Huiskamer
Poezel_en_Wip
16-08-2021 om 02:57
Wakker, wie ook?
De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?
Zilver_gray
17-09-2022 om 08:43
Fruitesse schreef op 17-09-2022 om 06:32:
Fijn topic! Lig ook al van 5u wakker, op een zaterdag
![]()
Hét moment van de week om wat langer te mogen slapen, alweer niét dus…
Vervelend hè! Ik hoop dat je toch nog wat hebt kunnen slapen.
MatureJackal76
17-09-2022 om 19:29
Zilver_gray schreef op 17-09-2022 om 08:43:
[..]
Vervelend hè! Ik hoop dat je toch nog wat hebt kunnen slapen.
Lief van je
Helaas niet gelukt, dan maar wat verder gelezen in bed en vanavond probeer ik wat vroeger onder de wol te kruipen.
lientje69
17-09-2022 om 21:26
6.32 toen was ik al onderweg naar mijn werk.
Komende dagen gaat de wekker vroeg, dus hoop dat ik dan een beetje goed slaap. Afgelopen nacht was gelukkig redelijk, heb de dosis cbdolie en andere pijnstillers wel behoorlijk opgehoogd nu.
TanSwallow86
25-09-2022 om 03:06
ik lig weer wakker. Geen goed idee om 2 bekers koffie te drinken voordat je naar bed gaat
Wilgenkatje-
25-09-2022 om 03:22
ook wakker. In een hotel waar het te warm aanvoelt. Raam open dan maar, gelukkig nu weinig verkeer.
lientje69
29-09-2022 om 06:03
Om die tijd was ik ook nog wakker Marquise.
Avonddienst gehad en dan kan ik altijd slecht in slaap komen
Tussen 2 en kwart over 5 goed geslapen en toen ging man zijn wekker. Dan ben ik ook weer wakker.
Dochter gaat er zo om tien over zes uit, dan kruip ik nog even terug want vanavond weer avonddienst
Poezel_en_Wip
30-09-2022 om 01:25
Voelde me prima vandaag, tot ik vanavond uit het niets me heel erg grieperig begon te voelen. Coronatestje dus maar en jackpot. Inmiddels dikke koorts en alles doet pijn. Ik wil heel graag slapen maar het lukt niet.
Marquise
30-09-2022 om 01:47
lientje69 schreef op 29-09-2022 om 06:03:
Om die tijd was ik ook nog wakker Marquise.
Avonddienst gehad en dan kan ik altijd slecht in slaap komen
Tussen 2 en kwart over 5 goed geslapen en toen ging man zijn wekker. Dan ben ik ook weer wakker.
Dochter gaat er zo om tien over zes uit, dan kruip ik nog even terug want vanavond weer avonddienst
Oef, da's ook stevig. Ik ben nogal een nachtuil en sinds een paar weken is dat er weer ingeslopen. Op zich een goed teken want begin burn-out sliep ik juist heel veel.
Vriend ligt nu trouwens ook weer luidruchtig duidelijk te maken dat híj wel lekker slaapt.
Sterkte Poezel!
Damoontje
30-09-2022 om 03:00
Hier ook wakker. Had een paar nachten slecht geslapen waarbij ik er wel op tijd uit ging. Gistermiddag echt liet lekker, duizelig, en toen ben ik toch even gaan bijslapen.
Heb het gevoel dat ik straks nog wel even kan slapen. Voel me al stuk beter dan vanmiddag.
Wel leuk zo´n nacht topic.
anijsblokje
30-09-2022 om 03:10
Poezel_en_Wip schreef op 30-09-2022 om 01:25:
Voelde me prima vandaag, tot ik vanavond uit het niets me heel erg grieperig begon te voelen. Coronatestje dus maar en jackpot. Inmiddels dikke koorts en alles doet pijn. Ik wil heel graag slapen maar het lukt niet.
Oh nee Poezel, wat rot! Is er iemand bij je? Ik woon alleen en vind dat in bijna alle gevallen prima,maar als je echt ziek bent kan ik me daar wel eens extra rot door/over voelen. Heb je wel paracetamol genomen? Kan net even de scherpe randjes eraf halen.
@Damoontje:
Hoi! Ik heb even wat bijleesvoer geschreven voor je zojuist, maar hoop dat je gauw weer kunt slapen! Fijn dat je je wel weer beter voelt tov overdag. Duizeligheid is rottig!
lientje69
30-09-2022 om 06:12
Vannacht geslapen van kwart voor 1 tot kwart over 5. Zo dochter wakker maken en dan nog een paar uur mijn bed in.
Ondanks veel openstaande diensten heb ik ervoor gekozen, weliswaar met pijn in mijn hart voor mijn bewoners, om dit weekend even niet te werken. Heb afgelopen week 5 diensten gewerkt, terwijl ik maar een 24 uurscontract heb. Moet nu even bijtanken eerst, anders kunen de laatst overgebleven collega 's straks mijn diensten er ook nog bij gaan doen. Wat een ellende, dat personeelsgebrek.
Damoontje
30-09-2022 om 08:08
Ja ik heb nog geslapen! En ik lag heel lekker. Soms lig ik niet lekker en dan is het vervelend.
Goede dag gewenst!
Poezel_en_Wip
01-10-2022 om 11:40
anijsblokje schreef op 30-09-2022 om 03:10:
[..]
Oh nee Poezel, wat rot! Is er iemand bij je? Ik woon alleen en vind dat in bijna alle gevallen prima,maar als je echt ziek bent kan ik me daar wel eens extra rot door/over voelen. Heb je wel paracetamol genomen? Kan net even de scherpe randjes eraf halen.
@Damoontje:
Hoi! Ik heb even wat bijleesvoer geschreven voor je zojuist, maar hoop dat je gauw weer kunt slapen! Fijn dat je je wel weer beter voelt tov overdag. Duizeligheid is rottig!
Ik woon alleen inderdaad. En herkenbaar wat je schrijft, voel me niet prettig zo alleen op het moment. Valt me ook echt goed tegen hoe ziek ik ben/me voel. Maar het is wat het is. Mijn broer komt vanmiddag boodschappen brengen, dat is al heel fijn.

stomme k#t corona wil slapen i.p.v hoesten.