Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Sterkte, Groentuintje🍀

Ik vanaf 5 uur wakker. En de corgi van de buren blafte ook alweer  de boel bij elkaar.

GroenTuintje schreef op 16-07-2026 om 06:59:

ik lig al 2 dagen wakker door die breuk relatie van 2 dagen geleden. Maar ik moet er doorheen, die man was nog giftiger dan mijn eerste ex..

nooit leuk ook al weet je dat het beter is.

lientje69 schreef op 16-07-2026 om 09:23:

[..]

nooit leuk ook al weet je dat het beter is.

Ja klopt. Dit was de 3e persoon die ik uit mijn leven heb gewist in 1 jaar tijd. (naast mijn ex en moeder, ex heb ik alleen nog co ouderschap mee) 

Heb vannacht weer niet zo goed geslapen, wel ietsje beter dan vorige nacht

Weer maar 5 uur geslapen, voel me gammel, sinds zaterdag opgeblazen, misselijk en buikpijn 

Hier is slapen ook een crime 😞

Hier ook. Woensdagnacht was het ivm werk en ook mijn heup pijn en nu vannacht ook weer last van de heup. Net terug van de fysio dus hopelijk gaat dat de komende tijd wat beter.

Ik was ook weer te laat gaan slapen en te vroeg wakker. Maar ik slaap tenminste wel iets.

Sliep om half een en om half vijf weer wakker 

Paar redelijke nachten gehad en nu alweer  3 slechte. Geen verklaring voor maar heel vervelend  aangezien ik toch al zo weinig  energie heb.

Ik had een paar redelijke nachten maar vannacht was het bij mij ook niks. Ik heb overal pijn in mijn heup en bovenbenen. Kon gewoon niet lekker liggen. Heb vandaag kantoordag en was van plan te gaan lopen ( is dan 2x 30 minuten) maar ga gewoon op de fiets en wandel dan vanmiddag en vanavond ff een klein rondje. 

Gisteravond twee paracetamol genomen voor het slapen. Echt het idee dat het helpt bij het slapen. Alleen de apotheek heeft het me afgeraden om voor langere tijd dit te doen.

kerst schreef op 23-07-2026 om 21:19:

Gisteravond twee paracetamol genomen voor het slapen. Echt het idee dat het helpt bij het slapen. Alleen de apotheek heeft het me afgeraden om voor langere tijd dit te doen.

Ik slik dozen vol paracetamol.  Al járen. Ook voor het slapengaan inderdaad.  En sowieso in de ochtend. En op slechte dagen zoals vanuit ik zelfs op 8 stuks. ( 4 x 2)

Zoon kan de slaap niet vatten en dan lukt het mij ook niet. En morgen staat de wekker heeeeeel vroeg 

kerst schreef op 23-07-2026 om 21:19:

Bij mij helpt het ook om net dat scherpe randje van mijn rugpijn te halen, zodat ik beter in slaap val. Vraag aan je huisarts of het mag, die van mij vind het prima als er af en toe een paar dagen tussen zitten zonder paracetamol.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.