Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

nou ik kan weer niet langer slapen, nu weer door andere (leuke) redenen.  maar vervelend is het wel

Sterkte vandaag dan Rionyriony.  
Hier ook weer een matige nacht. Veel wakker  gelegen.  Geen aanwijsbare oorzaak, ik was moe genoeg  en had niet extreem veel pijn.

Sterkte Riony en Lientje vandaag 🌷

Wakker geworden om precies 3 uur 33 en niet meer kunnen  slapen. Heel vervelend  want de wekker gaat om 6 uur omdat man richting Schiphol moet.

lientje69 schreef op 23-11-2025 om 04:35:

Wakker geworden om precies 3 uur 33 en niet meer kunnen slapen. Heel vervelend want de wekker gaat om 6 uur omdat man richting Schiphol moet.

Ik heb ook altijd als ik weet dat de wekker gaat vroeg, dat niet meer kan slapen / of slecht kan slapen. Ik ging zelf te laat slapen en te vroeg weer wakker geworden

GroenTuintje schreef op 23-11-2025 om 08:29:

[..]

Ik heb ook altijd als ik weet dat de wekker gaat vroeg, dat niet meer kan slapen / of slecht kan slapen. Ik ging zelf te laat slapen en te vroeg weer wakker geworden

Idd wakker gebleven.  Gaat een zware dag worden denk.  " Gelukkig  " zit ik ziek thuis en hoef toch niets.

ik ga ook zo'n dag tegemoet, maar dan volledig eigen schuld: mijn wekker ging om half vijf om de f1 te kijken. Net nog wel even geprobeerd te slapen maar dat ging niet. Vanavond naar een concert dus morgen maar bijkomen op werk 

ja ik vrees ook dat ik morgen moe zal zijn op het werk. Maar ik kan wel op tijd proberen te slapen vanavond

ik lig weer eens wakker, piekeren over alles en nog wat. Ik realiseer mij nu ineens, ik moet nu gaan uitkijken voor mijn ex partner, want ik wil alle banden losmaken ( behalve omgang kids) en dat gaat gevaarlijk worden, besef ik mij nu… want dan heeft hij geen controle meer over mij.

Lig al anderhalf uur wakker. Lig ik om half elf in bed, dan kan ik meestal niet slapen. Wat is dat toch? Moet minstens 23 uur of later zijn. En smorgens kan dan niet uit bed komen.

ik was weer om 4:30 wakker. Dat was wel erg vroeg. 

Ik ben weer te vroeg wakker ga nog proberen door te slapen, maar lastig is het wel( kan ik een keer uitslapen, lukt het niet

Schoondochter schreef op 26-11-2025 om 06:09:

ik was weer om 4:30 wakker. Dat was wel erg vroeg.

Ja hier 5u. Ben steeds zo vroeg wakker als man rond die tijd opstaat sinds de wintertijd. Ben nu super moe en heb gewoon weer een werkdag en daarna avondspits met de kinderen voor de boeg die pas rond 2130 slapen.  

Ja
Heb al twee slaappillen op.
Ik heb zo geen zin om weer te verhuizen over anderhalve week..

mijn kat is gewond en overnacht bij de spoed dierenarts waar hij net is opgenomen. En ik maak me zo'n zorgen en ben er verdrietig van. Hij is zo stoer en zag er zo sneu uit. Geen idee wat er gebeurd is. Aangereden of ergens vastgezeten. Zijn hele achterlijf is gehavend. Ik hoop zo dat ze hem een beetje op kunnen lappen...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.