Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat ga je doen vandaag?

Volgens mij is er niet meer zo'n topic, maar dit topic om te delen wat je vandaag gaat doen. En dat kan van alles zijn! En mss krijgt iemand anders weer een leuk idee erdoor. 

Sterkte Dolfje en ook voor je schoonmoeder 

Dankjewel. 

Sterkte Dolfje en Auwereel ❤️‍🩹

buufie

buufie

05-08-2026 om 07:01 Topicstarter

Vandaag ga ik met een vriendin een dagje Ameland doen. Fietsen mee. 
Heb nu nog een wasmachine draaien, dat kan nog mooi opgehangen worden voordat ik weg ga

buufie schreef op 05-08-2026 om 07:01:

Heb nu nog een wasmachine draaien, dat kan nog mooi opgehangen worden voordat ik weg ga

Wat leuk buufie, veel  plezier!

Mijn plannen  voor vandaag: sowieso douchen.  En een stukje proberen te wandelen ondanks dat ik nog best last heb van de fysio  van gisteren. En verder wil ik nog wat nuttigs doen dus ga even een paar kasten een beetje proberen op te ruimen ( voorraad ) zodat ik weer wat overzicht krijg. Tuin staat ook nog op de planning een beetje onkruid verwijderen.  Maar aangezien  ik maar beperkt energie heb ( en ik meestal na douchen al kapot ben) wordt het afwachten wat er terecht gaat komen  van mijn planning.

Werken. Een van mijn ultieme bemoeizorg cliënten ophalen en naar haar nieuwe beschermd wonen brengen. Hopen dat ze de auto instapt! 

buufie schreef op 05-08-2026 om 07:01:

Wat leuk, veel plezier!

deze ochtend werken. Vanmiddag eindelijk echt ff in huis aan de slag, badkamer schoonmaken en stofzuigen en dweilen. En moet nog even naar het centrum. 

buufie

buufie

05-08-2026 om 07:57 Topicstarter

Broodjebrie schreef op 05-08-2026 om 07:26:

[..]

Wat leuk, veel plezier!

ja, is voor mij dichtbij, binnen een half uur sta ik bij de boot. 

buufie schreef op 05-08-2026 om 07:57:

[..]

Oh heerlijk. Vanaf mij is het zeker nog 2 uur rijden denk ik. Ik ben er nog nooit geweest maar staat zeker nog op m'n lijstje.

buufie schreef op 05-08-2026 om 07:57:

[..]

Ben er soort van jaloers op

Ik ga paar uurtjes werken en ben vanmiddag vrij. 
Hebben gisteravond al afscheid genomen maar het is een taaie want de situatie is nog niet veranderd. Ik weet dus verder niet hoe de dag gaat lopen. Zou eigenlijk moeten sporten maar heb daar nu in elk geval totaal geen zin in. Maar wie weet vanmiddag even.

Broodjebrie schreef op 05-08-2026 om 08:20:

[..]

Oh heerlijk. Vanaf mij is het zeker nog 2 uur rijden denk ik. Ik ben er nog nooit geweest maar staat zeker nog op m'n lijstje.

Ben er ook nog nooit geweest. Man heeft er maanden een soort van gewoond  toen hij daar het strand op moest spuiten.  ( 2 weken op , 1 week af)

Wil er nog steeds eenieder met hem naartoe. 

Dolfje schreef op 05-08-2026 om 08:30:

Ik ga paar uurtjes werken en ben vanmiddag vrij.
Hebben gisteravond al afscheid genomen maar het is een taaie want de situatie is nog niet veranderd. Ik weet dus verder niet hoe de dag gaat lopen. Zou eigenlijk moeten sporten maar heb daar nu in elk geval totaal geen zin in. Maar wie weet vanmiddag even.

Lastig is dat hè. Het kan  soms zo lang duren.😪

Je gunt iemand niet zo'n strijd.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.