Huiskamer
Poezel_en_Wip
16-08-2021 om 02:57
Wakker, wie ook?
De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?
TanSwallow86
22-08-2022 om 07:10
nog steeds wakker. Kan het maar beter opgeven, misschien dat ik vanmiddag even een dutje doe
HAHA!wait..what
24-08-2022 om 01:09
Gaat het slapen inmiddels wat beter weer, Harley?
Bij mij is het de laatste paar nachten weer slecht.. Er spelen zoveel dingen en mijn hoofd maakt overuren đ
Athan
24-08-2022 om 01:30
Het beste wat je volgens mij kan doen als je niet kan slapen, is gewoon opstaan en iets anders gaan doen. Bij voorkeur iets zonder scherm.
Met dit weer is het heerlijk om even in tuin of op balkon een kopje thee of glaasje water te drinken.
Ik denk altijd zo: een flink deel van de slaap die je nodig hebt, is voor je hersenen. Als je op bed blijft liggen en daar onvermijdelijk de klok in de gaten blijft houden, dan blijf je je hersenen aan het werk zetten. Als je daarentegen even iets simpels en ontspannends gaat doen, dan hebben je hersenen in elk geval alvast hun rust. Die hebben daarna minder nodig van de resterende slaap ![]()
HAHA!wait..what
24-08-2022 om 23:08
Athan schreef op 24-08-2022 om 01:30:
Het beste wat je volgens mij kan doen als je niet kan slapen, is gewoon opstaan en iets anders gaan doen. Bij voorkeur iets zonder scherm.
Met dit weer is het heerlijk om even in tuin of op balkon een kopje thee of glaasje water te drinken.
Ik denk altijd zo: een flink deel van de slaap die je nodig hebt, is voor je hersenen. Als je op bed blijft liggen en daar onvermijdelijk de klok in de gaten blijft houden, dan blijf je je hersenen aan het werk zetten. Als je daarentegen even iets simpels en ontspannends gaat doen, dan hebben je hersenen in elk geval alvast hun rust. Die hebben daarna minder nodig van de resterende slaap
Mooi gezegd! Het stomme is dat ik altijd soort van verlamd in bed blijf liggen en het niet in me opkomt dat ik dus iets anders kan doen dan dat. Toch wil ik dat wel gaan proberen want ik heb echt veel rotnachten (gehad) daardoor đ
TanSwallow86
24-08-2022 om 23:29
HAHA!wait..what schreef op 24-08-2022 om 01:09:
Gaat het slapen inmiddels wat beter weer, Harley?
Bij mij is het de laatste paar nachten weer slecht.. Er spelen zoveel dingen en mijn hoofd maakt overuren đ
Nu wel.
Ik weet ook al wat er aan de hand was. Ik was vergeten een tbablet in te nemen. Ik neem elke dag om 20.30, 1 Lorazepam 2.5mg, 1 Seroquel 100mg en 2 Escitalopram 30mg. Ik zag 's avonds dat ik de Lorazepam was vergeten en ja, dan slaap ik niet
IrritatingRam15
28-08-2022 om 04:30
HarleyQuin schreef op 24-08-2022 om 23:29:
[..]
Nu wel.
Ik weet ook al wat er aan de hand was. Ik was vergeten een tbablet in te nemen. Ik neem elke dag om 20.30, 1 Lorazepam 2.5mg, 1 Seroquel 100mg en 2 Escitalopram 30mg. Ik zag 's avonds dat ik de Lorazepam was vergeten en ja, dan slaap ik niet
-knip-
stokstaart
07-09-2022 om 00:53
.
Ik lig wakker door het onweer en de wind die het raam incl gordijnen over mijn hoofd duwde waardoor het leek alsof de bliksem was ingeslagen . De slaapkamer deur staat ook altijd open en was ook dicht geklapt. Tel daarbij op dat ik geen held ben met onweer en vrees dus dat ik nog wel ff wakker lig aangezien ik me ben rot geschrokken. De katten vonden dit ook een goed moment om nu rondjes te rennen door het huis en mijn bed als renobject te gebruiken. Als ze niet heel snel rustig worden doe ik zelf de slaapkamer deur dicht.
rooiekater
14-09-2022 om 02:40
zenuw pijn ben bij de tandarts geweest en fie heeft bij mijn zenuw geklooid..
Bananapancake
14-09-2022 om 03:25
rooiekater schreef op 14-09-2022 om 02:40:
zenuw pijn ben bij de tandarts geweest en fie heeft bij mijn zenuw geklooid..
Auw, ik vind dat dus echt de naarste pijn die er is. Echt vreselijk. Arme jij. Sterkte!!!Â
rooiekater
14-09-2022 om 05:41
Bananapancake schreef op 14-09-2022 om 03:25:
[..]
Auw, ik vind dat dus echt de naarste pijn die er is. Echt vreselijk. Arme jij. Sterkte!!!
Bedankt hopelijk snel over. Ze hebben gisteren een kroon geplaatst over mijn wortel en zenuw heen.
lientje69
16-09-2022 om 04:24
Wakker door de pijn. Herfst begint weer. Slechter weer , meer vocht en kou is meer chronische pijn
Gelukkig ben ik morgen nog vrij.Â
Dan mijn pijnstillers en cbdolie maar weer ophogen denk.
Moet veel werken de komende weken dus dit is behoorlijk waardeloosÂ
MatureJackal76
17-09-2022 om 06:32
Fijn topic! Lig ook al van 5u wakker, op een zaterdag Â
HĂ©t moment van de week om wat langer te mogen slapen, alweer niĂ©t dusâŠ