Huiskamer
Poezel_en_Wip
16-08-2021 om 02:57
Wakker, wie ook?
De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?
Poezel_en_Wip
29-01-2025 om 01:02
lientje69 schreef op 26-01-2025 om 03:16:
Wakker. Onze kat kreeg een soort epileptische aanval en viel daarna steeds om. Dichtstbijzijnde dienstdoende dierenarts 80 km verderop. Om te janken. We zijn inmiddels weer thuis. Met onze overleden kat.
![]()
Hoop dat ik zo nog wat kan slapen.
Ach, wat verdrietig. Sterkte.
Poezel_en_Wip
29-01-2025 om 01:05
Gisteravond begon alles pijn te doen en nu sinds een uur wakker met flinke koorts. Hoopte dat de griep me over zou slaan dit jaar. Ik wil nu gewoon heel graag slapen.
Schoondochter
29-01-2025 om 01:14
Beterschap!
Mijn kat is al de hele dag weg en ik mis hem. Maak me niet (echt) zorgen, hij wil wel vaker voor langere tijd op avontuur gaan. Tot nu toe hebben we een 100% score en is hij altijd thuis gekomen, maar fijn vind ik het niet.
Schoondochter
29-01-2025 om 06:43
Ik was tegen vier uur in slaap gevallen en om vijf uur kwam de kat hard mauwend thuis. Dus ik ben alweer een tijdje wakker en maar vroeg aan het werk gegaan.
lientje69
30-01-2025 om 06:31
Schoondochter schreef op 29-01-2025 om 06:43:
Ik was tegen vier uur in slaap gevallen en om vijf uur kwam de kat hard mauwend thuis. Dus ik ben alweer een tijdje wakker en maar vroeg aan het werk gegaan.
Gelukkig dat hij weer thuis is!
lientje69
13-02-2025 om 05:51
Wat een waardeloze nacht weer. Ik sliep de laatste tijd vrij redelijk maar deze week is het weer flink mis. Veel wakker. Veel dromen. Grrr
lientje69
01-04-2025 om 00:52
Ooglidcorrectie gehad
Waar bijvoorbeeld collega en anderen zeggen dat ze de eerste 24 uur bijna alleen maar slapen, doe ik geen oog dicht en ben klaar wakker. Moet ook halfzittend en op mijn rug slapen en dat kan ik gewoon niet. 
anijsblokje
01-04-2025 om 02:02
Sterkte, lientje! Wat is je normale slaaphouding? En hoe lang moet je het halfzittend slapen volhouden? Misschien kan je jezelf afleiden met een luisterboek, muziekje of podcast en dommel je dan toch nog een beetje weg?
Hier ook even wakker, na nachten super goed slapen. Ik ga eerst even plassen en wat extra drinken, daarna neem ik een boek mee naar bed...schreef zij gapend! 
lientje69
01-04-2025 om 06:48
anijsblokje schreef op 01-04-2025 om 02:02:
Sterkte, lientje! Wat is je normale slaaphouding? En hoe lang moet je het halfzittend slapen volhouden? Misschien kan je jezelf afleiden met een luisterboek, muziekje of podcast en dommel je dan toch nog een beetje weg?
Hier ook even wakker, na nachten super goed slapen. Ik ga eerst even plassen en wat extra drinken, daarna neem ik een boek mee naar bed...schreef zij gapend!
Normale houding is op mijn zij. Beurtelings links en rechts. Moet sowieso minimaal een dag of 4 , liefst een week. Heb uiteindelijk van half 12 tot half 1 en van half 3 tot half 5 geslapen vannacht. Zicht is vandaag ook flink minder dan gisteren lijkt t wel dus weet nog even niet hoe ik vandaag door ga komen. Verveel me nu al rot en mag weinig. Ben niet van de luisterboeken ofzo.
Hoop dat jij nog wel wat hebt kunnen slapen uiteindelijk.
lientje69
02-04-2025 om 02:49
Tweede nacht met nauwelijks slaap. Pijn in mijn rug erbij van het halfzittend proberen te slapen. Zo geneesi k toch nooit zonder rust. Alles doet zeer. En ik ben echt zó onwijs moe. Zucht
Moederkareltje
05-04-2025 om 05:00
baby Katrientje heeft koorts, heb ieder uur al gezien. Ze blijft onrustig, warm en kan de slaap niet vatten. Ik slaap pas als de kinderen slapen. Zul je net hebben dat ze net als gisteren als een blok ligt te slapen als peuter wil opstaan. Ik ben heel dankbaar voor mijn kinderen maar wat een ellende is het slaapgebrek toch.
lientje69
06-04-2025 om 07:23
Moederkareltje, hopelijk is katrientje wat opgeknapt.
Ik ben alweer vanaf 5.45 wakker. Zo irritant. Vakantie. Moet herstellen na een operatie. En dan steeds zó vroeg wakker.
lientje69
08-04-2025 om 02:23
Grr. Ik sliep zo lekker. Komt dochter thuis van haar vriend .Slaan met de deuren, niet normaal
Ben ik weer wakker..
anijsblokje
08-04-2025 om 02:38
lientje69 schreef op 08-04-2025 om 02:23:
Grr. Ik sliep zo lekker. Komt dochter thuis van haar vriend .Slaan met de deuren, niet normaal
Ben ik weer wakker..
Morgenochtend vroeg zou je eindelijk de kast met pannen reorganiseren, toch?
Nee, even serieus: dat is balen. Moet je nog steeds halfzittend slapen, of is dat niet meer nodig?
Hier
en dat is niet zo gek. Ik ga maar even wat lezen en hoop dat ik dat niet lang volhoud.
lientje69
08-04-2025 om 08:57
anijsblokje schreef op 08-04-2025 om 02:38:
[..]
Morgenochtend vroeg zou je eindelijk de kast met pannen reorganiseren, toch?
![]()
Nee, even serieus: dat is balen. Moet je nog steeds halfzittend slapen, of is dat niet meer nodig?
Hier
en dat is niet zo gek. Ik ga maar even wat lezen en hoop dat ik dat niet lang volhoud.
![]()
Nee sinds gisteren zijn de hechtingen eruit dus slaap weer gewoon. Ze was bij vriend en die snurkt zo dus ze kwam haar oordopjes halen. Maar kon die niet vinden. Dus was gefrustreerd denk ik.
Hopelijk ben je snel weer in slaap gevallen.