Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar zie jij tegenop?

Waar heb jij echt geen  zin in? Waar krijg jij nu echt even stress van?

Is het die klus die je al tijden uitsteld, dat verplichte familiebezoek of iets heel anders? 



Ik moet al 2 weken een afspraak inplannen voor het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker. Ik weet niet waarom ik het steeds uitstel, het is zo gebeurd!

Ik zie er een beetje tegenop als ik in september bij de kaakchirurg in de stoel lig. Al mijn resterende tanden en kiezen worden dan verwijderd en krijg ik protheses. 

RavIvaR

RavIvaR

09-07-2021 om 14:35 Topicstarter

Uilskuiken schreef op 08-07-2021 om 17:13:

Ik moet al 2 weken een afspraak inplannen voor het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker. Ik weet niet waarom ik het steeds uitstel, het is zo gebeurd!

Aangezien je zelf niet weer waarom je het uitsteld: hup, pak die telefoon en plannen maar! 

(En nu zul je net zien dat je dit leest zodra het weekend begonnen is.)

RavIvaR

RavIvaR

09-07-2021 om 14:37 Topicstarter

Pepperoni schreef op 08-07-2021 om 18:15:

Ik zie er een beetje tegenop als ik in september bij de kaakchirurg in de stoel lig. Al mijn resterende tanden en kiezen worden dan verwijderd en krijg ik protheses.

Ai, dat is inderdaad geen fijn vooruitzicht! 

Hoewel, met een beetje geluk heb je straks wel een mooi gebit. (Wellicht nu ook nog, maar dat weet ik natuurlijk niet.

RavIvaR schreef op 09-07-2021 om 14:37:

[..]

Ai, dat is inderdaad geen fijn vooruitzicht!

Hoewel, met een beetje geluk heb je straks wel een mooi gebit. (Wellicht nu ook nog, maar dat weet ik natuurlijk niet. )

Haha dankje maarmijn gebit is niet meer mooi en om de haverklap zit ik bij de tandarts, al jarenlang. Dus nu heb ik de knoop doorgehakt en wil gaan voor een mooi gebit en vooral geen pijn meer. 

Pepperoni schreef op 08-07-2021 om 18:15:

Ik zie er een beetje tegenop als ik in september bij de kaakchirurg in de stoel lig. Al mijn resterende tanden en kiezen worden dan verwijderd en krijg ik protheses.

Wat heftig! Ik zie er al tegenop dat ik 1 kies ga laten verwijderen bij de kaakchirurg volgende maand. En tegen de implantaat die er daarna ingeboord ofzo gaat worden. 

redbulletje schreef op 09-07-2021 om 15:27:

[..]

Wat heftig! Ik zie er al tegenop dat ik 1 kies ga laten verwijderen bij de kaakchirurg volgende maand. En tegen de implantaat die er daarna ingeboord ofzo gaat worden.

Ja dat kan ik me voorstellen Redbulletje. Misschien scheelt het dat ik wel een roesje krijg, zodat ik het niet helemaal bewust meemaak. Ik probeer die gedachten een beetje te blokken hoor 😊

Vliegenmepper

Vliegenmepper

09-07-2021 om 18:49

Tegen mensen die groter zijn dan ik

Die 2de spuit morgen.

Heel mijn omgeving is er 3 dagen doodziek van. Geen zin in 3 dagen doodziek zijn.

Marty1984 schreef op 09-07-2021 om 18:53:

Die 2de spuit morgen.

Heel mijn omgeving is er 3 dagen doodziek van. Geen zin in 3 dagen doodziek zijn.

ja ik ben morgen ook, en dan dag erna gaan we kamperen. (ben niet zo van het kamperen, vindt het he-le-maal niks.

maar ik doe het omdat mijn vrouw en vrienden het zo geweldig vinden (we gaan met zijn allen)

Ik wilde voor de grap 'de bevalling' zeggen maar ik kijk er eigenlijk naar uit

RavIvaR schreef op 09-07-2021 om 14:35:

[..]

Aangezien je zelf niet weer waarom je het uitsteld: hup, pak die telefoon en plannen maar!

(En nu zul je net zien dat je dit leest zodra het weekend begonnen is.)

ik heb het op mn to do list gezet voor maandag


Alvast sterkte Pepperoni!

Vrij vragen op mijn werk 

mijn ontslag indienen en mijn collega's vertellen dat ik weg ga, 

Uilskuiken schreef op 08-07-2021 om 17:13:

Ik moet al 2 weken een afspraak inplannen voor het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker. Ik weet niet waarom ik het steeds uitstel, het is zo gebeurd!

Je kunt ook een thuistest bestellen hé ideaal

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.