Huiskamer
Poezel_en_Wip
16-08-2021 om 02:57
Wakker, wie ook?
De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?
Yumi
25-07-2026 om 11:16
De afgelopen week dankzij het vierdaagsefeesten asovolk hooguit 4 - 5 uur per nacht geslapen. Blij dat het voorbij is, raak helemaal overprikkeld door dronken jongeren met hun geschreeuw, midden in de nacht.
Dolfje
25-07-2026 om 15:06
Donderdagnacht ok geslapen voor het eerst in tijden. Maar ik blijf pijn aan de heupen en knie houden ( artrose) en echt lekker lig ik nooit. Dus gisteravond eens zonder de topmatras geprobeerd of ik dan beter lag maar dat was niet zo want vannacht onrustig. Dus ik heb ze vanmorgen weer terug erop gelegd.
GroenTuintje
25-07-2026 om 17:38
kerst schreef op 25-07-2026 om 15:10:
Vannacht geslapen van twee tot acht uur.
Hier ook
lientje69
26-07-2026 om 20:34
Hier iets langer maar wel 6 x wakker. Hoop toch echt dat dat de komende nacht eens wat beter is.
buufie
26-07-2026 om 20:57
Dolfje schreef op 25-07-2026 om 15:06:
Donderdagnacht ok geslapen voor het eerst in tijden. Maar ik blijf pijn aan de heupen en knie houden ( artrose) en echt lekker lig ik nooit. Dus gisteravond eens zonder de topmatras geprobeerd of ik dan beter lag maar dat was niet zo want vannacht onrustig. Dus ik heb ze vanmorgen weer terug erop gelegd.
heb je wel eens een kussen tussen je knieën gelegd? Ik heb er ook last van, maar dit scheelt bij mij veel pijn. Ik ben wel een zijslaper, maar deze is voor alle kanten.

lientje69
27-07-2026 om 01:18
En nog steeds wakker. Huilende dochter getroost en tijdje mee gepraat. En nu nóg mijn draai niet kunnen vinden. Grrr
anijsblokje
27-07-2026 om 03:45
Hopelijk lig je nu toch te slapen, lientje. Kan me voorstellen dat dat ook niet makkelijk is als je weet dat je dochter verdrietig (of angstig?) is. Het wordt ook niet minder voor haar, wat rot.
Hier wakker vanaf een uur of drie. Ging naar de wc, is hier een gedoe. En nu een beetje misselijk. Gisteren was dat ook zo en moest ik uiteindelijk overgeven, ik hoop dat vandaag te voorkomen. Twijfel of ik om medicatie moet vragen (ik lig in het ziekenhuis en heb iets voor zo nodig), probeer me nu af te leiden met een muziekje. En nu ik dit opschrijf denk ik: doos, je mag erom vragen en dit is het moment!
*drukt op de bel*
lientje69
27-07-2026 om 08:21
anijsblokje schreef op 27-07-2026 om 03:45:
Hopelijk lig je nu toch te slapen, lientje. Kan me voorstellen dat dat ook niet makkelijk is als je weet dat je dochter verdrietig (of angstig?) is. Het wordt ook niet minder voor haar, wat rot.
Hier wakker vanaf een uur of drie. Ging naar de wc, is hier een gedoe. En nu een beetje misselijk. Gisteren was dat ook zo en moest ik uiteindelijk overgeven, ik hoop dat vandaag te voorkomen. Twijfel of ik om medicatie moet vragen (ik lig in het ziekenhuis en heb iets voor zo nodig), probeer me nu af te leiden met een muziekje. En nu ik dit opschrijf denk ik: doos, je mag erom vragen en dit is het moment!*drukt op de bel*
Hopelijk heb je iets gekregen en helpt het anijsblokje. En voortaan gelijk bellen. Zo nodig is ten slotte voor als je het nodig hebt. En kan je in de ochtend nog wat slapen tussen de drukte van bijvoorbeeld onderzoeken en behandelingen door. Klinkt heftig en vervelend.
Hier was het een korte rommelige nacht. Mét geïrriteerde man omdat dochter en ik hem wakker hielden volgens hem.
Happyapple
29-07-2026 om 07:31
lientje69 schreef op 27-07-2026 om 08:21:
[..]
Hopelijk heb je iets gekregen en helpt het anijsblokje. En voortaan gelijk bellen. Zo nodig is ten slotte voor als je het nodig hebt. En kan je in de ochtend nog wat slapen tussen de drukte van bijvoorbeeld onderzoeken en behandelingen door. Klinkt heftig en vervelend.
![]()
Hier was het een korte rommelige nacht. Mét geïrriteerde man omdat dochter en ik hem wakker hielden volgens hem.
![]()
Allemachtig ik ben dus duidelijk nog niet goed wakker, want ik vroeg me af wat een anijsblokje in vredesnaam tegen wakker liggen doet 🤣
Sterkte , anijsblokje en lientje.
Hier beter geslapen dan gisteren maar dus nog wel een behoorlijk duf hoofd.
lientje69
29-07-2026 om 19:29
Happyapple schreef op 29-07-2026 om 07:31:
[..]
Allemachtig ik ben dus duidelijk nog niet goed wakker, want ik vroeg me af wat een anijsblokje in vredesnaam tegen wakker liggen doet 🤣
Sterkte , anijsblokje en lientje.
Hier beter geslapen dan gisteren maar dus nog wel een behoorlijk duf hoofd.
Komma vergeten idd
sorry.