Huiskamer
Poezel_en_Wip
16-08-2021 om 02:57
Wakker, wie ook?
De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?
rooiekater
11-12-2025 om 02:27
kerst schreef op 11-12-2025 om 01:46:
rooie kater, wat is je probleem?
Ik heb ook plafond dienst.
Het stinkt hier naar verf.
Om acht uur klusjesman voor de deur.
Al dagen zit ik tussen tig verhuisdozen.
Iets met mijn knie maar wat weet ik niet.
kerst
11-12-2025 om 02:49
rooiekater schreef op 11-12-2025 om 02:27:
[..]
Iets met mijn knie maar wat weet ik niet.
Gevallen?Ga je vandaag naar dokter?
rooiekater
11-12-2025 om 03:07
kerst schreef op 11-12-2025 om 02:49:
[..]
Gevallen?Ga je vandaag naar dokter?
Gewoon heel lullig een rare beweging gemaakt.
Als de assistente het toe laat wil ik wel naar de dokter toe.
anijsblokje
11-12-2025 om 03:47
hier, helaas. Ik ontdekte om 2 uur dat ik mjjn wekker nog niet had gezet, terwijl ik er om 6 uur uit moet. Sindsdien is het geklooi. Vorige week werd ik ook te laat wakker, maar ik haalde wel alles. Toch wil ik dat niet herhalen, dus de wekker staat. Nu nog even mijn ogen dicht!
rooiekater schreef op 11-12-2025 om 03:07:
[..]
Gewoon heel lullig een rare beweging gemaakt.
Als de assistente het toe laat wil ik wel naar de dokter toe.
Maak je je veel zorgen? En wat "heb je in huis om de nacht door te komen"? (om de vraag van de HAP maar even te stellen) Is je knie gezwollen? Dan kan ijs of een coldpack ook wat pijnverlichting geven. Of leg je knie wat hoger. Hopelijk kan je een beetje slapen! 
Verflucht in huis @kerst: brrrr. Maar vaak ook een leuk teken: verandering en vernieuwing
.
rooiekater
11-12-2025 om 09:49
anijsblokje schreef op 11-12-2025 om 03:47:
hier, helaas. Ik ontdekte om 2 uur dat ik mjjn wekker nog niet had gezet, terwijl ik er om 6 uur uit moet. Sindsdien is het geklooi. Vorige week werd ik ook te laat wakker, maar ik haalde wel alles. Toch wil ik dat niet herhalen, dus de wekker staat. Nu nog even mijn ogen dicht!
[..]
Maak je je veel zorgen? En wat "heb je in huis om de nacht door te komen"? (om de vraag van de HAP maar even te stellen) Is je knie gezwollen? Dan kan ijs of een coldpack ook wat pijnverlichting geven. Of leg je knie wat hoger. Hopelijk kan je een beetje slapen!
Verflucht in huis @kerst: brrrr. Maar vaak ook een leuk teken: verandering en vernieuwing
.
Hap heeft echt wel mee gedacht maar de huidige pijnstillers werken gewoon niet. Nu effe afwachten wat de dokter zegt.
lientje69
12-12-2025 om 03:29
Hoe is het nu rooiekater?
Hier ook weer een nachtje plafonddienst. Werd wakker van dochter die thuis kwam en kom niet meer in slaap. Lig flink te piekeren. En hoewel ik weet dat dat niet slim is en ik mijn rust heel hard nodig heb, lukte het me niet om in slaap te komen. Inmiddels al bijna 1,5 uur wakker. Draaien en woelen. Nu maar even de mobiel erbij als afleiding.