Huiskamer
Poezel_en_Wip
16-08-2021 om 02:57
Wakker, wie ook?
De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?
Dolfje
02-09-2026 om 08:38
Ik moet nu al een week elke keer als ik naar bed ga en wil slapen tig keer naar de wc. En dat duurt dan elke keer tot een uur of 1 en dan val ik pas fatsoenlijk in slaap om tussendoor nog een keer wakker te worden om te plassen en dan om 7:30 weer. Vet irritant.
kerst
02-09-2026 om 10:45
Irritante asociale buurman op het plein die na elf uur gisteravond nog lang moest bellen in de tuin
Kaassoufflee
02-09-2026 om 13:09
Dolfje schreef op 02-09-2026 om 08:38:
Ik moet nu al een week elke keer als ik naar bed ga en wil slapen tig keer naar de wc. En dat duurt dan elke keer tot een uur of 1 en dan val ik pas fatsoenlijk in slaap om tussendoor nog een keer wakker te worden om te plassen en dan om 7:30 weer. Vet irritant.
Let je wel op je hart? Vaak plassen in de nacht kan op hartproblemen wijzen, voor de zekerheid even de symptomen check doen op de website van de Hartstichting?
GroenTuintje
02-09-2026 om 13:44
Kaassoufflee schreef op 02-09-2026 om 13:09:
[..]
Let je wel op je hart? Vaak plassen in de nacht kan op hartproblemen wijzen, voor de zekerheid even de symptomen check doen op de website van de Hartstichting?
Of een overactieve blaas.. helaas heb ik daar last van
Kaassoufflee
02-09-2026 om 14:22
GroenTuintje schreef op 02-09-2026 om 13:44:
[..]
Of een overactieve blaas.. helaas heb ik daar last van
Ah, je weet al wat het is 🫣 Ben je mooi klaar mee…not!
Damoontje
02-09-2026 om 23:48
Klaarwakker. Heb de hele dag 'aan' gestaan.
De ochtend zou rustig zijn. Ik moest even iemand bellen en toen ik het nummer opzocht belde ik per ongeluk mijn buurvrouw van vroeger, verkeerd knopje. Ze is inmiddels op leeftijd en stak meteen van wal over zieke mensen, haar nare jeugd, haar lastige ex etc etc etc etc en het was moeilijk er een speld tussen te krijgen.
De middag zou druk zijn maar werd ineens heel extreem toen een verward persoon mij helemaal verrot schold, ik daar melding van gemaakt heb bij haar begeleider, ik daardoor later op mijn afspraak kwam, irritant.
En dan sta ik dus aan.
kerst
03-09-2026 om 03:43
Damoontje, ik hoop dat je ondertussen in dromenland bent.
Vanmorgen voor het eerst adhd medicatie gehad. En nu onrust en hoofdpijn. Slapeloos.
Dolfje
03-09-2026 om 07:09
Kaassoufflee schreef op 02-09-2026 om 13:09:
[..]
Ik meet regelmatig mijn bloeddruk en die is goed. Mijn vader is gestorven aan hartfalen en mijn moeder heeft er ook het een en ander aan gehad. Ik denk ook eerder een overactieve blaas wat GroenTuintje ook al zegt. Heb daar jaren geleden ook veel last van gehad maar toen was het weer weg en alleen in de stopweek van de pil weer en die week was vorige week. En dat in combinatie met deze week ff druk voor de vakantie. En de overgang klopt volgens mij hard aan de deur ( na mijn vakantie een afspraak met een overgangsconsulent en daarna de huisarts).