Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Vandaag weer aan het werk gegaan totaal overprikkeld. Niks helpt zelfs knuffelen met mijn katten en mediteren helpt niet.  

Ik hoop dat ik nu de enige ben die wakker is, en dat jullie lekker slapen.

ik heb als een blok geslapen 

vreselijk die hoest weer 

rooiekater schreef op 04-11-2021 om 03:02:

vreselijk die hoest weer

Sterkte. Hopelijk slaap je nu. 

Hé nachtbrakers, ik ben helaas ook weer van de partij. Hoop ook dat jullie ondertussen weer in dromenland zijn. 

Ik ga maar even de 5 dec cadeaus uitzoeken en bestellen.

over 1 uur en 15 min gaat mijn wekker dus hoop zo nog iets van slaap te krijgen. 

VivaLaVida schreef op 04-11-2021 om 04:07:

Ik ga maar even de 5 dec cadeaus uitzoeken en bestellen.

En, al wat gevonden?

rooiekater schreef op 04-11-2021 om 04:12:

over 1 uur en 15 min gaat mijn wekker dus hoop zo nog iets van slaap te krijgen.

Ja zo irritant. Die druk heb je dan ook nog van “ik moet slapen”. 
En wat gaat jouw wekker vroeg?!? 
Moet je vroeg werken? 

Hier wakker gemaakt door dochter. Heb haar net weer terug gelegd in haar eigen bed. Sinds de klok verzet is, is ze tegen 5 uur wakker. Dus ik denk dat ze zo ook wel weer komt en de dag dan gaat beginnen.  

Ik wil slapen, ben zooo moe. 

ToetieToover schreef op 04-11-2021 om 04:20:

[..]

En, al wat gevonden?

Ja, gelukkig heb ik van de meeste mensen verlanglijstjes. Sommige dingen koop ik online maar ik koop ook graag in de winkels zelf. 

VivaLaVida schreef op 04-11-2021 om 04:24:

[..]

Ja, gelukkig heb ik van de meeste mensen verlanglijstjes. Sommige dingen koop ik online maar ik koop ook graag in de winkels zelf.

Dat online shoppen vind ik ook nog best tijdrovend. Maar het voordeel is wel dat het ‘s nachts kan, ze zijn altijd open 

Scheelt idd weer. Je moet toch wat hè. Die schaapjes heb ik nu wel geteld. 
Denk je dat jij zo nog even kan slapen? Ik hoop op nog een uurtje. 

VivaLaVida schreef op 04-11-2021 om 04:29:

Scheelt idd weer. Je moet toch wat hè. Die schaapjes heb ik nu wel geteld.
Denk je dat jij zo nog even kan slapen? Ik hoop op nog een uurtje.

Ik hoop het voor je, ik las dat je moe bent en ik hoop dat alles rustig blijft zodat je kunt slapen! Het maakt mij niet uit of ik nog slaap. Als ik niet moe wordt, ga ik zo opstaan. Ik sliep al vroeg dus ik heb al wat uurtjes slaap ‘in the pocket’ en ik ben ook niet wakker gemaakt maar wakker geworden. Geen idee waarvan. Heb ik soms. 

hier alweer twee uur wakker. Hopelijk zak ik nog weg. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.