Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Ik was gisteravond zo moe, we keken film en ik kon amper mijn ogen open houden. Dus voor 23:00 uur lagen we er al in. Heel veel raar gedroomd vannacht en nu ben ik al een uur wakker. En nog steeds moe. Kon de slaap niet meer vatten dus zit inmiddels op de bank om man uit te laten slapen. 

Dit is de 2e nacht dat man naast me ontiegelijk ligt te snurken! We zijn een weekend weg en het is echt verschrikkelijk. Kan ook niet ergens anders gaan liggen helaas. Dochter ligt ook hier op de kamer, maar volgens mij slaapt die wel. Laatst toen we een paar dagen weg waren was het ook al zo. Geen idee of het aan zijn kussen ligt. Thuis is het nooit zo erg en als hij zich dan omdraait is hij stil. Nu maakt het niks uit, op elke kant kunnen ze hem 3 straten verderop nog horen 😭 ik ben gewoon zo moe en wil ook slapen. Ging al eerder naar bed in de hoop dat ik al zou slapen dan, maar hij kwam nog geen 15 minuten later ook naar bed, maakte zoveel herrie in de kamer dat ik sowieso wel wakker was geworden en binnen 2 minuten nadat hij was gaan liggen was het eerste bos al om. Ik ben echt doodop…
Zie nu ook ontzettend op tegen een geplande reis naar NY waarbij we weer op 1 kamer slapen allemaal 😞

Drinkt hij (meer) alcohol als jullie een weekend weg zijn? Of eten jullie dan heel uirgebreid? Dat kan veel verschil maken. Valt erover te praten? Zachtjes naar bed gaan zou sowieso moeten kunnen, zou ik denken.

anijsblokje schreef op 30-11-2025 om 07:11:

Drinkt hij (meer) alcohol als jullie een weekend weg zijn? Of eten jullie dan heel uirgebreid? Dat kan veel verschil maken. Valt erover te praten? Zachtjes naar bed gaan zou sowieso moeten kunnen, zou ik denken.

Meer drinken niet echt. Uitgebreider eten, we zijn wel uit eten geweest maar de avond ervoor niet en toen was het ook. Er valt wel over te praten, maar er is natuurlijk weinig oplossing voor. Ik denk vooral dat het aan zijn kussen ligt, dus die nemen we volgende keer i.i.g. mee. Heb uiteindelijk nog wel een uurtje of 3-4 geslapen.

Ik slaap al 20 jaar met oordopjes ( nu van die waxbolletjes) vanwege het gesnurk van man, kan zonder helemaal niet meer slapen. Omdat ik gisteren zo slecht geslapen heb werd ik vandaag pas om 9:30 wakker. 

Weer plafond dienst.
Over een week weer verhuizen.

Hier ook weer veel te vroeg wakker en nog moe.  Maar ja over 45 min opstaan dus als het al lukt om nog in slaap te vallen, dan word ik zo raar wakker en moet ik meteen eruit 

5 uur wakker

kerst schreef op 04-12-2025 om 06:24:

5 uur wakker

Hier kwart over 5  ook. 

En hoef niet te werken want ben nog ziekgemeld.  Wat is dit dan voor een tijd zeg.

Hier ook weer erg vroeg wakker. 

als je om 5 uur wakker wordt kan het ook zijn dat je het koud hebt. Koudste moment van de dag is 5 uur in de ochtend. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.