Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Jawel.
Die donkere dagen zijn slecht voor mijn nachtrust lijkt het wel .

kerst schreef op 21-12-2025 om 02:32:

Jawel.
Die donkere dagen zijn slecht voor mijn nachtrust lijkt het wel .

Bij mij ook gek genoeg 

Hè bah. Misschien eens langs de huisarts?

Bloemenzee schreef op 21-12-2025 om 12:26:

Hè bah. Misschien eens langs de huisarts?

Ik ga er morgen naar toe, voor die slaap apneu test

En weer plafonddienst.
Gelukkig hebben we kortste dag nu gehad.

Ik zat om 3.15 uur in de woonkamer met een mok thee.
Ik sliep gisteravond al van 21-22 uur in de stoel in de woonkamer en daarvoor knikkebolde ik ook al.

Heb net wat administratieve dingen gedaan en straks naar de sportschool.

dan zal het riedeltje zich vanavond wel weer herhalen..

hier ook weer een vreselijke nacht gehad. Veel en vaak wakker. Kat die zeurde om meer eten en aandacht. Jongste stond naast mijn bed want kat had haar wakker gemaakt…. Zucht

Hier ook een waardeloze nacht gehad. Ik ben denk ik wel 15 keer wakker geweest.  Om kwart over 5 nog getwijfeld of ik eruit zou gaan. Maar ik heb mijn slaap zo hard nodig voor mijn herstel. Dus toch weer geprobeerd.  Daarna nachtmerries over mijn reïntegratie en doodmoe wakker geworden.  Ben helemaal bibberig op mijn benen.

En kan  nu ook weer niet slapen. Ben toch moe genoeg

Hier weer te laat het bed in. Ik kan morgenvroeg wel wat langer doorslapen… maar vrees dat ik weer vroeg op ben

GroenTuintje schreef op 24-12-2025 om 00:44:

Hier weer te laat het bed in. Ik kan morgenvroeg wel wat langer doorslapen… maar vrees dat ik weer vroeg op ben

Sterkte Groen Tuintje. Ik lag half 11.sliep rond 11. En nu dus alweer klaar wakker.. terwijl ik toch moe genoeg ben.

Half vijf wakker.

En ben niet de enige die niet kan slapen hier zie ik.

Om kwart voor 6 pas wakker, het voelde alsof ik me had verslapen! 😝 
Was bij een vriendin geweest gisteravond, toen we (ik en de hondjes) thuiskwamen zijn we meteen gaan slapen.

Wat lekker zeg! 
Ik viel rond half 3 in  slaap en was half 7 weer wakker.  Moet zo naar de fysio , gaat pittig worden.

GroenTuintje schreef op 21-12-2025 om 13:04:

[..]

Ik ga er morgen naar toe, voor die slaap apneu test

Weet je al meer of komt de uitslag later?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.