Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Vijf uur wakker. Last van mijn maag.

succes Lientje!

Schoondochter schreef op 27-08-2025 om 06:30:

succes Lientje!

Dank je schoondochter! 2 uur vanmiddag  heb ik ze.

Succes Lientje!

lientje, ik duim voor je 

Schoondochter schreef op 27-08-2025 om 14:02:

lientje, ik duim voor je

Heb het gepresteerd er voor één te zakken

Twee andere wel gehaald gelukkig.  Voor de 4e was geen tijd meer dus die moet ik nog op de werkvloer proberen te doen. Net als die waarvoor ik gezakt ben. 😬

lientje69 schreef op 27-08-2025 om 15:04:

[..]

Heb het gepresteerd er voor één te zakken

Twee andere wel gehaald gelukkig. Voor de 4e was geen tijd meer dus die moet ik nog op de werkvloer proberen te doen. Net als die waarvoor ik gezakt ben. 😬

Gefeliciteerd met de twee die je gehaald hebt! Ik ga voort met duimen voor de andere twee.

Ik heb ook weer een aantal slechtere nachten gehad. Dingen van werk blijven zich maar in mijn hoofd opdringen en herhalen. Ik word er zoetjesaan gek van.

Dolfje schreef op 28-08-2025 om 08:09:

Ik heb ook weer een aantal slechtere nachten gehad. Dingen van werk blijven zich maar in mijn hoofd opdringen en herhalen. Ik word er zoetjesaan gek van.

Wat kan een mens daar dan toch mee bezig zijn he? Ik probeer  mezelf steeds maar voor te houden: het is maar werk...het is een manier om brood op de plank te krijgen..

Maar toch blijf je dan malen.

Nachtmerrie en pijn.

lientje69 schreef op 28-08-2025 om 08:43:

[..]

Wat kan een mens daar dan toch mee bezig zijn he? Ik probeer mezelf steeds maar voor te houden: het is maar werk...het is een manier om brood op de plank te krijgen..

Maar toch blijf je dan malen.

Ja precies dat. Vannacht ook weer. Ben  nu maar opgestaan. Had de wekker om 9 uur gezet want ik moet tegen 10 uur weg om te gaan werken dus had nog best een uurtje of langer willen slapen maar lag alweer te woelen.

Hier vannacht  ruim 1,5 uur wakker geweest. Extra pijnstillers genomen. Uiteindelijk nog 4 uurtjes geslapen maar toen weer wakker. Moe. En vanavond avonddienst  dus heel vervelend  dit.
Sterkte en succes vandaag Dolfje. 

hier ook onrustige nacht… moet ook ongesteld worden, breekt niet goed door. Daardoor ook altijd onrustig slapen rond die periode. Toen veel te vroeg wakker door kinderen. Toch weer even in slaap gevallen en nu ging de wekker en doodop natuurlijk nu 

Plafonddienst.
Mijn dekbed is te warm.

kerst schreef op 02-09-2025 om 01:48:

Plafonddienst.
Mijn dekbed is te warm.

Hier ook. Piekeren over woonruimte. Woon sinds december 2024 weer bij mijn ouders. Altijd gespannen sfeer. Maken mijn post open.. 😢

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.