Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Lichtbron schreef op 02-09-2025 om 02:21:

[..]

Hier ook. Piekeren over woonruimte. Woon sinds december 2024 weer bij mijn ouders. Altijd gespannen sfeer. Maken mijn post open.. 😢

Dat is ook niet fijn. Hopelijk vind je snel iets anders.

Ik lag weer te piekeren over het werk.

En weer plafonddienst.

ik word tegenwoordig eerder wakker dan mijn wekker , ook irritant …

Al nachten slecht slapen.  En nu deze nacht  klaarwakker.  Drukke werkweek.  Veel piekeren.  En dan zo weinig slaap. Grrrrr

hier te vroeg wakker. Te veel piekeren een huisarts die mij niet serieus neemt, een bedrijf dat mijn steunkousen heeft aan gemeten en nu nul reactie geeft, de psycholoog die fouten maakt. 

rooiekater schreef op 05-09-2025 om 04:41:

hier te vroeg wakker. Te veel piekeren een huisarts die mij niet serieus neemt, een bedrijf dat mijn steunkousen heeft aan gemeten en nu nul reactie geeft, de psycholoog die fouten maakt.

Klinkt ook niet fijn rooie kater

Ik ben er maar uit gegaan. Ben echt mega moe maar zit op een of andere manier  tjokvol adrenaline.  Dus ga maar aan mijn huishouden.  

lientje69 schreef op 05-09-2025 om 06:11:

[..]

Klinkt ook niet fijn rooie kater

Ik ben er maar uit gegaan. Ben echt mega moe maar zit op een of andere manier tjokvol adrenaline. Dus ga maar aan mijn huishouden.

Jij ook lientje 

Ga zo werken heb een drukke dag afleiding genoeg. Maar hoop dat de bewoners niet aan mijn kop gaan zeuren. 

rooiekater schreef op 05-09-2025 om 06:18:

[..]

Jij ook lientje

Ga zo werken heb een drukke dag afleiding genoeg. Maar hoop dat de bewoners niet aan mijn kop gaan zeuren.

Ik werk op een hele drukke afdeling met flink wat lastige bewoners.  Dus begrijp wat je bedoelt. Sterkte!

lientje69 schreef op 05-09-2025 om 07:07:

[..]

Ik werk op een hele drukke afdeling met flink wat lastige bewoners. Dus begrijp wat je bedoelt. Sterkte!

Jij ook   

Heb ik iets gemist ben je opnieuw van baan veranderd?

rooiekater schreef op 05-09-2025 om 15:03:

[..]

Jij ook

Heb ik iets gemist ben je opnieuw van baan veranderd?

Ik zat op revalidatie  en ben daar ( helaas ) weg gegaan. Ik kreeg geen vast contract om een hele rare reden nl collega's werden gestresst van mij??

Mijn werk enzo was prima daar hadden ze niets op aan te merken. Maar ik voelde me daar dus niet prettig meer, wist niet meer wie van mijn collega's ik kon vertrouwen.  Nu werk ik redelijk dichtbij huis ( ipv 25 km 9 km verderop ) in een verpleeghuis. Somatiek, PG en flink wat GGZ erbij. ( wel ouderenzorg dus ) maar grote gemengde afdeling met flink wat lastige klanten. Sinds 3 maanden nu. Het is pittig.

lientje69 schreef op 05-09-2025 om 17:29:

[..]

Ik zat op revalidatie en ben daar ( helaas ) weg gegaan. Ik kreeg geen vast contract om een hele rare reden nl collega's werden gestresst van mij??

Mijn werk enzo was prima daar hadden ze niets op aan te merken. Maar ik voelde me daar dus niet prettig meer, wist niet meer wie van mijn collega's ik kon vertrouwen. Nu werk ik redelijk dichtbij huis ( ipv 25 km 9 km verderop ) in een verpleeghuis. Somatiek, PG en flink wat GGZ erbij. ( wel ouderenzorg dus ) maar grote gemengde afdeling met flink wat lastige klanten. Sinds 3 maanden nu. Het is pittig.

Klinkt als mijn afdeling alleen geen ggz maar revalidatie. Het is ook pittig ja.

ik heb weer enorme stress door onrechtvaardigheid… dus ik vrees op een vreselijke nacht(en)

Pff, kan niet slapen en ik ben nog wel zo moe. Eerst maar een kop thee drinken, hopelijk helpt dat.Straks maar opnieuw een poging wagen.

hier nu ook weer wakker, nare droom en veel stress… waarom ga ik toch altijd ‘s nachts extra piekeren?

lag ik lekker te slapen gaat er weer een @#%%=!: vuurwerk afsteken. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.