Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?


Yumi schreef op 20-04-2026 om 12:12:

[..]

Wat fijn, hopelijk blijft dit zo.

Ja hoop ik ook.

lientje69 schreef op 20-04-2026 om 12:15:

[..]

Fijn broodjebrie! Ik merk dat ik nog steeds veel draai in de nacht. Dus heb nu spierpijn van de verzwaringsdeken.

Ja dat had ik ook een beetje gisteren. 

Ik heb ook weer plafonddienst.

kerst schreef op 21-04-2026 om 03:35:

Ik heb ook weer plafonddienst.

Oh ik afgelopen nacht ook. Om drie uur heb ik een valdispert nachtrust sterk genomen en ben ik gelukkig weer afgezakt.

Wakker door maagzuur.  En slaap sowieso onrustig door familielid dat slecht gaat.



lientje69 schreef op 26-04-2026 om 01:21:

Wakker door maagzuur. En slaap sowieso onrustig door familielid dat slecht gaat.

En even nadat ik dit geschreven heb ging de telefoon  bij man.  

Nu kan ik uiteraard helemaal niet meer slapen. 

werd rond half 7 wakker omdat ik naar de wc moest. Niet meer kunnen slapen daarna helaas.

lientje69 schreef op 26-04-2026 om 02:53:



[..]

En even nadat ik dit geschreven heb ging de telefoon bij man.

Nu kan ik uiteraard helemaal niet meer slapen.

Ik had vannacht ook vreselijk last van maagzuur. Ben er ook een paar keer uit geweest daarom.

Zoon (10) had een activiteit gepland waarvoor hij iets eerder op moest dan normaal (7:30). Dus die heeft vanaf 5 uur gespookt… 

ik slaap al dagen te weinig  

Half twee en klaar wakker….nare dromen. Drukke sociale dag gehad en wat zorgen om een van de kinderen. Ik lag er om 22.30 in. Gelukkig morgen geen plannen, heb de hele dag voor mezelf.

2.00 en ook klaar wakker. Vanavond uit geweest met mijn schoonzussen. Rond middernacht thuis gelijk naar bed gegaan maar ben echt heel wakker. 
Hier wel plannen voor morgen heb de wekker op 7.45 gezet hopelijk krijg ik nog een beetje slaap voor die tijd. 

Om half vijf wakker.
Gelukkig hoef ik vandaag niet veel.

Rond 1.30 in slaap gevallen en 6 uur wakker😒

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.