Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Kaassoufflee schreef op 04-09-2026 om 08:07:

[..]

Op vakantie gaan geeft vooraf ook altijd onrust, bij mij tenminste wel. Wel een fijne tijd om te vliegen, geen gedoe met midden in de nacht opstaan (hoewel je toch al wakker ligt, had best gekund 🤭) Fijn dat jullie met vrienden zijn, die gezelligheid en eens een prettig gesprek zal je vast goed doen. Je hebt genoeg meegemaakt de laatste tijd, even lekker los van alles en op een afstandje is dan vaak heerlijk. Ik wens je een fijne vakantie toe!

Dankjewel! 
Nu nog wakker want waren dus pas om 1:30 in ons hotel. Onze vrienden hebben ons welkom geheten. Net ff onder de douche gesprongen en nu zitten we nog op ons balkon met een biertje. 
Dadelijk hopelijk ff lekker slapen.

mijn kat houd mij ook vaak wakker, door aandacht te vragen… ze is al 15 en kan moeilijk alleen zijn

Oh jakkes kerst. Hopelijk voel je je nu wat beter?

Hier ook weer een rommelnacht. Pijn. Last van maag. Veel dromen.  Pff word er zo moe van. Heb mijn rust gewoon hard nodig maar het lijkt wel niet te lukken.

Ik heb voor  het eerst hardgrondig gescholden vanmorgen.  Doe ik normaal nooit. Maar wat een kutnacht. Niet in slaap kunnen  vallen. Uiteindelijk  de ene na de andere nachtmerries.  Veel wakker. Nu er maar uit. Ik wou zwemmen vanmiddag maar dat kan ik wel vergeten. Mijn energie is nu al op voor vandaag  en dan moet ik nog naar de psycholoog.

@lientje

hier ook onrustige nacht, kat die zeurde en mijn oudste werd vroeg wakker 

Lientje, van een potje frustratie en vermoeidheid eruit schelden kan een mens heerlijk opknappen, dus ik zeg: you go girl! Ik kan er soms ook wat van, gewoon door de dag heen bij diverse frustraties. Dan kan ik daarna weer verder met wat ik aan het doen was, en vaak lukt het juist dan ook beter. Wees lief voor jezelf, knuffel van mij!

kerst schreef op 03-09-2026 om 03:43:

Damoontje, ik hoop dat je ondertussen in dromenland bent.
Vanmorgen voor het eerst adhd medicatie gehad. En nu onrust en hoofdpijn. Slapeloos.

Haha dat was ik toen wel denk ik. 

De verwarde persoon was later over gegaan op het belagen van mijn vriend. Ik heb gezegd dat ik het allemaal niet hoef te weten. Die vrouw is ziek en ik kan het niet serieus nemen. 

Toen stond ik wel aan idd haha. 

wakker tot ongeveer 2.00 uur, en was om 6.00 uur weer wakker. In de piekerstand door haaruitval, die waarschijnlijk komt door stress.... en daar krijg ik stress van  

slapeloos
Auto naar Apk morgen. Wordt duur. 

Ik zou liever avonds snel in slaap vallen en dan om 6 uur wakker dan dit. En morgenvroeg kan ik er dan weer niet uit komen.

Blech ik kan nog niet slapen. 

Had vanmiddag een ijsje gehaald met mijn moeder. Ze had een tijd geleden al gezegd dat we eens iets leuks zouden moeten doen. 
Maar het eindigt altijd in een klaagzang over mijn vader. Daarom wil ik ook nooit 'iets leuks' doen het wordt altijd een verhaal dat alles zo moeilijk is met mijn vader. 

Zijn situatie is ook wat zorgelijk maar zelf verbloemt hij dat dus als ik daar ben denk ik: Nou die zit er nog best goed bij. 

Vorige week hadden ze tegen broer ook gedaan alsof het allemaal wel ging terwijl ik berichten kreeg waarvan ik dacht, die moet naar het ziekenhuis. 

Anyway ik lig niet echt lekker. Zal idd blij zijn als het weer licht is morgen. 

hier ook wakker over 1 uur gaat mijn wekker

sterkte vandaag rode kater. Hopelijk heb je voor drieën nog wel wat geslapen.

Hier toch nog wat uurtjes geslapen totdat ik moest plassen. Iedereen een goede dag gewenst, ondanks evt slaaptekort. 

nu even wakker te veel aan mijn hoofd denk ik 

Vannacht na meerdere slechte nachten eindelijk  eens redelijk  geslapen.  Ook wel weer eens fijn.  Denk keer of 3 wakker geweest maar viel vrij snel  weer in slaap.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.