Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat ga je doen vandaag?

Volgens mij is er niet meer zo'n topic, maar dit topic om te delen wat je vandaag gaat doen. En dat kan van alles zijn! En mss krijgt iemand anders weer een leuk idee erdoor. 

Ik weet het echt nog even niet. Onze vakantie is net begonnen en we wilden deze week eigenlijk wat uitstapjes maken, maar vandaag en morgen vallen daarvoor al af vanwege de warmte. 
Ik vrees dat mijn man dan naar de Ikea wil ofzo. 

Straks naar de fysio, even wat dingen laten checken. Daarna, omdat we er toch zijn sporten. Verder moet ik schoonmaken en ga ik vanavond misschien naar het strand, maar met de elektrische fiets vind ik dat gedoe (accu eraf halen).

Geen idee nog. Zitten op de camping in Frankrijk. Enige dat ik zeker weet is dat we boodschappen moeten doen. Misschien straks naar het zwembad. Partner had het erover om naar Rennes te rijden, alleen wordt het daar vandaag een stuk warmer dan waar wij zitten aan de kust. Weet niet of ik daar zin in heb 😅 

Maandagochtend doe ik altijd huishoudelijke klussen dus vandaag ook. De planten zijn verzorgd de vensterbanken en keuken zijn schoon en na de koffie doe ik de rest van de kamer.
Vanmiddag ivm de warmte doe ik rustig.

vrouw92 schreef op 03-08-2026 om 08:40:

Straks naar de fysio, even wat dingen laten checken. Daarna, omdat we er toch zijn sporten. Verder moet ik schoonmaken en ga ik vanavond misschien naar het strand, maar met de elektrische fiets vind ik dat gedoe (accu eraf halen).

En waarom kan je accu er niet opblijven? Ik haal mijn accu er bijna nooit af. Alleen op de fietsendrager op de auto omdat dat minder zwaar tillen is. 

Sowieso de overall van man schoon proberen te krijgen. Verder niet heel veel. Voel me niet goed sinds gisterenavond dus maar wat bankhangen  en lezen of tv kijken. Durf met de warmte niet naar buiten aangezien ik de vorige keer er erg ziek van werd. Al zou het nu nog wel kunnen overigens.  Wil nog wat in de tuin werken en rondje wandelen of fietsen maar mijn hoofd voelt raar. Normaal geef ik mezelf dan een schop onder mijn kont en ga alsnog. Maar nu twijfel ik en bij twijfel niet doen dus.

Kampeerder schreef op 03-08-2026 om 10:05:

[..]

En waarom kan je accu er niet opblijven? Ik haal mijn accu er bijna nooit af. Alleen op de fietsendrager op de auto omdat dat minder zwaar tillen is.

Omdat ik genoeg heb meegemaakt dat ze gestolen worden.. 

Vanochtend buiten geklust. Best ver gekomen maar nu smelt ik langzaam dus gestopt. Vanmiddag een casus beschrijving maken. Lekker rustig achter de laptop.

Het bed verschonen en het dekbed wassen omdat er een kat, die helemaal niet op de slaapkamer mag, op gekotst heeft. Normaal al niet mijn lievelingswerkje, maar met 35 graden al helemaal niet. En verder niet zo gek veel. Genieten van de rust omdat iedereen een keer weg is. 

Ik heb vanmorgen een hardlooplesje gedaan. Ik ga zo even de kattenbak doen en stofzuigen. Over een uur stap ik op de fiets naar mijn werk voor een late dienst. Om ca 23.10 uur fiets ik weer naar huis. 

vrouw92 schreef op 03-08-2026 om 10:32:

[..]

Omdat ik genoeg heb meegemaakt dat ze gestolen worden..

Kan je accu niet op slot dan? Mijn accu kan er niet af zonder sleutel. 

Zo, vanochtend rustig aan gedaan omdat ik me verschrikkelijk moe en verdrietig voelde, maar net toch lekker de kelder verhuisklaar gemaakt. Hoezee. Ik voel me een stuk beter. 

Gewerkt en naar verpleeghuis geweest.
Heb koude schotel gekocht en net wat eieren gekookt, tis wel goed zo. Ff geen puf.

Gewerkt; en omdat het 35 graden is, veel conflicten meegemaakt….Heb verschillende scheldwoorden naar mijn Hoofd gekregen. Daarna nog wat boodschappen gedaan, en ben nu aan het koken.

Naar mijn dochter en a.s. schoonzoon die aan het inpakken zijn. Morgen gaan ze naar Nieuw-Zeeland. Vreemd gevoel.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.