Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

niet kunnen slapen. ADHD medicatie wat later genomen vandaag en een osteopaat bezoek. Die laatste geeft veel pijn. De osteopaat gaf ook aan dat hij veel heeft gedaan. Melatonine helpt niet, op m’n telefoon ook niet natuurlijk. Zo maar eens wat lavendel druppelen op mn kussen. Misschien wordt ik daar relaxed van. 

Vervelend Vrouw! Hopelijk helpen de druppels inmiddels  

Ik ben aan het piekeren. Wil heel graag slapen en ik ben ook moe maar mijn hoofd blijft maar aan staan

Zo, ik meld mij ook! Wakker, wel moe maar overprikkeld en een beetje down. Dus weer uit bed en de keuken verder poetsen zo. Gelukkig kan ik morgen uitslapen

Gisterenavond/vannacht zingen in de kerk, kerstnachtdienst, heerlijk. Laat in bed natuurlijk, maar ik kan op kerstochtend uitslapen, maar wie is er om 06:30 (met buikklachten) wakker? Juist... Ik kan kennelijk niet tegen spruitjes ofzo?

Weinig slaap meer
En dan overdag weer in slaap vallen vrees ik..

gisteren drukke dag. Nu al wakker maar nog moe. Toch overprikkeld denk ik. Ik wat hoofdpijn. Ik ga even wat drinken en dan hopelijk nog 2 uurtjes slapen

wakker en ziek. Mijn maag staat op zijn kop met alle gevolgen die daarbij horen. 

wakker noro hier hou niks binnen

rooiekater schreef op 19-01-2025 om 04:14:

wakker noro hier hou niks binnen

duizel schreef op 12-01-2025 om 01:41:

wakker en ziek. Mijn maag staat op zijn kop met alle gevolgen die daarbij horen.

Sterkte beide!

Hier ook wakker maar dat is omdat ik een serie van 3 nachtdiensten heb.

Ik heb vannacht van 3 tot 8 uur wakker gelegen. Met een slaappil ook nog om 23 uur.

En kat wil dan in de hal blijven. Ik zeg kom dan, maar nee meneer wilde pas een halve minuut later naar de huiskamer 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.