Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Kaassouflé, sterkte gewenst   

Hier afgelopen nacht weer lang wakker  geweest door stevige hoofdpijn.

Ik heb hoofdpijn door het veel en vroeg wakker zijn maar om nu de klussers er zin in bed te gaan liggen is ook zo wat. Hopelijk zijn ze beetje op tijd klaar dat ik nog kan wandelen om ff beweging te krijgen.

Kaassoufflee schreef op 16-01-2026 om 04:43:

Ik lig wakker. Heb kort geleden de diagnose borstkanker gekregen. Ook al gaat het helemaal goed komen, toch slaap ik al slecht sinds de afwijking werd gezien bij het bevolkingsonderzoek. Concentratie is flut, de emoties wisselen van optimistisch en vol vertrouwen naar bezorgd en verdrietig. Dank voor het lezen.

al weer  1 uur wakker omdat kleine rooie (kat) onrustig is. Wil alleen msar aandacht 

Kan niet slapen.  Lig weer eens ontzettend te malen.

lientje69 schreef op 18-01-2026 om 22:58:

Kan niet slapen. Lig weer eens ontzettend te malen.

Oja herkenbaar

lag er vroeg in, ik heb denk ik van half 10 tot half 2 geslapen. Zou graag nog 1.5 uur meepakken

ik kom er weer slecht uit, vaak wakker vannacht en te laat gaan slapen 

duizel schreef op 19-01-2026 om 05:11:

lag er vroeg in, ik heb denk ik van half 10 tot half 2 geslapen. Zou graag nog 1.5 uur meepakken

Dat is ook kort. Ik heb wel wat geslapen maar ook veel en lang wakker geweest. Had maagpijn. En door wakker zijn weer malen uiteraard wat het niet beter maakte.

Kan weer eens niet slapen.  En had al een  slechte dag.

Plafonddienst.
4,5 uur geslapen.
Moet ochtendurine opvangen.
En niks eten tot half tien.

Sterkte kerst. Hier was ik om 2 uur ook nog wakker. Slechte nacht. Niet best voor mijn herstel. Waar ik overigens steeds meer mijn bedenkingen bij krijg of dat nog gaat lukken.

Hier ook alweer een paar dagen slecht geslapen. Lig weer flink met mijn benen te bewegen. Zo irritant is dat.

Restless legs, dolfje?

Mijn benen wordt 's avonds onrustig als ik moe ben, dan ga ik naar bed en is het gelukkig over.

Vanochtend was ik er weer lekker op tijd bij, 5:00 uur ben ik eruit gegaan. Ben vroeg een rondje gaan hardlopen, dat is dan weer mooi meegenomen.

Man had gisteravond opgezocht en nu denken we dat het dit is :
https://www.stichting-restless-legs.nl/plmd/
Het is wel vooral mijn rechterbeen. En ik heb nu wat spanning omdat mijn vader in het ziekenhuis ligt

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.