Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Gedonder met een vriendin van dochter. Die is nu in alle staten dus belde mij wakker. En zo lig ik nu dus te piekeren, me zorgen te maken en is er melding naar politie uit omdat er ergens een 22 jarige stomdronken met zelfmoordneigingen rondrijdt...

pfff nieuw op dit forum, lig sinds 2:30 uur weer eens een nachtje plafond te staren

Vannacht voor de zoveelste keer wakker om 2.30. Niet meer geslapen, nu naar werk 🥱 

hier vannacht wakker van de kat, toen moest ik 2x plassen en daarna was mijn puber veel te vroeg wakker

Ik was om 3 uur wakker want werk spanning. Vandaag gelukkig een vrije dag.

Maheiden schreef op 29-09-2025 om 07:22:

Vannacht voor de zoveelste keer wakker om 2.30. Niet meer geslapen, nu naar werk 🥱

Sterkte 

Hier nog een uurtje geslapen maar nu weer klaar wakker  door deurbel. Gelukkig vandaag vrij.

6 uur wakker en last van maag.

Ik was er ook alweer vroeg bij, zo rond half vijf. Maar om een goede reden, want het was de eerste nacht deze winter dat onze kat weer bij ons sliep en dat vind ik veel te gezellig. Gelukkig heb ik een flexibele kantoorbaan, dus kan lekker op tijd beginnen.

Op het werk liep iets vandaag niet helemaal lekker. Morgen vrij, dus kan het donderdag pas weer rechttrekken (morgen kan echt niet; gelukkig niet heel ernstig verder, maar een goed gesprek is wel nodig). Maar mijn lijf en hoofd draaien nu overuren 

ik hoop dat je nog wat hebt geslapen, Bloemenzee.

hier wakker vanaf 14.15. Nog zo moe maar kom niet meer in slaap. Nu telefoon gepakt wat sowieso geen goed idee is maar ja, moet iets

@bloemenzee vervelend, hopelijk nog wat uurtjes slaap gepakt

duizel schreef op 01-10-2025 om 05:25:

hier wakker vanaf 14.15. Nog zo moe maar kom niet meer in slaap. Nu telefoon gepakt wat sowieso geen goed idee is maar ja, moet iets

Ja, als de telefoon er eenmaal bij komt kijken kun je net zo goed opgeven door die nacht hè.

Ik was er om vijf uur maar uit gegaan. Vandaag een spannende dag op het werk, hopelijk slaap ik vanavond beter als het achter de rug is.

ja nooit op de telefoon kijken als je wakker wordt ‘s nachts dan ga je de uren tellen…

GroenTuintje schreef op 01-10-2025 om 13:31:

ja nooit op de telefoon kijken als je wakker wordt ‘s nachts dan ga je de uren tellen…

Ik probeer dat ook niet. Maar na een uur lezen, daarna een uur liggen, wil je ook wat afwisseling. Soms worden mijn ogen dan zo moe, dat ik juist nog even slaap. 

Vannacht elke keer toen ik wakker werd mijzelf in slaap gepraat:"Ik draai me om en ik val weer in slaap." Lukte ook nog 😄 Puur toeval natuurlijk. Al 2 nachten alleen wakker geworden maar niet wakker gelegen. Zul je nu weer zien vannacht..... Nooit hardop zeggen 😬

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.