Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat ga je doen vandaag?

Volgens mij is er niet meer zo'n topic, maar dit topic om te delen wat je vandaag gaat doen. En dat kan van alles zijn! En mss krijgt iemand anders weer een leuk idee erdoor. 

Had geen afspraken op kantoor dus spontaan vrijgenomen. Huis is een zooitje dus ga even een flink rondje met muziek op. Soms opeens zo'n behoefte aan, lekker swingend door het huis. En m'n ramen zijn zo goor, erger ik me al weken aan. Daarna even stuk wandelen en ergens koffie in de zon denk ik. Boekje erbij. 

Werken, tussendoor naar verpleeghuis, weer werken en dan vanavond waarschijnlijk weer naar verpleeghuis. Als dat nog nodig is tenminste.  Ik hoop dat dit niet veel langer duurt. 

werken en daarna boodschappen doen.

Auwereel schreef op 03-08-2026 om 21:17:

Naar mijn dochter en a.s. schoonzoon die aan het inpakken zijn. Morgen gaan ze naar Nieuw-Zeeland. Vreemd gevoel.

Ai dat moet een verdrietige dag zijn voor jou. Sterkte.

Ik ga zo een uurtje sporten (gelukkig airco anders ging ik niet) en daarna weet ik het nog niet. Moet nodig thuis iets doen maar ik sleep me door de dagen momenteel. Oppashond gaat voor.

Herfstappeltaart schreef op 04-08-2026 om 08:09:

[..]

Ai dat moet een verdrietige dag zijn voor jou. Sterkte.

Ik ga zo een uurtje sporten (gelukkig airco anders ging ik niet) en daarna weet ik het nog niet. Moet nodig thuis iets doen maar ik sleep me door de dagen momenteel. Oppashond gaat voor.

Hoewel ik ze dit avontuur van harte gun, mijn tranen zitten hoog de laatste paar dagen. Ook bij mijn dochter, het is dubbel, ze laat hier ook veel achter.

Maar vandaag ga ik dus hen uitzwaaien op Schiphol, samen met man en zoon.

buufie

buufie

04-08-2026 om 08:39 Topicstarter

Gaan ze emigreren Auwereel? 

Ik ga straks een rondje kleine boodschappen doen: Bootlak halen, doosje met spullen voor kringloop wegbrengen, tuincentrum, tanken en wat boodschapjes doen 
En dan vanmiddag maar weer met een boek in de tuin. 

Sterkte Auwereel 

Ik doe wat kleine dingen in huis vanmorgen en een paar boodschappen. Vanmiddag houd ik mij ook rustig en ben bang dat het in de tuin dan nog te warm is om daar te zitten.

JtM

JtM

04-08-2026 om 09:02

Ik zit tot 16.30u op kantoor, thuis wat eten / rondje met de hond doen en dan even naar mijn ex om wat spullen op te halen. Verder een rustige avond. 

Sterkte Auwereel!

Op de weegschaal in de sportschool een kleine week na dat ik geëindigd ben met 10 dagen sportvasten. 
Vanmiddag naar de sauna. De afspraak stond al heel lang anders was ik niet gegaan, de wereld op zich is al een sauna. Maar hopelijk hebben ze een lekker koel dompelbadje.

buufie schreef op 04-08-2026 om 08:39:

Gaan ze emigreren Auwereel?

[...]

Ja...

Een wat lastige dag vandaag. Ik moet het deze maand met heeel weinig budget doen en dus veel aan huis gekluisterd. Nog 1 week vakantie. De buren zijn na 7 jaar eindelijk begonnen met het renoveren van hun huis, maar dat gaat voor veel overlast zorgen. Blij dat ik volgende week weer aan het werk ga, dan ben ik toch tussen 7 en 5 niet thuis. Blij dat het gaat gebeuren, want het huis stond al 10 jaar leeg, maar de overlast wordt even slikken. 
Ik wacht nu eerst op een pakketje. Vanmiddag naar de sportschool en even naar de Action voor huishoudelijke dingen. Vanavond nog een rondje lopen. 
Verder ook echt wel he-le-maal klaar met de warmte. Laat de herfst en regen maar komen! 

Ik ga zo een rondje over de markt, er zal denk ik niet veel staan. Maar moet toch eten hebben voor vanavond. Na de markt duik ik het zwembad in. Vanavond alvast wat dingen inpakken voor een weekje vakantie naar Kortgene

Auwereel schreef op 04-08-2026 om 08:23:

[..]

Hoewel ik ze dit avontuur van harte gun, mijn tranen zitten hoog de laatste paar dagen. Ook bij mijn dochter, het is dubbel, ze laat hier ook veel achter.

Maar vandaag ga ik dus hen uitzwaaien op Schiphol, samen met man en zoon.

Dolfje voor jou ook sterkte gewenst!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.