Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waarover heb je jezelf vandaag verbaasd?

Omdat ik me verbaasde vandaag, zonder ergernis en er ook niet blij van werd, maar een nieuw draadje voor mijn verbazing.
Andere verbazingen hier delen mag, graag zelfs, ik verbaas graag mee!


Dat ik gisteren overdag warme maar even later in bed ijskoude voeten had terwijl ik het voor de rest warm had.

Ik werd vanmorgen wel weer wakker met warme voeten.

Dat sommige mensen me x op x toch weer weten te verbazen met hun uitspraken..

Niet alleen vandaag: iemand opent een topic met een vraag of vraagt advies. En reageert daarna een paar dagen niet meer. 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

13-02-2023 om 14:05

KillerQueen schreef op 13-02-2023 om 13:57:

Niet alleen vandaag: iemand opent een topic met een vraag of vraagt advies. En reageert daarna een paar dagen niet meer.

Dat gebeurt erg vaak en ik snap daar ook geen r**t van...

MariaC schreef op 13-02-2023 om 14:05:

[..]

Dat gebeurt erg vaak en ik snap daar ook geen r**t van...

Daarom reageer ik niet meer op een nieuw topic van iemand die net lid is.

Dat mijn man gevraagd had drinken naar boven te brengen en ik dat vergeten was door een telefoontje die ik kreeg en hij nu boos op me is

Mooi die zon nu maar ik ergerde me wel aan mijn smerige ramen, normaal negeer ik dat maar net met mijn laatste energie even de buitenkant van de schuifpui gewassen. Daar verbaas ik me over omdat ik het dus meestal goed kan negeren   

Ik verbaas me soms over vriendlief. Volgens mij denk ik sneller of ingewikkelder (zou best kunnen met 2 hoogbegaafde dochters natuurlijk 😅) hij is superlief en absoluut niet dom, maar soms zitten we in een verschillende versnelling volgens mij. 
Gelukkig stoort het niet en is het heerlijk met hem, maar het verbaast me wel regelmatig.

Ik verbaas me er elke dag weer over dat je toch zoveel van een baby kunt houden. Soms krijg ik er tranen van in mijn ogen.

Marshmellow schreef op 14-02-2023 om 01:35:

Ik verbaas me er elke dag weer over dat je toch zoveel van een baby kunt houden. Soms krijg ik er tranen van in mijn ogen.

Dat mensen met deze mist gaan rijden met groot licht binnen de bebouwde kom. Ik kon met gemak 3 lantaarnpalen zien staan (ook de paal zelf) dan heb je meer dan 50 meter zicht!! Het enige wat je doet met dat idioot grote lucht is je tegenligger verblinden. 

Bakblik schreef op 14-02-2023 om 07:48:

Dat mensen met deze mist gaan rijden met groot licht binnen de bebouwde kom. Ik kon met gemak 3 lantaarnpalen zien staan (ook de paal zelf) dan heb je meer dan 50 meter zicht!! Het enige wat je doet met dat idioot grote lucht is je tegenligger verblinden.

En jezelf, met groot licht in mist is nooit een slim idee want zelf zie je ook minder. Ik rijd in de ochtend altijd door een bos en verbaas me erover hoeveel mensen geen licht aanhebben. Zelfs als het regent, die auto’s zie je echt niet onder de bomen.

Marshmellow schreef op 14-02-2023 om 01:35:

Ik verbaas me er elke dag weer over dat je toch zoveel van een baby kunt houden. Soms krijg ik er tranen van in mijn ogen.

Ahh zo lief dit 

Momenteel verbaas ik me erover dat er al ruim 2.000 euro is geboden om een kijkje te mogen nemen bij de ochtendshow van Qmusic (voor giro 555)

Bericht.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.