Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

SuzyQFive schreef op 09-02-2025 om 00:17:

Ik zit even heel dubbel hier… 

Dat gevoel kan ik me heel goed voorstellen bij zo'n bericht

@SuzyQFive: .......    🍀

SuzyQFive schreef op 09-02-2025 om 00:06:

[..]

Die is niet bipolair maar autistisch, zegt ie nu… Alsof dat een ander excuus is om je te misdragen…

Ik ken meerdere autistische mensen maar die gaan niet zo tekeer op X zoals hij de laatste dagen doet. Een manische episode zou het daarentegen best kunnen zijn. Die man moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen. 

Sterkte SuzyQFive wat een moeilijke situatie 

Sterkte SuzyQ

Sterkte SuzyQFive 

Malibu2 schreef op 09-02-2025 om 07:16:

[..]

Ik ken meerdere autistische mensen maar die gaan niet zo tekeer op X zoals hij de laatste dagen doet. Een manische episode zou het daarentegen best kunnen zijn. Die man moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.

Ik heb zelf ook autisme maar ik ben godzijdank niet zoals hij..

SuzyQFive 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-02-2025 om 09:27

Jeetje wat een moeilijk iets SuzyQ 

Dank jullie wel ❤️

Wat rot Suzy. Maakt het allemaal  niet makkelijker voor je.

sterkte allemaal suziq moosy jummi 

SuzyQFive, sterkte 

Auwereel

Auwereel

09-02-2025 om 14:05 Topicstarter

Sterkte iedereen.

Ik ben verdrietig vanwege sterfgevallen en ziekte in mijn omgeving. Het is niet heel dichtbij, geen familie, maar het is toch weer "gedenk te sterven"

Auwereel schreef op 09-02-2025 om 14:05:

Sterkte iedereen.

Ik ben verdrietig vanwege sterfgevallen en ziekte in mijn omgeving. Het is niet heel dichtbij, geen familie, maar het is toch weer "gedenk te sterven"

voor iedereen die m nodig heeft!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.