Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat ga je doen vandaag?

Volgens mij is er niet meer zo'n topic, maar dit topic om te delen wat je vandaag gaat doen. En dat kan van alles zijn! En mss krijgt iemand anders weer een leuk idee erdoor. 

Veel te vroeg wakker. Straks komen onze logees vast spullen brengen voor ze doorrijden naar iets anders en vanavond terug zijn.
Vanmiddag als het lukt voor man om op tijd thuis te zijn naar familielid in verpleeghuis. 
Vanavond werken en dan terug naar huis naar de visite.
We laten alle plannen voor dit weekend vooralsnog doorgaan want we weten niet hoe lang het nog duurt met familielid . Kan zo voorbij zijn maar ook nog een week duren...

Sterkte gewenst Dolfje, met de situatie met familielid.
Hier draait de was, zit aan het ontbijt. Ga zo met de trein richting vriendin, we hebben een wandeling gepland (12 km geloof ik). Halverwege een goede lunch, onderweg uitgebreid de tijd om bij te kletsen, de zon schijnt, ik heb er zin in! Vanavond jongste ophalen van zijn scoutingkamp, ben benieuwd naar zijn verhalen.

Vandaag weer een keer naar een showroom voor zonwering. Ben al een keer naar een andere showroom geweest, maar daar waren we niet tevreden over. Eens kijken wat ze hier te bieden hebben.

@Dolfje: sterkte...

Sterkte Dolfje. 

Ik ben onderweg naar Efteling. 

Nu rustig wakker aan het worden op de vreselijkste hotelkamer ooit in Brighton. Zo even kijken of we kunnen pinnen want ontbijttent aangeraden gekregen maar moet cash. En vanmiddag naar het Nick Cave festival! 

Koettie schreef op 31-07-2026 om 08:49:

Nu rustig wakker aan het worden op de vreselijkste hotelkamer ooit in Brighton. Zo even kijken of we kunnen pinnen want ontbijttent aangeraden gekregen maar moet cash. En vanmiddag naar het Nick Cave festival!

Nick Cave, wat leuk! Veel plezier 

Sterkte Dolfje  

Ik doe nog even rustig aan eerst een kop koffie en daarna ga ik wat klussen in huis doen oa wc schoonmaken. 
Vanmiddag ga ik golfen.

Dankjewel allemaal, ik ben er rustig onder want het is het beste. Weet alleen niet hoe man gaat reageren, dit is voor hem iets nieuws zeg maar ( ik heb mijn zus, stiefvader en vader al moeten afgeven).

Veel plezier in de Efteling Ninoea! altijd leuk daar.
Fijne wandeling en lunch Teig.
Eet smakelijk en veel plezier vanmiddag Koettie!
En de rest ook fijne dag natuurlijk.

Ik heb me onder de douche gesleept en lig nu op de bank bij te komen. Vandaag wil ik nog een kwartiertje in de tuin aan de slag en naar de bibliotheek.  Even afwachten hoe mijn lijf en hoofd zijn vandaag.

Moyrrie schreef op 31-07-2026 om 08:51:

[..]

Nick Cave, wat leuk! Veel plezier

Thanks. Heb er zoooo veel zin in! Sowieso is weekend weg met mn beste vriend altijd fantastisch, heb het zo naar mn zin. 

Ik ben een dagje vrij een mijn meiden zijn uit logeren. Wat een luxe!

Ik ga voor een goede combinatie van nuttig en aangenaam maar alles op zijn gemak! 

Ik ben al gaan sporten en heb ik wat huishoudelijke klussen gedaan. Straks de tuin en daarna met een boek op de bank.

Nu even thee en forum.

Ik wens jullie allemaal een goede dag vandaag!

Mijn vader is net op de koffie geweest. Verder kaas halen in de stad en verder rommelen in huis/chillen. Rondje wandelen. 

Sterkte Dolfje.

Vanmorgen alvast gehaktballetjes gemaakt voor vanavond bij de spinaziestamppot. Een was gestreken en twee wassen gedraaid en opgehangen. Straks een cake bakken met blauwe bessen en een beetje amandelextract.

Verder een paar keer de logeerhond uitlaten (en knuffelen).

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.