag. Straks ff douche en half uurtje lopen naar de kapper. Daarna wat spullen op vinted en mogelijk lopen naar mn wenkbrauwmevrouw vanmiddag. Kom ik iig aan m'n stappen.
Bakblik
07-08-2026 om 09:12
Soepfabriek "De rijpe tomaat" moet opgestart vandaag. Bijna 4 kilo rijpe tomaten geplukt uit eigen tuin zojuist. En ik wil nog iets lekkers maken voor bij de koffie.
BlairW
07-08-2026 om 09:17
Zometeen aankleden en om 10:40 moet ik in het ziekenhuis zijn voor een ct scan met contrastvloeistof. Daarna de caravan verder inpakken en vanmiddag naar het gemeentehuis om mijn rijbewijs te verlengen. Even kijken of ik nog wat nodig heb voor de vakantie, paar boodschappen nog denk ik zodat er wat te eten is voor de eerste dagen. Heb er echt zin in, want het weer zit mee!! Afgelopen jaar hadden we zo’n slecht weer op vakantie, was echt jammer. Heel veel regen en 15 graden, brrr. Nu ziet het er prachtig uit voor de komende week ☀️
vrouw92
07-08-2026 om 09:20
Leuke klusjes allemaal!
Ik mag gelukkig bijna weer werken. 5 weken vakantie is voor mij veeels te lang. Toch meer innerlijke rust ervaren dit jaar. Ging niet vanzelf, maar ik laat de eenzaamheid niet meer mijn dag bepalen.
Heb ontbeten en nu nog even terug in bed. Verder alleen sporten vandaag en verspreid over de dag wandelen. Ik vind het hier fris, nog geen 20 graden.
Helaas niet echt klusjes in en om het huis met mijn mini studio van 25m2
Tuinfluiter
07-08-2026 om 09:27
Ik ga vanochtend al vast groentes grillen voor de salade die ik vanavond wil eten en door met laatjes in mijn slaapkamer opruimen. Ben ik gister mee begonnen.
Vanmiddag ga ik lekker naar buiten voor een rondje golf.
Ninoea
07-08-2026 om 09:29
Ik ga vandaag naar de zandsculpturenvoorstelling in Garderen met man en kinderen. We gaan daar ook even lunchen of een taartje eten ofzo en er een wandelingetje aan vastknopen.
stokstaart
07-08-2026 om 09:34
Thnx allen.
heb redelijk geslapen gelukkig. Alleen wat kort. Ik zit al vanaf 7.30 (UK tijd) in de trein naar Glasgow. Ik vond een hoestdrankje in de kamer waar ik overnachtte en heb net eentje gekocht op het station. het doet nog niet veel maar volgens mij zit er vooral suiker in
oudmaarnognietkoud
07-08-2026 om 10:14
Vandaag ga ik naar een garage om mijn auto te verkopen. Heel benieuwd wat zij er voor willen betalen.
buufie
07-08-2026 om 10:47
het regent hier nu, dus mijn tuinstoelen moeten maar even wachten. Dan ga ik zo granola maken, de wasmachine draait al weer en mijn kleding voor mijn reis heb ik gisteren gewassen en zijn al weer droog. Die doe ik in een grote tas, dan ligt dat klaar.
verder nog een pakketje versturen voor vinted.
Herfstappeltaart
07-08-2026 om 14:19
buufie schreef op 07-08-2026 om 10:47:
het regent hier nu, dus mijn tuinstoelen moeten maar even wachten. Dan ga ik zo granola maken, de wasmachine draait al weer en mijn kleding voor mijn reis heb ik gisteren gewassen en zijn al weer droog. Die doe ik in een grote tas, dan ligt dat klaar.
verder nog een pakketje versturen voor vinted.
Regen....ik ben jaloers. Hier wel dikke bewolking vanmorgen maar verder niks, noppes, nada. Zelfs de blaadjes van de hemelsleutel, die toch overal tegen kan, zijn opgerold nu van de droogte.
Auwereel
07-08-2026 om 14:33
Auwereel schreef op 06-08-2026 om 19:58:
[..]
Ik heb gehoord dat het in Drenthe wel eens regent, dat natuurfenomeen van een sappig bos wil ik wel eens van dichtbij bekijken.
Ik ben er nu en inderdaad, regen! Wat had ik dat thuis graag ook eens gezien. Wel wennen hoor!
buufie
07-08-2026 om 14:48
Herfstappeltaart schreef op 07-08-2026 om 14:19:
[..]
Regen....ik ben jaloers. Hier wel dikke bewolking vanmorgen maar verder niks, noppes, nada. Zelfs de blaadjes van de hemelsleutel, die toch overal tegen kan, zijn opgerold nu van de droogte.
ik reed van sportschool terug en 2 km voor ons dorp, het water stond op de weg, zoveel regen. Bij mij wel wat regen, maar niet zoveel als daar op de weg lag. Moet 2 km verhuizen naar het westen, daar dus meer water
Broodjebrie
07-08-2026 om 15:32
tot 14.30 gewerkt, en daarna gelijk boodschappen gehaald. Gelukkig was het rustig bij de kassa dus ik was zo klaar.
Verder geen plannen vandaag. vanavond eet ik frietjes met wat snacks dus daar heb ik het ook makkelijk mee.