Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat betekent deze droom? Verklaar elkaars dromen!

Altijd al willen weten wat jouw droom nou eigenlijk betekent? Of altijd al droomuitlegger willen worden? Vertel hier jouw droom, en laat hem door anderen verklaren!

(Ok dus duidelijk luchtig en niet serieus bedoeld he )


Nou TO brand los, ik heb m’n  er speciaal voor afgestoft! 

OxfordComma

OxfordComma

24-08-2021 om 14:09 Topicstarter

Ok ik zal aftrappen met mijn droom van afgelopen nacht (en tevens de inspiratiebron voor dit topic omdat het zo absurd was ).

Ik droomde vannacht dat ik al mijn belastingpapieren bij elkaar had gezocht, en deze persoonlijk overhandigde aan Mark Rutte. Met de boodschap dat hij ze wel even goed bij elkaar moest houden, en ze niet mocht laten slingeren. Vervolgens legde hij ze achteloos op tafel. Ik vertrouwde hem er dus totaal niet mee, en ik zocht een doosje, om alle papieren bij elkaar te houden. Tevens zei ik tegen alle aanwezigen in de kamer: "Jullie zijn nu dus getuige, dat ik deze papieren aan hem overhandigd heb". Mark moest zoals altijd lachen hierom.

Ok. Verklaar. 

Je hebt je belastingaangifte te laat gedaan?

OxfordComma

OxfordComma

24-08-2021 om 14:11 Topicstarter

Rose85 schreef op 24-08-2021 om 14:11:

Je hebt je belastingaangifte te laat gedaan?

hahaha nee, en ik ben ook geen slachtoffer van de toeslagenaffaire

Je wilt geschiedenis schrijven door Mark te betrappen op een leugen. 
O nee, wacht…….. 

Euhm. 
Je hebt een onbewuste ambitie om performer te zijn. Goochelaar. 
zo van, en PLOEF! Mark toverde de papieren weg en had geeeeeeeen idééé dat, of en hoe hij dat had gedaan. 

Ik heb twee terugkerende dromen. Eentje is is dat ik vlieg of op heel hoge stelten loop. Het is niet mogelijk om veilig te landen, dus midden in mijn droom besef ik dat ik waarschijnlijk droom en waag het erop om me dan maar te laten vallen. En dan word ik wakker.
In de andere droom moet ik examen doen, op de uni of op mijn oude middelbare school. Dat gaat altijd mis omdat ik het lokaal niet kan vinden, of bij het openslaan van het examen besef dat ik het hele jaar nog geen lessen heb gevolgd in dat vak.

OxfordComma schreef op 24-08-2021 om 14:09:

Ok ik zal aftrappen met mijn droom van afgelopen nacht (en tevens de inspiratiebron voor dit topic omdat het zo absurd was ).

Ik droomde vannacht dat ik al mijn belastingpapieren bij elkaar had gezocht, en deze persoonlijk overhandigde aan Mark Rutte. Met de boodschap dat hij ze wel even goed bij elkaar moest houden, en ze niet mocht laten slingeren. Vervolgens legde hij ze achteloos op tafel. Ik vertrouwde hem er dus totaal niet mee, en ik zocht een doosje, om alle papieren bij elkaar te houden. Tevens zei ik tegen alle aanwezigen in de kamer: "Jullie zijn nu dus getuige, dat ik deze papieren aan hem overhandigd heb". Mark moest zoals altijd lachen hierom.

Ok. Verklaar.

Ok. Je durft bepaalde dingen niet los te laten, zélfs niet aan een MP en iedereen ziet dat gebeuren, behalve jij want jij focust je teveel op Mark en te weinig op jezelf. 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

24-08-2021 om 15:13

Ik droom de laatste week van een grote snickers, geen idee waarom 

Sophia_!

Sophia_!

24-08-2021 om 15:25

Ik heb al jarenlang regelmatig dezelfde droom. Inmiddels weet ik ook tijdens de droom dat het niet echt is en dat ik slaap. Heel vreemd.

Ik ben in een groot gebouw met verschillende etages met trappen, roltrappen en liften. Het doel is om de uitgang te bereiken. Welke trap of lift ik ook neem, ik kom nooit op de begane grond.  Ook als ik achter iemand anders aanloop die naar de uitgang gaat kom ik er niet. Ik kan vanaf de balustrade wel zien dat degene waar ik achteraan liep wel bij de uitgang is, maar ik ben weer op een andere etage belandt. 
De uitgang heb ik dus na al die jaren nog steeds niet bereikt 

Leg maar uit 

OxfordComma

OxfordComma

24-08-2021 om 15:34 Topicstarter

Sophia_! schreef op 24-08-2021 om 15:25:

Ik heb al jarenlang regelmatig dezelfde droom. Inmiddels weet ik ook tijdens de droom dat het niet echt is en dat ik slaap. Heel vreemd.

Ik ben in een groot gebouw met verschillende etages met trappen, roltrappen en liften. Het doel is om de uitgang te bereiken. Welke trap of lift ik ook neem, ik kom nooit op de begane grond. Ook als ik achter iemand anders aanloop die naar de uitgang gaat kom ik er niet. Ik kan vanaf de balustrade wel zien dat degene waar ik achteraan liep wel bij de uitgang is, maar ik ben weer op een andere etage belandt.
De uitgang heb ik dus na al die jaren nog steeds niet bereikt

Leg maar uit

  Er zijn in jouw leven duidelijk meerdere paden te bewandelen, maar je hebt voor jezelf nog niet ontdekt, wat voor jou de beste weg is. Mogelijk sta je voor belangrijke keuzes. Het is belangrijk om jezelf te ontplooien, op je eigen gevoel te vertrouwen, en niet achter anderen aan te lopen. Dat je de uitgang nog niet bereikt hebt, betekent dat je nog onafgemaakte zaken hebt in het leven. Vertrouw op je eigen gevoel, dan kom je er wel.

OxfordComma

OxfordComma

24-08-2021 om 15:38 Topicstarter

MMcGonagall schreef op 24-08-2021 om 14:54:

Ik heb twee terugkerende dromen. Eentje is is dat ik vlieg of op heel hoge stelten loop. Het is niet mogelijk om veilig te landen, dus midden in mijn droom besef ik dat ik waarschijnlijk droom en waag het erop om me dan maar te laten vallen. En dan word ik wakker.
In de andere droom moet ik examen doen, op de uni of op mijn oude middelbare school. Dat gaat altijd mis omdat ik het lokaal niet kan vinden, of bij het openslaan van het examen besef dat ik het hele jaar nog geen lessen heb gevolgd in dat vak.

Je bent een hoogvlieger en presteert duidelijk bovengemiddeld. Je probeert je af te laten glijden tot het niveau van de mensen met wie je samen moet werken, maar laat je niet uit het veld slaan en vertrouw op je eigen kunnen.

OxfordComma schreef op 24-08-2021 om 14:09:

Ok ik zal aftrappen met mijn droom van afgelopen nacht (en tevens de inspiratiebron voor dit topic omdat het zo absurd was ).

Ik droomde vannacht dat ik al mijn belastingpapieren bij elkaar had gezocht, en deze persoonlijk overhandigde aan Mark Rutte. Met de boodschap dat hij ze wel even goed bij elkaar moest houden, en ze niet mocht laten slingeren. Vervolgens legde hij ze achteloos op tafel. Ik vertrouwde hem er dus totaal niet mee, en ik zocht een doosje, om alle papieren bij elkaar te houden. Tevens zei ik tegen alle aanwezigen in de kamer: "Jullie zijn nu dus getuige, dat ik deze papieren aan hem overhandigd heb". Mark moest zoals altijd lachen hierom.

Ok. Verklaar.

Gisteren gelezen dat Mark (s personeel) adresgegevens van een briefschrijfster niet had afgeschermd toevallig? Dan maakt jouw brein ervan dat hij niet te vertrouwen is met persoonlijke gegevens.

OxfordComma

OxfordComma

24-08-2021 om 15:46 Topicstarter

Amaranth schreef op 24-08-2021 om 15:41:

[..]

Gisteren gelezen dat Mark (s personeel) adresgegevens van een briefschrijfster niet had afgeschermd toevallig? Dan maakt jouw brein ervan dat hij niet te vertrouwen is met persoonlijke gegevens.

Huh nee, wat toevallig?! Nee dat heb ik echt niet gelezen, ook niet onbewust voorbij zien komen geloof ik. Misschien heb ik wel voorspellende dromen (waar is de wizard-emoticon als je hem zoekt) . Ik vond het sowieso echt megaraar dat ik over hem droomde, want ik woon in het buitenland en heb niets meer met belasting in Nederland of de Nederlandse politiek te doen en lees er ook niet overdreven veel over ofzo. 

mut

mut

24-08-2021 om 15:49

OOhhh herkenning, die droom over examen van de middelbare school opnieuw moeten doen heb ik jaren lang steeds weer gehad. 
Mijn 2 meest bizarre dromen. De eerste al heel lang geleden ging over een kat die zanger was en het wachten duurde mij veel te lang. Eindelijk waren ze er: een stuk of 6 konijntjes in primaire kleuren. Van verbazing werd ik wakker.
De andere was een half jaar ofzo nadat mijn vader overleden was. Ik was in mijn ouderlijk huis op bezoek en nam de telefoon aan (was er sneller dan mijn moeder). Mijn vader aan de lijn, waarop ik hem uitfoeterde dat het niet netjes was om mijn moeder zo in de war te brengen omdat hij dood was. Waarna ik bedacht dat mijn moeder al 5 jaar eerder overleden was en ik wakker werd.

OxfordComma schreef op 24-08-2021 om 15:46:

[..]

Huh nee, wat toevallig?! Nee dat heb ik echt niet gelezen, ook niet onbewust voorbij zien komen geloof ik. Misschien heb ik wel voorspellende dromen (waar is de wizard-emoticon als je hem zoekt) . Ik vond het sowieso echt megaraar dat ik over hem droomde, want ik woon in het buitenland en heb niets meer met belasting in Nederland of de Nederlandse politiek te doen en lees er ook niet overdreven veel over ofzo.

Wellicht toch wel? Ik vind het heel toevallig. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.