Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

hier ook eerder wakker dan wekker.. en dan gaat opeens die wekker heb ik nou wel of niet nog geslapen 

Hier ook veel wakker , heb alweer 2 weken een stijve nek of zo. Mijn fysio behandelingen zijn al lang op helaas. Gelukkig is deze werkweek niet zo druk als de vorige, heb alleen morgenmiddag een activiteit waar ik echt ff aan voor moet staan. Het is leuk maar kost ook veel energie.

ik moet rond 5 uur naar de wc, altijd lastige tijd, want de wekker gaat dan bijna en het is het koudste punt van de dag

Ik ben tussen 4 en 6 ongeveer wakker geweest, lig weer zo te malen over het werk..Ben het beu. Dit jaar is echt het ergste met toestanden en veranderingen.

En nu ook weer lig ik de hele nacht al te draaien. Ben nu maar ff op de bank gaan liggen.

ik lig ook te draaien en te woelen. Wéér gedoe met mijn partner.

Schoondochter schreef op 26-09-2025 om 05:27:

Dat is ook niet fijn.

Dolfje schreef op 26-09-2025 om 05:56:

[..]

Dat is ook niet fijn.

Nee, en het gebeurt te vaak. Vermoeiend.

De bank heeft niet geholpen voor jou?

Nee helaas niet. Ben gelukkig vrij vandaag. Heb om 10 uur een afspraak en zou daarna gaan sporten en vanavond zouden we misschien naar het theater maar het wordt een lange dag zo. Heb nu wel al koppijn.

Om 3 uur wakker en 6 uur weer wakker.

Man is een nachtje weg. Wat ik heerlijk vind maar ik kan dan nooit in slaap komen. Elke keer weer. Grrrrr. 

Ik was gisteren zo moe dat ik in eerste instantie om 23:00 uur als een blok in slaap viel. Expres wakker gebleven tot die tijd.
Op een gegeven moment werd ik wakker en voelde me uitgerust en dacht ik dat het ochtend was want het leek licht. Dacht ik draai me nog eens om en moest na een tijdje plassen. Was het net  4 uur geweest en toen werd ik me dus ineens weer een partij onrustig en kwam het akkefietje van donderdag op het werk weer in alle hevigheid in mijn hoofd naar voren en dat bleef zich maar herhalen. Werd er gek van. Ben gaan tellen en op ademhaling letten en geen idee hoe lang het heeft geduurd maar ben gelukkig weer in slaap gevallen tot nu net.

Schoondochter schreef op 26-09-2025 om 05:27:

Plafonddienst.
De kat heeft gisteren weer eens iets vreemds opgegeten. Dit keer een stuk elastiek
Vorige keer van die wax oordoppen.

hier de kat die mij een aantal keer wakker tikte aan kozijn vannacht en daarna te vroeg wakker worden ( uitslapen gaat niet meer, omdat ik elke dag er vroeg uit moet normaal). En te laat gaan slapen

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.