Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

lientje69 schreef op 27-06-2025 om 06:43:

[..]

Ik heb echt nog nóóit een sprinkhaan in huis gehad. 😮 En ik woon toch erg landelijk.

Hier wel woon wel naast landelijk gebied. 

Hier ook, woon aan een park. Felgroen en behoorlijk groot..hing in de gordijnen.

lientje69 schreef op 27-06-2025 om 06:43:

[..]

Ik heb echt nog nóóit een sprinkhaan in huis gehad. 😮 En ik woon toch erg landelijk.

Ruilen? 😁 Brr, ik ben echt een watje wat dat betreft! Heel af en toe is er een keer een kleintje in huis maar ik zie ze meestal buiten. Deze joekel besloot hier dus naar binnen te komen. Nog nooit zo'n grote gezien 😅

HAHA!wait..what schreef op 27-06-2025 om 19:32:

[..]

Ruilen? 😁 Brr, ik ben echt een watje wat dat betreft! Heel af en toe is er een keer een kleintje in huis maar ik zie ze meestal buiten. Deze joekel besloot hier dus naar binnen te komen. Nog nooit zo'n grote gezien 😅

Ik ben nergens  bang voor. Spinnen, muizen, sprinkhanen, ik vang ze en gooi ze naar  buiten.

Heel erg last van brandend maagzuur 

Meld zich 
Voel.mij enorm beroerd en emotioneel blijkbaar zien mensen niet dat ik er even compleet doorheen zit en accepteren daardoor mijj grens niet. 

rooiekater schreef op 28-06-2025 om 03:27:

Meld zich
Voel.mij enorm beroerd en emotioneel blijkbaar zien mensen niet dat ik er even compleet doorheen zit en accepteren daardoor mijj grens niet.

Ik was vanmorgen om 6 uur weer wakker. 

Ik 6:30 en om 7 uur maar opgestaan. Nu eerder door lichamelijke klachten dan geestelijke. Pijn in knie en bovenbeen en lag niet lekker meer.

Meld zich

ook herkenbaar helaas

Meld zich

:hug Helaas is mijn ervaring  dat mensen, zelfs die dichtbij je staan, dat gewoon niet zien. Je moet het ze zeggen en vertellen.  Ik worstel daar ook vaak mee. Dan denk ik: je kent me toch? Je ziet en merkt dat toch aan me? Maar nee..

lientje69 schreef op 28-06-2025 om 02:29:

In de tijd dat ik vaak last had van brandend maagzuur, hielp bij mij een eetlepel droge havermout snel. 

Voor iedereen die het nodig heeft 

lientje69 schreef op 28-06-2025 om 09:29:

[..]

:hug Helaas is mijn ervaring dat mensen, zelfs die dichtbij je staan, dat gewoon niet zien. Je moet het ze zeggen en vertellen. Ik worstel daar ook vaak mee. Dan denk ik: je kent me toch? Je ziet en merkt dat toch aan me? Maar nee..

Ik kan roepen en aangeven wat ik wil maar ze luisteren niet. 

lientje69 schreef op 28-06-2025 om 02:29:

Ik doe dan een theelepel baking soda ( bakpoeder )oplossen in glas water.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.