Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

ja piekeren herken ik. En dan midden in de nacht ervan wakker liggen 

ik heb er ook regelmatig last van (die tips heb ik natuurlijk niet voor niks gekregen). Wat mij ook wel helpt is het gewoon voor even accepteren dat ik pieker en dat het een slechte nacht wordt. Je druk maken om het piekeren helpt ook niet.
Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Ik zeg ook elke keer tegen mezelf dat ik op moet houden en het vast goed komt het geen zin heeft om midden in de nacht beren op de weg te zetten ( ik zet ze er nl zelf op). Maar ik ben zo iemand die constant herhaling heeft in haar kop dan. De hele tijd hetzelfde.

Ik meld me alvast want het is te warm om te slapen waarschijnlijk..

Ik ben ook een beetje boos op mezelf omdat ik vaak te laat vertrek. Vanavond ook weer😢

Ik werd 3 kwartier geleden wakker omdat ik moest plassen. Dan probeer ik weer te slapen maar dat gaat bij mij niet vanwege de vogels die op dit tijdspit zo'n herrie maken. Natuurgeluiden rustgevend? Nou bij mij niet, ik haat die pokkevogels. 

qua vogels herkenbaar, al heb ik er geen hekel aan. Maar ze (kussen voornamelijk) kunnen hier in de tuin kunnen behoorlijk tekeer gaan, vooral bij zonsondergang en zonsopgang 

Vogels hoor ik gelukkig niet want oordoppen in..ik werd wakker omdat ik ontzettend buikkrampen had. Eigen schuld want alcohol op.

Om vier uur wakker.
Erg lage rugpijn, hoe kom ik daar nu weer vanaf?
Gisteren nog wel gezwommen ook.

kerst schreef op 24-06-2025 om 06:03:

Om vier uur wakker.
Erg lage rugpijn, hoe kom ik daar nu weer vanaf?
Gisteren nog wel gezwommen ook.

Ellende is dat. Heb je een infraroodlamp? Dat helpt wel bij mij. En je rug warm houden. Oja en in beweging blijven.

Zo'n beetje de hele nacht wakker geweest met wat hazenslaapjes tussendoor.  Voornamelijk door pijn  ( chronisch  ) maar ook wel 5 keer moeten plassen. Ben echt bekaf. Maar goed de dag is weer begonnen, hopelijk slaap ik vannacht weer wat beter.

Ik moest ook zo'n 5 keer eruit om te plassen en had gisteravond maar 1 glas cola zero op en verder niks. Lag onder een laken want warm, midden in de nacht koud dus dekbed erbij gepakt werd ik wakker want heet. Toen werd ik nog een keer wakker want kramp in been en later in hand. Schiet zo ook niet op. En er staat het een en ander te gebeuren op het werk waar we hopelijk vandaag meer duidelijkheid over krijgen wat weer impact gaat hebben op het rooster en werkzaamheden voor de komende maand /2 maanden.

Present! Man is nog niet thuis, dan slaap ik toch onrustiger. Ik werd wakker omdat er iets viel in huis en ik trek had. Ik zit nu even op de bank in de woonkamer.

Ook nog wakker! Was net op weg naar bed toen ik een enorme sprinkhaan boven de slaapkamerdeur zag.. Man was zo lief deze weg te halen (hij sliep al).
Maar mijn slaap is nu wel verdwenen 

HAHA!wait..what schreef op 27-06-2025 om 00:24:

Ook nog wakker! Was net op weg naar bed toen ik een enorme sprinkhaan boven de slaapkamerdeur zag.. Man was zo lief deze weg te halen (hij sliep al).
Maar mijn slaap is nu wel verdwenen

Ik heb echt nog nóóit een sprinkhaan in huis gehad.  😮  En ik woon toch erg landelijk.

Ook alweer wakker om 6 uur.
Zo verschrikkelijk geen zin in de tijdelijke verhuizing (wegens renovatie).

Hier ook nog nooit een sprinkhaan gezien.
Wel lijken de spinnen in de schuur elk jaar groter te worden. Maar laat ze daar gewoon zitten, de katten komen daar niet .

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.