Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Poezel_en_Wip schreef op 16-11-2025 om 09:55:

[..]

Wat vervelend Lientje. Kun je niet in slaap komen, of word je wakker? Lig je te malen? Je hebt je rust en slaap zeker nodig voor je herstel.

Ik word gewoon steeds wakker.  En dan kom ik pas weer in slaap als ik ben wezen plassen. Heel stom. Gewoon omdraaien en verder slapen lukt dan niet. Ik probeer het wel uiteraard.  Maar pas als ik even eruit geweest ben, kan ik weer verder slapen. Lag om kwart voor 11. Kwart over 12 wakker. 2 uur. 5 uur. Half 7 en toen half negen. Toen ben ik er maar uitgegaan.  Nu moe. Maar dat ben ik sowieso de hele dag tegenwoordig dus dat maakt niet zo veel uit 

Ik rust gewoon niet goed uit zo. Heb medicijnen die me suf zouden moeten maken al naar de avond verplaatst maar het werkt nog niet echt.

Hier vannacht helaas ook harde muziek en geschreeuw. Aso, maar ja alcohol/ drugs.Gelukkig kon ik met oordoppen in nog slapen.

Auwereel schreef op 16-11-2025 om 09:06:

Ik ben zo dom om laat naar bed te gaan terwijl ik weet dat ik vroeg wakker word, vanmorgen om 05:45.
En dan even naar de wc om te plassen. Vervolgens denken mijn darmen een kwartiertje later, als ik mijn best doe om weer in slaap te vallen: "o ja, wc, wij willen ook bijdragen!" Ik probeer ze een kwartier te negeren en da's ook dom, naar darmen moet je luisteren. Toegeven, weer in bed kruipen en weten, uitslapen gaat het niet meer worden vandaag.
Voornemen: vanavond wel op tijd naar bed.

Ook herkenbaar hier. Alleen kon ik toch nog even doorslapen vanochtend 

Hier ook slechte nacht gehad, moesten vroeg op om naar vliegveld te gaan dat werkte natuurlijk niet mee. Morgen nog een dagje vrij, hopelijk slaap ik een beetje uit. Ben de hele vakantie om 7 uur wakker geworden.

Ik heb geen zin om te slapen  Voel heel veel spanning, maar weet niet goed waarvoor. 

Wat rot bloemenzee.

Ik lig wakker van pijn. Heb zl ophoging gdhad maar het doet nog niet veel. Pijnpoli mag ik voorlopig nog niet helaas.  Lig al een uur te draaien  en woelen. Heel irritant.  Ga nh maar extra dosis paracetamol  erin gooien  denk. Van dat zwaardere spul dat ik heb zou ik beter moeten slapen en suf worden. Merk er helaas niet veel van nog.

lientje69 schreef op 17-11-2025 om 02:35:

Wat rot bloemenzee.

Ik lig wakker van pijn. Heb zl ophoging gdhad maar het doet nog niet veel. Pijnpoli mag ik voorlopig nog niet helaas. Lig al een uur te draaien en woelen. Heel irritant. Ga nh maar extra dosis paracetamol erin gooien denk. Van dat zwaardere spul dat ik heb zou ik beter moeten slapen en suf worden. Merk er helaas niet veel van nog.

Oh help wat een spelfouten. Mijn oude bril is duidelijk minder goed dan de nieuwe ( die lag beneden  )

hier te laat gaan slapen en te vroeg wakker ( weer die fanatieke puber hier, die vroeg opstaat

Groentuintje , 7.38 is toch niet vroeg? Of was je kind al eerder? Hier gaat de wekker om 6 uur..

lientje69 schreef op 17-11-2025 om 08:35:

Groentuintje , 7.38 is toch niet vroeg? Of was je kind al eerder? Hier gaat de wekker om 6 uur..

Nee was een uur eerder al  half 7 ipv 6.55

ik lag alweer een tijdje wakker. Veel stress gehad afgelopen middag ( gisteren dus) want lekkage in huis. En vanmiddag heb ik ook iets spannends te doen. Dus daar lig ik wakker over te piekeren… 

GroenTuintje schreef op 20-11-2025 om 06:19:

ik lag alweer een tijdje wakker. Veel stress gehad afgelopen middag ( gisteren dus) want lekkage in huis. En vanmiddag heb ik ook iets spannends te doen. Dus daar lig ik wakker over te piekeren…

Wat een ellende, lekkage is zo waardeloos.  Veel sterkte voor vanmiddag gewenst!

Ik werd vannacht huilend wakker na een nare droom, daarna ook niet heel lekker meer geslapen.

lientje69 schreef op 20-11-2025 om 09:20:

[..]

Wat een ellende, lekkage is zo waardeloos. Veel sterkte voor vanmiddag gewenst!

Dankje! Is niet de eerste keer helaas dus het trauma kwam weer naar boven 

Ik heb totaal niet geslapen. Ging om kwart over tien naar bed, ik stikte op dat moment van de slaap maar eenmaal in bed was dat over en lag ik wakker. Echt alert wakker dus niet sluimerend. 

Na twee uur liggen kreeg ik kramp dus ik moest er even uit, en toen ik weer in bed lag was dat over maar sliep ik evengoed niet.

Ik had die dag een eind gelopen maar de bestemming waar ik me op verheugd had viel me tegen. Geen kerstversiering. De winkels volgden vooral Chinese smaak. En ik was die dagen al wat overstuur doordat het met het bedrijf van mijn zus niet zo goed ging. Op de rand van een faillissement. Toen ik daar was voelde ik me onwel dus veel sneller dan ik had gedacht was ik weer thuis.

Het was me ook opgevallen dat tijdens het boodschappenrondje er (nog ) geen kerstversiering hing. Vorig jaar was dat eind oktober al het geval. Maar de wijk is nu voornamelijk allochtoons. En de winkels daar hebben de keus gemaakt om dus niet meer op kerst in te zetten, denk ik. 

De boodschappen vielen ook tegen: bij Lidl had ik maar vier dingen, ze hadden geen bio winterpeen meer en de preien waren heel klein en er lagen geen goudreinetten, dus moest ik naar Jumbo. Daar hadden ze wel prei en goudreinetten maar geen selderijknol en er stonden geen spliterwten in het rek meer. Dus moest ik ook nog naar de AH waar ze wel selderijknollen hadden maar heel gierige mini mini priegel exemplaartjes en ik vergat glad de spiterwten, áls ze die al hadden gehad. Dus geen erwtensoep helaas.

Ik moet vandaag een hele dag door zien te komen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.