Huiskamer
Poezel_en_Wip
16-08-2021 om 02:57
Wakker, wie ook?
De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?
lientje69
10-10-2025 om 03:00
Weer wakker door pijn. Het is niet mijn week. Volgende week maar eens richting huisarts. Het wordt nu re gek.
Dolfje
10-10-2025 om 08:40
Ik heb wel wakker gelegen en als ik sliep veel gedroomd, de werksituatie is zo goed als rond dat geeft rust. Al krijg ik er wel een taak bij ( ook extra tijd voor). Ik zou begin dit jaar administratief een hoop doen maar door zieke collega is dat blijven liggen. Met die extra taak kan ik dat gaan doen. De komende 3 weken zijn al gepland en dan 2,5e week vrij en weg en kan dan hopelijk weer ff opladen. Daarna nieuw rooster.
Verder speelt er al tijden een rot situatie met mijn moeder. Daar heb ook last van.
lientje69
10-10-2025 om 08:42
Wat vervelend allemaal Dolfje. Wel fijn dat de situatie op je werk verbeterd. En hopelijk kan je wat opladen in je vakantie.
Dolfje
10-10-2025 om 08:56
Ja ik heb er echt zin in. We zijn in juni ook samen weg geweest en toen elke dag minstens zo'n 15 km gewandeld en toen sliep ik, ondanks niet heel fijn bed, best ok. Kon toen werk etc echt ff loslaten gelukkig,was toen ook wel behoorlijk overspannen.
Hebben nu een accommodatie best ver overal vandaan en met een gym dus we willen /moeten ook echt veel gaan bewegen en hopelijk lekker weer voor strand en zwembad.
De drie vakanties voor die in juni waren met vrienden en hoe gezellig ook met twee rust ik toch veel beter uit.
rionyriony
11-10-2025 om 07:59
Ik heb heel lang wakker gelegen. Naar National Geographic liggen kijken totdat de timer de tv uitschakelde. Ik voelde een eigenaardige druk op mijn ademhaling terwijl ademhalen normaal vanzelf zou moeten gaan. Tussen drie en half vijf was ik half in slaap en half wakker.
Ik had kramp verwacht vannacht, omdat ik voortekenen daarvan kreeg in de vooravond maar dat kwam niet uit, gelukkig.
Maar met mijn knie (blessure van drie maanden nu) gaat het beter. De zwelling is nu veel kleiner. Nog wel duidelijk te zien maar het lijdt geen twijfel dat die in remissie is. Het lijkt een peesscheuring geweest te zijn. Tussen knieschijf en binnenbeenspier. Dan moeten alle beenspieren te hulp schieten en die raken dan overbelast.
Kan nog steeds niet met een bord in mijn hand gaan zitten en overeind komen omdat het laatste eindje veel sturing van je knieschijfspieren vraagt. Zal dus nog wel minstens een kwartaal duren.
duizel
13-10-2025 om 05:04
jeetje dus om half 3 ook je bed uit gegaan? Hier om 4 uur wakker geworden.
Mijn knie is dikker geworden na een val tijdens het sporten afgelopen zaterdag, best pijnlijk nu. Meer als gisteren toen ik hem alleen bij bepaalde bewegingen voelde. Probeer toch nog even te slapen
Vrouw85
13-10-2025 om 07:10
Inmiddels nu al drie nachten op rij slecht geslapen 😴.
Dit ken ik alleen van mijn zwangerschappen zo ongeveer 😞. Man zei al wie weet. Maar hij is gesteriliseerd en ik net ongesteld geweest dus dat gok en hoop ik toch niet.
lientje69
13-10-2025 om 09:46
Hier ook een slechte nacht gehad. Vermoedelijk had ik een tia. Na bellen huiartsenpost, de komst van de ambulance, teruggestuurd worden naar de huisartsenpost en vanmorgen weer naar eigen huisarts die zegt : wat kan ik hier mee? Had ik een onrustige en korte nacht.
Roos57
13-10-2025 om 09:56
lientje69 schreef op 13-10-2025 om 09:46:
Hier ook een slechte nacht gehad. Vermoedelijk had ik een tia. Na bellen huiartsenpost, de komst van de ambulance, teruggestuurd worden naar de huisartsenpost en vanmorgen weer naar eigen huisarts die zegt : wat kan ik hier mee? Had ik een onrustige en korte nacht.
Wow wat heftig. Sterkte
lientje69
13-10-2025 om 13:40
Roos57 schreef op 13-10-2025 om 09:56:
[..]
Wow wat heftig. Sterkte
![]()
Doorverwijzing gevraagd naar neuroloog. Word ik gebeld dat ik met spoed naar de eerste hulp moet. Daar zit ik nu
alsof dat nog zin heeft ruim 15 uur later...
Roos57
13-10-2025 om 15:00
lientje69 schreef op 13-10-2025 om 13:40:
[..]
Doorverwijzing gevraagd naar neuroloog. Word ik gebeld dat ik met spoed naar de eerste hulp moet. Daar zit ik nu
alsof dat nog zin heeft ruim 15 uur later...
Laat het ziekenhuis jou maar eens goed onderzoeken 🧡
rionyriony
13-10-2025 om 15:17
duizel schreef op 13-10-2025 om 05:04:
jeetje dus om half 3 ook je bed uit gegaan? Hier om 4 uur wakker geworden.
Mijn knie is dikker geworden na een val tijdens het sporten afgelopen zaterdag, best pijnlijk nu. Meer als gisteren toen ik hem alleen bij bepaalde bewegingen voelde. Probeer toch nog even te slapen
Ja, toen lag ik al een poos wakker. Ellendig die kniepijn hè. Bij mij neemt hij de laatste dagen toch gestaag af dus er is altijd hoop.