Huiskamer
Poezel_en_Wip
16-08-2021 om 02:57
Wakker, wie ook?
De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?
lientje69
25-03-2026 om 04:21
kerst schreef op 25-03-2026 om 03:47:
Ook ik ben weer wakker.
Hopelijk kan je zo nog wat slapen kerst. Ik ga het zo ook nog maar eens proberen weer.
Dolfje
25-03-2026 om 07:08
Lientje Ja maar door het overlijden van mijn vader en werk begin ik pas volgende week vrijdag echt met de behandeling.
Dat is voor de artrose in mijn knie . De slijmbeursontsteking in heup zit er al zeker 3 jaar en heb ik al 3x injecties in gehad ( 2 bij huisarts en 1x bij de orthopeed) dat hielp elke keer maar een paar weekjes.
Kaassoufflee
25-03-2026 om 07:59
Dolfje, Lientje, Kerst, wat balen zeg, al die wakkere nachten. Wel met reden, maar juist dan zou je zo graag lekker willen slapen.
lientje69
25-03-2026 om 08:18
Dolfje schreef op 25-03-2026 om 07:08:
Lientje Ja maar door het overlijden van mijn vader en werk begin ik pas volgende week vrijdag echt met de behandeling.
Dat is voor de artrose in mijn knie . De slijmbeursontsteking in heup zit er al zeker 3 jaar en heb ik al 3x injecties in gehad ( 2 bij huisarts en 1x bij de orthopeed) dat hielp elke keer maar een paar weekjes.
Hopelijk dat als je knie iets beter is je heup ook wat kan herstellen. Want wat ik begrijp belast je hem waarschijnlijk verkeerd om je knie te ontlasten? Wat ellendig voor je. Ik heb het 2 jaar terug gehad. Duurde bijna half jaar voordat het beter werd en was volgens huisarts slijtage ( geen foto's gemaakt ) maar kan me nog goed herinneren dat ik op een gegeven moment nauwelijks meer kon lopen. Sinds die tijd slaap ik met een kniekussen op advies fysio. Soms een tijdje niet maar dan begint het weer op te spelen. Door het kussen tussen mijn knieën ( ben zijslaper ) trekt het dan weer weg gelukkig.
lientje69
25-03-2026 om 08:22
Kaassoufflee schreef op 25-03-2026 om 07:59:
Dolfje, Lientje, Kerst, wat balen zeg, al die wakkere nachten. Wel met reden, maar juist dan zou je zo graag lekker willen slapen.
Dank je kaassouflee. Gelukkig heb ik vandaag geen afspraken verder. Maar ben er toch maar uit want slapen lukte echt niet. Het weer hier nodigt ook niet uit tot sportiviteit ( ik probeer elke dag te wandelen/ fietsen en een keer in de week op donderdag wat te zwemmen ) Dus denk dat het een rust ( ige) dag wordt
Dolfje
25-03-2026 om 09:03
lientje69 schreef op 25-03-2026 om 08:18:
[..]
Hopelijk dat als je knie iets beter is je heup ook wat kan herstellen. Want wat ik begrijp belast je hem waarschijnlijk verkeerd om je knie te ontlasten?
Ik denk dat het zelfs nog verder terug gaat. Ik heb toen ik 11 was een operatie aan mijn linkerhiel gehad ( en daarna vanwege botgroei nog zo'n 3 x) en heb in die voet ook hielspoor ( sinds skechers geen last meer van) dus waarschijnlijk belast ik dat rechterbeen al zo'n 40 jaar teveel.
lientje69
25-03-2026 om 09:05
Dolfje schreef op 25-03-2026 om 09:03:
[..]
Ik denk dat het zelfs nog verder terug gaat. Ik heb toen ik 11 was een operatie aan mijn linkerhiel gehad ( en daarna vanwege botgroei nog zo'n 3 x) en heb in die voet ook hielspoor ( sinds skechers geen last meer van) dus waarschijnlijk belast ik dat rechterbeen al zo'n 40 jaar teveel.
Oe dan is wel lang dan. Hopelijk wordt het nog weer wat beter .Ik duim voor je. Pijn is zó ellendig.