Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat ga je doen vandaag?

Volgens mij is er niet meer zo'n topic, maar dit topic om te delen wat je vandaag gaat doen. En dat kan van alles zijn! En mss krijgt iemand anders weer een leuk idee erdoor. 

Sterkte Dolf!

En Koettie succes, ik hoop dat cliënt in stapt. 

Ik ga naar een favoriete grote stad, in elk geval naar een museum en lunchen. Daarna weet ik het nog niet, misschien blijf ik en eet ik ook daar ergens, misschien ga ik weer naar huis. 

Vanmiddag ijsje eten en zometeen mijn  dekbed wassen. Hier heeft er dan geen kat op gekotst (Wieder, dankjewel voor de inspiratie) maar met dit warme weer is hij zo weer droog. Dus toch maar ff doen. Vaak vergeet ik dat en als ik hem dan weer pak voor de koudere nachten, dan denk ik, owja die had ik makkelijk kunnen wassen.

Straks een wasje doen, hond uit, en even in de schaduw met een boek zitten; zijn alle doelen  die ik van mijzelf moet….

Logeerbeddengoed wassen.
Schutting beitsen.
Een kastje dat op zolder staat, leegmaken en klaarmaken om naar de sloop te brengen. Hopelijk lukt dat laatste morgen. Inhoud van diverse kasten nalopen op wat weg kan.
Op de plek van dat kastje moet een batterij komen, dus minder bergruimte.

Milala schreef op 05-08-2026 om 08:48:

Vanmiddag ijsje eten en zometeen mijn dekbed wassen. Hier heeft er dan geen kat op gekotst (Wieder, dankjewel voor de inspiratie) maar met dit warme weer is hij zo weer droog. Dus toch maar ff doen. Vaak vergeet ik dat en als ik hem dan weer pak voor de koudere nachten, dan denk ik, owja die had ik makkelijk kunnen wassen.

Nou, graag gedaan, ook namens mijn kat 😂

Met mijn moeder lunchen in de stad 
Vanavond naar Pilates Reformer in een nieuwe sportschool. Best spannend. Verder in het geluid van de verbouwing. Ik probeer het maar te accepteren, want anders worden het hele vervelende maanden. Gelukkig goed contact met de buurman. 

Ik heb matig geslapen en tot nu toe rustig wat zitten lezen. Vanmiddag ga ik golfen.

Ben nog steeds misselijk van de warmte.
Eerst maar boodschappen.
Daarna klusjesman en misschien daarna nog wandelen.

Slechte nacht gehad door de hitte. Zojuist de hele benedenverdieping gestofzuigd (was wel nodig met een verharende logeerhond), de pedaalemmer uit de keuken helemaal schoongesopt en het toilet schoongemaakt. Straks wat voorbereiden aan het eten en verder weet ik het nog niet precies. Waarschijnlijk nog even boven stofzuigen.

Tot zover gedaan: gedoucht, 2 planken in een kast opgeruimd , het avondeten staat klaar en Italiaans gedaan via Duoolingo. Nu mezelf  motiveren om toch een stukje te wandelen met mijn krukken. Het is meestal behoorlijk vermoeiend en gaat niet echt soepel dus ik moet mezelf echt even een schop onder mijn kont geven. Op de bank blijven  liggen is makkelijker namelijk.

Vanochtend met hoesthoofd hardgelopen na een warme plaknacht. Maar klein rondje (5km) en niet heel hard. 
Daarna naar een tatoeëerder in een andere stad voor een consult. Hij gaat wat tekenen en dan word het begin september gezet! 
Nu zo tas inpakken want morgen een minivakantie naar Schotland. Een paar dagen wandelen in de Highlands. 

buufie

buufie

05-08-2026 om 21:00 Topicstarter

Heerlijke dag gehad, maar wat waaide het enorm hard! Maar verder mooi weer en als je in de wind moet fietsen, dan heb je vanzelf ook weer eens voor de wind. Lekker geluncht aan het strand, 40 km gefietst, jurkje gekocht en nog lekker op het terras gezeten. 

Werken, laatste dag voor mijn vakantie! 🥳 vanavond de caravan verder inpakken en nog een laatste wasje draaien. Het weer ziet er eindelijk eens prima uit op onze vakantieplek. Dat wordt veel zwemmen denk ik 😁 morgen alleen nog een ziekenhuisafspraak, dat is wat minder.

buufie

buufie

06-08-2026 om 08:08 Topicstarter

Geniet van je vakantie BlairW.

Ik ga kleding kopen voor mijn reis, boodschappen halen, en begin zo eerst even met wat stofzuigen ed. Het is hier nu lekker kwa temperatuur. Het heeft geregend vannacht. 

Helaas met een beetje keelpijn wakker geworden. En flinke spierpijn van mijn training dinsdag. Dat wordt gewoon een dagje thuis chillen met een beetje wandelen hier en daar.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.