Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

ik lag er afgelopen nacht vroeg in maar toch werd ik regelmatig wakker

Hier ging het goed tot 4 uur. Daarna was het prut helaas. Wekker ging om 7 uur. Ben bekaf, nu al. En dan moet ik nog een hele dag. Gelukkig maar dat ik in de ziektewet zit en dat de ergo gezegd heeft niet eerder dan februari te starten met reïntegreren.   Begrijp nu een beetje waarom.  Die vreselijke vermoeidheid, bah!

Kwart over 5 wakker.
Gisteravond lichtbril vergeten op te zetten, dat helpt ook niet. 

ik had nachtmerries vannacht dus ik werd regelmatig wakker

ik hoop dat je nu beter geslapen hebt, Groentuintje.

Vriend en ik hebben weer eens ruzie gehad. Dus ik lig te piekeren. 

schoondochter.

Ik ben wakker vanaf 4.15 uur. 
En als het dan licht wordt buiten, dan val ik vaak weer in slaap..😉

Ik kon de slaap ook niet vatten vannacht. Ik was zo onrustig.. En nu dus moe en koppijn.

Schoondochter schreef op 14-01-2026 om 04:31:

ik hoop dat je nu beter geslapen hebt, Groentuintje.

Vriend en ik hebben weer eens ruzie gehad. Dus ik lig te piekeren.

Te weinig slaap en vooral elk uur wakker 🙁

Dolfje schreef op 14-01-2026 om 07:30:

Ik kon de slaap ook niet vatten vannacht. Ik was zo onrustig.. En nu dus moe en koppijn.

Hier ook 

Sterkte voor iedereen.  Ik had ( gelukkig  ) eindelijk weer eens een goede nacht. Misschien dat de andere medicijnen  effect beginnen te hebben. Hoop het zo..

kwart over 5 weer wakker 

Ik lig wakker. Heb kort geleden de diagnose borstkanker gekregen. Ook al gaat het helemaal goed komen, toch slaap ik al slecht sinds de afwijking werd gezien bij het bevolkingsonderzoek. Concentratie is flut, de emoties wisselen van optimistisch en vol vertrouwen naar bezorgd en verdrietig. Dank voor het lezen.

Kaassoufflee

Ik was ook weer onrustig maar tussendoor wel veel dromen. Moesten vroeg op omdat er dadelijk een klusser komt. Daar komt het nu waarschijnlijk door. Toen de wekker ging lagen we alletwee diep in slaap uiteraard.

Kaassoufle

En uiteraard komen die eikels nu pas om 11 uur appen ze net. Had dus nog kunnen slapen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.