Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat ga je doen vandaag?

Volgens mij is er niet meer zo'n topic, maar dit topic om te delen wat je vandaag gaat doen. En dat kan van alles zijn! En mss krijgt iemand anders weer een leuk idee erdoor. 

Auwereel schreef op 06-08-2026 om 19:58:

[..]

Ik heb gehoord dat het in Drenthe wel eens regent, dat natuurfenomeen van een sappig bos wil ik wel eens van dichtbij bekijken.

Nou voor komende week wordt weer warmte voorspeld dus ik duim maar voor je.

lientje69 schreef op 06-08-2026 om 19:59:

[..]

Ik hoop dat het nog wat afschaalt. Het hoeft niet gelijk naar onder de 20, maar onder de 26 zou ik wel fijn vinden.

Auwereel schreef op 06-08-2026 om 20:05:

[..]

Ik hoop dat het nog wat afschaalt. Het hoeft niet gelijk naar onder de 20, maar onder de 26 zou ik wel fijn vinden.

Hier was het vandaag net iets onder de 26, liep mijn dochter met een vest aan want het was zo koud...

duizel schreef op 06-08-2026 om 20:12:

[..]

Hier was het vandaag net iets onder de 26, liep mijn dochter met een vest aan want het was zo koud...

Hier was er een frisse wind dus een veel lagere gevoelstemperatuur. De 24 graden voelde als 17. Een dunne windjack in de wind en die onmiddellijk uitdoen in de situatie: in de zon, uit de wind.

Ik lig al op bed in mijn very tiny room in Londen. Ik kon niet meer en stiekem dus wel zieker dan ik wilde toegeven.
Als ik maar weer opknap voor morgen, ik ga dan naar een vriend en we gaan de Higlands in.

Ik duim voor je stokstaart, dat je heel snel prima opknapt!

Auwereel schreef op 06-08-2026 om 19:58:

[..]

Ik heb gehoord dat het in Drenthe wel eens regent, dat natuurfenomeen van een sappig bos wil ik wel eens van dichtbij bekijken.

De bossen tussen ,Assen Vries, Tynaarloo zijn nog fris, voor jou gecontroleerd.

Bakkeveen, Appelscha ook die zijn groen en druk met toeristen, die dit willen zien.

Auwereel schreef op 06-08-2026 om 20:05:

[..]

Nou eens hoor. 

stokstaart schreef op 06-08-2026 om 20:22:

Ik lig al op bed in mijn very tiny room in Londen. Ik kon niet meer en stiekem dus wel zieker dan ik wilde toegeven.
Als ik maar weer opknap voor morgen, ik ga dan naar een vriend en we gaan de Higlands in.

Ah jakkes, beterschap!

buufie

buufie

06-08-2026 om 22:26 Topicstarter

ok geen Drenthe, maar het heeft hier net nog geregend, anders maar op naar Friesland 

lientje69 schreef op 06-08-2026 om 19:59:

[..]

Zo blij dat ik volgende week weer lekker richting het hoge noorden vertrek!  (Geen Vlieland dit x maar een buureiland waar ik al jaren heen wil - dan heb ik ze allemaal gehad)

buufie

buufie

06-08-2026 om 22:43 Topicstarter

MissHolmes schreef op 06-08-2026 om 22:37:

[..]

Zo blij dat ik volgende week weer lekker richting het hoge noorden vertrek! (Geen Vlieland dit x maar een buureiland waar ik al jaren heen wil - dan heb ik ze allemaal gehad)

Terschelling of Texel dan. 

Hier heel saai, nog geen vakantie in zicht. Dus maar weer werken…..

stokstaart schreef op 06-08-2026 om 20:22:

Ah beterschap! Was jij niet toevallig gestopt met roken? Mijn broer is daarvan een week ziek geweest. Zomaar ineens tijdens een feestje begon dat. Hij had zelf het idee dat zijn lichaam aan het ‘ontgiften’ was. Die was cold turkey gestopt. 

he bah stokstaart, beterschap!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.