Huiskamer
Poezel_en_Wip
16-08-2021 om 02:57
Wakker, wie ook?
De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?
lientje69
17-04-2026 om 23:55
Lig re stuiteren in mijn bed van vermoeidheid maar kan niet slapen. Zo irritant. Wiebelbenen. Pijn. Kan mijn draai niet vinden.
Yumi
18-04-2026 om 00:02
lientje69 schreef op 17-04-2026 om 23:55:
Lig re stuiteren in mijn bed van vermoeidheid maar kan niet slapen. Zo irritant. Wiebelbenen. Pijn. Kan mijn draai niet vinden.
Dacht ik blijf wakker om Lientje gezelschap te houden
Afgelopen nacht sliep ik rond 12.30u om 4.30u wakker, kon niet meer slapen vanwege pijn in rug. Om 8.30u dacht ik moet maar opstaan, dit werkt niet en toen "ging het licht uit"... om 11.30u wakker, waardoor ik nu niet kan slapen
lientje69
18-04-2026 om 11:17
Vervelend toch Yumi en Ninoea. Ik ben uiteindelijk gelukkig afgezakt. Maar behoorlijk moe vandaag. Heb de afgelopen een paar extra dingetjes gedaan. Geen goed plan. Mijn lijf en hoofd kunnen het gewoon niet aan nog. 
Yumi
18-04-2026 om 13:15
lientje69 schreef op 18-04-2026 om 11:17:
Vervelend toch Yumi en Ninoea. Ik ben uiteindelijk gelukkig afgezakt. Maar behoorlijk moe vandaag. Heb de afgelopen een paar extra dingetjes gedaan. Geen goed plan. Mijn lijf en hoofd kunnen het gewoon niet aan nog.
Slecht slapen is echt zo vervelend, en ik weet ook wel waar het vandaan komt. Dan heb ik die dag teveel gedaan, maar gisteren heb ik bijna niks uitgevoerd. Terwijl ik dit schrijf denk ik, maar de dag ervoor wel.... en daardoor sliep ik die nacht ook slecht. Het is bij mij vaak alles of niets, die middenweg in het verdelen van energie is vaak zoek. Volgende week zit ik alweer 5 jaar in deze ellende die long covid heet.